pelottaa et mul on klamyadia:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :_(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:_(

Vieras
siis lyhyesti tarina on se et miehen kanssa oltiin yhdessä reilut 10 v.. meil on 9 v lapsikin yhdessä ja nyt oon 7 kk raskaana...

kumminkin pitkän tarinan jälkeen päätettiin heinäkuussa pitää pien "tauko" suhteessa et mietitään elämän kuviot uusiks...

koko sen tauon ajan ollaan harrastettu seksiä ilman kortsua ( luulin et kumpikaan ei halua muita...tai siis itellänni ei olis tullut mieleen et olisin edes koskenut muita ihmisii)

nyt viime vloppu mul tuli ensin alavatsa kipu joka siirtyy selkään, pissalla käyn melkein joka 30 min väli... kirvelyä ei o ..valkovuoto normi.. klamydian testi tehty alkuraskaudessa jolloin se oli puhdas... nyt on otettu kaikki virtsanäytteet/ verikokeet..missään ei näy mitään..:(

eilen ultrassa kaikki ok mut lääkäri ihan varmuuden vuoksi pisti labraan lähetteen et otetaan klamydian testi uudestaan vaikka sanoin et sama mies mul on vaikka "tauolla" ollaan...
soitin sit kumminkin miehelle ja kysyin suoraan et oletko harrastanut seksiä ilman kortsua jonkun muun ku mun kanssa ja vastaus oli KYLLÄ!!!

siis nyt on loukattu/ petetty olo vaikka joo.. ei virallisesti oltu yhdessä ku meil oli/on se tauko, mutta miks ei voinut kertoo et on pannut muita... miks ei o voinut käyttää kortsua????? miks ei o ajatellut esim tulevaa lasta..:(

oon aina kysynyt( siis monta kertaa) et onko sulla muita.. oletko ollut jonkun kanssa..vastaus on ollut EI.. ja nyt vaan sanoi et KYLLÄ hän on pannut jotain toista muijaa monta kertaa.. ( eli ei ollut edes yhden yön juttu)

nyt en tiedä mitä tekisin.. maanantaina testi tulokset ..pää ihan sekaisin...:S sovittiin tos aikaisemmin ( ennen tätä klamydian epäilystä) että sunnuntaiks on pakko päättää mitä halutaan elämältämme.. ( tai siis miehen pitäis päättää..ite sanoin jo alkuviikosta et haluan olla vaan sen kans ja rakastan vaan sitä..enkä halua siitä luopuu..)
mut nyt tunteet sekaisin.. haluanko olla sellaisen ihmisen kans joka heti mene panee muita... vaikka joo erossa tietty oltiin...mut antaaks se oikeuttaa harrastaa 2 naisen kanssa seksiä ilman kortsua??

anteeks ku sekava teksti..mut oon aika järkyttynyt... en tiedä mitä teen
eikä o ketään kenelle edes kehtaisin tosta puhuu...:(

Musta ootte olleet erossa ja siten mies ei ole pettänyt sua.Olisitko ihan tyynenä todennut että aijaa,panet muitakin,okei..
Luulen että mies ei kertonut siks että haluaa suakin välillä ainakin.

Teille niin eri tilanne,sinä oot raskaana etkä varmaan muita kattele.
Tilanne on repivä,pieni vauva tulossa...

Klamydian voi hoitaa että se jos on niin ei paha tilanne,antibioottia naamaan vaan.

Mutta tuo tilanne vaatii keskustelua ja meinaatko että hän sitoutuu tosissaan jos sitoutuu?
Miks päätitte ns.erota aluksi?Miettimään suhdetta?
Jos pitää miettiä,on silloin jo jotain pielessä,eli mitkä ne asiat on jotka aiheutti mietintää?

Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Odotat kuitenkin miehesi lasta. Odota testitulosta, ja hoidata itsesi. Yritä sopia miehesi kanssa asia. Miehesi oli ehkä tulkinnut "miesten logiikalla" niin, että nyt kun on tauko, voi mennä vieraisiin. Yrittäkää sopia asia, olet nyt herkässä tilassa, mutta uskon että niin on parasta teille kaikille.

Kyllä mä ymmärrän täysin et tunnet olosi loukatuksi vaik tauolla olettekin.TODELLA ajattelematonta käytöstä mieheltäs et paneskelee ilman ehkäsyä jonkun toisen kanssa ja sit sun kanssa ja vaarantaa toimillaan sun ja vauvas hengen,klamydian lisäks oisit vaik saattanu saada siltä hivin.NIIN VASTUUTONTA käytöstä että oikeen vituttaa sun puolesta,mä olisin ainakin niin raivona tosta vauvankin vaarantamisesta et en ehkä enää tollasen munallaan ajattelevan idiootin kans keskustelis yhteisestä tulevaisuudesta.Nykyään on kuitenki NIIN paljon sukupuolitauteja ihan suomalaisillakin(vaik yleinen harhaluulo on et ei ole)et on ihan helvetin vastuutonta paneskella monen kanssa ilman ehkäsyä..

Mä toivon sulle paljon voimia tilanteeseesi,tiedän miltä tuntuu olla raskaana ja kun on turvaton olo.Mieti nyt tarkkaan et mitä sen ukkos kans teet..mut se ei kyl tod.mitään mitalia ansaitse.Paljon voimia,PIDÄ HUOLI ITSESTÄSI.

siis tohon meidän taukoon on pitkä tarina.. johon kuuluu niin ylä- ku alamäkiä... vamrasti meillä kaikilla on sellaisia..
kummallakaan ei siis ollut muita mut jotenkin ainaset riidat ja tappelut/ ahdistukset.. ni päätettiin et ollaan ihan muutaman kk "tauolla" ja mietitään asioita...
ja sit katotaan et jatketaanko yhdessä tai erikseen..

miehelläni tuli viel tän kaiken aikana 30 kriisi ja oli aina menos omia reissuja... no nyt selvis syykin..halus kokeilla toisia naisii.. ( aloitetti siis seurustelu jo 17-18 v.)

itelläni oli ainakin alkuviikosta vahvat tunteet et en missään nimes halua menettää miestäni.. mut nyt tän jutun jälkeen pystynkö kattoo sitä enää samana ihmisenä:(

en vaan ymmärrä... itketyttää... pakko se on kai odottaa siihen sunnuntaihin et sais jutella rauhassa.. ja kattoo mitkä on selitykset...

siis kyllähän se mies on vähintäänkin sun luottamuksen pettänyt vaikkei muusta pettämisestä pilkunnussijat puhuiskaan. Käy panemassa muita ja sua yhtäaikaa ilman kortsua vaikka oot raskaana,voi halojaa taas |O

En todellakaan tiedä mitä tekisin,voimia tosi paljon!

Tiedän, miltä susta tuntuu. Itse jouduin käymään testeissä raskaana ollessani ku mies oli kännissä pannu yhtä muijaa. Olin vielä kysyny ennen ku sain tietää, monta kertaa kannattaako neuvolassa tauteja testauttaa (vaikka siis oltiin seurusteltu jo 2 vuotta). Mies kielsi kunnes mun parasystävä kuuli tästä ja mies tunnusti. Olin niin vihanenm että oli riskeerannu mun ja vauvan terveyden! Tauteja ei onneks ollu. Käytiin terapiassa ja nyt vuoden jälkeen meillä menee hyvin... suosittelen teilleki. Mulla vauva sylissä niin voi olla kirjotusvirheitä :D

Jos se sinua rakastaisi, ei olisi käynyt panemassa. Ja mitä kortsuun tulee, se on se miehen paljaan pimpan himo, tulevista lapsistakaan viis. Jos yhtään kunnioitat itseäsi ja lasta, lemppaat ukon ja nyt etkä tee sitä virhettä että katselet moista touhua vielä vuosikausia.

kiitos... vähän helpotti.. tai siis sekavat tunteet edelleen.. mut ainakin sain kertoa sen pois..
tiedän että tästä tulee pitkä ja painajais viikonloppu...

mullekin selvisi tos viel et mies on ollut nyt ainakin kk sen toisen naisen kanssa päivittäis yhteydessä puhelimel/ viestitellyt..ollut myös naisen luona yötä ja toisin päin ( miehellä siis oma asunto tällä hetkel)
eli tavallaan suhdehan se niil on vaikka mies väittää kiven kovaa et ei o ketään sen elämässä ( siis mun lisäks)

mut tosissaan sunnuntaina keskustellaa...sen tiedän et 2 naiseks mä ala...enkä toista kertaa o niin tyhmä et uskoisin sitä heti...
+ jos aloitetaan uudestaan seurustelu/ yhteinen elämä mies saa kyl käydä kaikki testit läpi ja toi terapia kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta..

ehkä me selvitään tästä... odottavan aika on vaan niiiiin pitkä.. tulispa jo maanantai ni sai noi vastaukset ni olis edes vähän "fiksumpi" tässä asiassa:(

Yhteistyössä