Pelottaa, että mies saa kuulla menneisyydestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28040407]Ei ole yleipätevää neuvoa. Kerro tai älä kerro.
En mä poikkaisisi muuten hyvää suhdetta jos toisella olisi tuollainen asia menneisyydessä.[/QUOTE]Valitse sata tai vaikka tuhat miestä mistä tahansa yhteiskuntaluokista tai muusta demografiasta ja kysy kuinka moni olisi valmis parisuhteeseen entisen huoran kanssa. En ole itse ahdasmielinen mutta jossain menee raja.

Valitse sata tai vaikka tuhat miestä mistä tahansa yhteiskuntaluokista tai muusta demografiasta ja kysy kuinka moni olisi valmis parisuhteeseen entisen huoran kanssa. En ole itse ahdasmielinen mutta jossain menee raja.

Saat olla tuota mieltä mutta minusta tuo on pelkkää arvuuttelua. Riipuu mitä kysytään ja mikä on lähtötilanne.

Esim.
Alkaisitko parisuhteeseen miehen kanssa joka on myynyt itseään? En tiedä
Jos nykyinen poikaystävässi olisi joskus myynyt seksiä lopettaisitko suhteen? En
Jos aviomiehesi olisi myynyt seksiä, eroaisitko? En

[QUOTE="vieras";28040422]Saat olla tuota mieltä mutta minusta tuo on pelkkää arvuuttelua. Riipuu mitä kysytään ja mikä on lähtötilanne.

Esim.
Alkaisitko parisuhteeseen miehen kanssa joka on myynyt itseään? En tiedä
Jos nykyinen poikaystävässi olisi joskus myynyt seksiä lopettaisitko suhteen? En
Jos aviomiehesi olisi myynyt seksiä, eroaisitko? En[/QUOTE]Seurustelin itse jonkin aikaa naisen kanssa joka oli myynyt itseään aiemmin. Kaikki meni hyvin aluksi vaikka taustat olikin tiedossa mutta jossain vaiheessa suhde romahti täysin ehkä enemmän mun takia. Mun mielipide on varmaan subjektiivinen mutta helvetin vahva, huoran kanssa en ikinä enää lähde suhteeseen. Elämäntilanteet muuttuu ja jokainen meistä tekee hölmöjä päätöksiä joskus mutta raja menee siinä miten niiden päätösten antaa vaikuttaa loppuelämäänsä.

Seurustelin itse jonkin aikaa naisen kanssa joka oli myynyt itseään aiemmin. Kaikki meni hyvin aluksi vaikka taustat olikin tiedossa mutta jossain vaiheessa suhde romahti täysin ehkä enemmän mun takia. Mun mielipide on varmaan subjektiivinen mutta helvetin vahva, huoran kanssa en ikinä enää lähde suhteeseen. Elämäntilanteet muuttuu ja jokainen meistä tekee hölmöjä päätöksiä joskus mutta raja menee siinä miten niiden päätösten antaa vaikuttaa loppuelämäänsä.

No tuliko niitä entisiä hoitoja vastaan jotenkin negatiivisessa mielessä, kuten ap pelkää? Vai eikö kumppanin psyyke kestänyt tekoja?
Jotain on tosiaan tapahtunut että noin voimakas mielipide, joten eipä siihen voi mitään näin ulkopuolelta sanoa.

[QUOTE="vieras";28040442]No tuliko niitä entisiä hoitoja vastaan jotenkin negatiivisessa mielessä, kuten ap pelkää? Vai eikö kumppanin psyyke kestänyt tekoja?
Jotain on tosiaan tapahtunut että noin voimakas mielipide, joten eipä siihen voi mitään näin ulkopuolelta sanoa.[/QUOTE]Ei tullut. Pelkkää omaa epävarmuutta ehkä, sen uskallan myöntää mutta ei kai se sen kummempi syy suhteen epäonnistumiselle ole kuin mikä tahansa muu epävarmuuden lähde. Periaatteessa mulle on ihan sama mikä toisen menneisyys on koska se on menneisyyttä. Huoraaminen vain ihan ei mahdu siihen automaattisesti hyväksyttävään kategoriaan.

Ei tullut. Pelkkää omaa epävarmuutta ehkä, sen uskallan myöntää mutta ei kai se sen kummempi syy suhteen epäonnistumiselle ole kuin mikä tahansa muu epävarmuuden lähde. Periaatteessa mulle on ihan sama mikä toisen menneisyys on koska se on menneisyyttä. Huoraaminen vain ihan ei mahdu siihen automaattisesti hyväksyttävään kategoriaan.

Se mitä ei tiedä ei satuta.
Mutta koska juuri tuo on sinulle tärkeää niin sä varmaan nykyään selvität kantasi suhteen alussa.

[QUOTE="vieras";28040365]Mutta mikä ikävä yllätys se on kenellekkään että ihminen ei kerro kaikkea menneisyydestään? Oletus enemmänkin kai on, että kaikkea ei kerrota, eikä kaikkea ole soveliasta alkaa tenttaamaan.[/QUOTE]

On enemmän sääntö kuin poikkeus että käydään läpi kaikki entiset suhteet ja seksisuhteet aivan suhteen alkutaipaleella. Jos nainen "unohtaa" 10 vakiasiakasta ansolistalta on todennäköistä että mies reagoi huonosti kun salailu paljastuu.

[QUOTE="sarkkis";28040390]Mies voisi olla iloinen jos aloittaisit nuo bisnekset uudelleen. Näin voisit esim. auttaa miehen harrastua- ja automenoissa ja huorissakäyntimenoissa.[/QUOTE]
Kylläpäs kuulostat melko katkeralta ihmsieltä

Mä kertoisin, tulee vähemmän vahinkoa nyt kun sitten kun joku kaveri kertoo et "ai sä seurustelet sen Liisan kanssa, sehän oli ennen yleinen nainen ...". Anteeksi ruma sana, mutta näinhän se juttu saattaisi mennä. Maailma on pieni ja ellet itse kerro saat aina olla pienessä pelossa että asia tulee julki.

Mä en näe prostituoitua yleisenä naisena, eihän hän kaikille anna, vaan niille joilla on tarpeeks varaa maksaa. Ap kertoi että hänellä on ollut alle viis näitä miehiä, en kertoisi kun on aika pieni riski että koskaan tulee julki tuo touhu.

[QUOTE="vieras";28041458]On enemmän sääntö kuin poikkeus että käydään läpi kaikki entiset suhteet ja seksisuhteet aivan suhteen alkutaipaleella. Jos nainen "unohtaa" 10 vakiasiakasta ansolistalta on todennäköistä että mies reagoi huonosti kun salailu paljastuu.[/QUOTE]

whaat? Ehkä sä toimit näin, mutta mä en ole kenenkään kuullut tilittävän jokaista panoaan uudelle kumppanilleen, millainen alku se edes olisi suhteelle? Muutenkin lähinnä näkee lehdissä yms. artikkeleita että älä kerro entisistä kumppaneistasi kaikkea tai seksikumppaneidesi oikeaa määrää, ne vain loukkaavat uutta kumppania.

[QUOTE="vieras";28040178]Ap kertoi että hänellä oli pari kolme vakkaria. Siis ei satoja. Minusta tää on se seikka miksi ap voisi halutessaan olla kertomatta.
Jotenkin tuo pari-kolme ei kuulosta kovin raskauttavalta.
Toisinpäin ihan sama.[/QUOTE] Samaa mieltä. Monella naisella sinkkuaikoinaan moninkertaisesti enemmän seksi-tai jopa seurustelukumppaneita. Vaikka nämä ap:n miehet ovat antaneet rahaa, ei se rasia sen kulahtaneempi ole kuin sellaisillakaan, joka ovat jakaneet itseään ilmaiseksi.

• Tykkää
Reactions: Kartsu_
Mä en ainakaan ole kaikkia suhteitani kertonut miehelle. Kahdesta pidemmästä suhteesta olen suunnilleen kertonut, kun miehet ovat vieneet eri puolille Suomea, ovat iso osa historiaani.

Suhteista en kerro, niitä kun saattaa hyvinkin olla paljon enemmän kuin miehelläni.

Enkä varsinkaan kerro on-off-suhteestani (sinkkumieheen) jota ylläpidin n. 10 vuotta ja säädin semipitkiä suhteita välillä ja päällekkäin. Ai, kun tämä mies osasikin rakastella; tätä nyt ainakaan voi kertoa, nykyinen mies kun jää taidoissaan jälkeen, vaikka mukavaa onkin. Harmi, kun tämä on-off löysi vakituisen itselleen, jäi taivaallinen seksi siihen.

Valehtelua olen minäkin harrastanut. Kuis ny pitäis olla?

[QUOTE="Jaana";28039239]Tuo on aika varmasti miehelle kova pala, mutta onko tämä ns.yleisessä tiedossa eli tietääkö tästä muut kuin sinä ja nämä miehet eli voisiko miehesi kuulla tästä joltain.

Menneisyys meillä jokaisella on, myöskin miehelläsi ja se mitä on ennen suhdetta tehnyt ei kuulu tälle uudelle kumppanille, paitsi jos tämä entinen elämä on ollut rikollisuutta, johon on liittynyt toisen ihmisen vahingoittamista.

Mutta jos on aiheellinen pelko, että miehesi kuulee tästä jutusta niin kannattaisi kertoa itse, voi olla, että mies pystyy tämän hyväksymään paremmin kun kuulee sen sinulta, kuin joltain tutulta.
Mutta jos miehesi ei voi tätä saada mistään selville, niin älä puhu siitä mitään[/QUOTE]

Ei se tavara käytössä kulu, sanotaan.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28039868]Minusta tuo ei ole valehtelua. Jos mies kysyisi ja sitten kieltäisi, se olisi valehtelua.

Silloin kun tapasin mieheni minulla oli muutama kumppani, rahaa en ottanut vaan pidin hauskaa "sinkkuna" samojen kanssa. Onko tuossa nyt paljonkaan eroa?

Mä en paljonkaan tiedä mieheni historiaa, ei oikeastaan ole mun juttuni. Jos ilmenisi, että mies olisi vehdannut rahasta parin naisen kanssa, niin sama se minulle.[/QUOTE]

Kyllä minä ainakin näen ap:n nimenomaan "julkisena naisena". Jos tuollainen paljastuisi kavereiden kautta, jättäisin varmasti. Jos hän kertoisi sen itse, voisin ehkä harkita yhdessäoloa.

Kyllä tuota itsensä myymistä vastenmielisempiä ovat vain raskaat rikokset (murhat, pahoinpitelyt ym.). Tuo varastelu on sekin vastenmielistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miehen näkökulma;28044837:
Kyllä minä ainakin näen ap:n nimenomaan "julkisena naisena". Jos tuollainen paljastuisi kavereiden kautta, jättäisin varmasti. Jos hän kertoisi sen itse, voisin ehkä harkita yhdessäoloa.

Kyllä tuota itsensä myymistä vastenmielisempiä ovat vain raskaat rikokset (murhat, pahoinpitelyt ym.). Tuo varastelu on sekin vastenmielistä.

Kyllä miestä neitsyt varastelija enemmän kiinnostaa, kuin rehellinen huora.

En näe mitään mieltä miehelle kertomisessa. Et ole hänelle tilivelvollinen menneisyydestäsi, tai ainakaan tuollaisista asioista (pedofilia, väkivalta ym erikseen).

Mielestäni tämä on ihan tilanne/suhdekohtaistakin. Jos kumppani on vaikka joku uskovainen ja siinä käsityksessä, että toinen on kovin siveä tms. niin olisi väärin ja valehtelua antaa ymmärtää jotain muuta. Tai jos tietää, että tällainen asia on kynnyskysymys kumppanille. Saattaahan joku suhtautua siihen ankarammin kuin väkivaltaan. Tällöin on varmaan molemmille hyväksi etsiä sopivampi kumppani.

Mielestäni tämä on ihan tilanne/suhdekohtaistakin. Jos kumppani on vaikka joku uskovainen ja siinä käsityksessä, että toinen on kovin siveä tms. niin olisi väärin ja valehtelua antaa ymmärtää jotain muuta. Tai jos tietää, että tällainen asia on kynnyskysymys kumppanille. Saattaahan joku suhtautua siihen ankarammin kuin väkivaltaan. Tällöin on varmaan molemmille hyväksi etsiä sopivampi kumppani.

No voisihan sitä toiselta kysyä, että mitä haluat tietää ja onko jokin asia sinulle erityisen tärkeä. Ja mitä uskovaiseen tulee niin eikös heidän pitäisi olla hyväksyviä? :)
Jos ap menee ja kertoa töksäyttää suoraan ihmiselle joka sitten kauhistuu ja mahdollisesti alkaa levittelemään asiaa, niin sanoisin että ei kannata kertoa.

kysy itseltäsi haluatko elää pelossa parisuhteen ajan?
Itse olen oppinut että kaikki mitä haluat salata ponnahtaa jossain vaiheessa esiin juuri silloin kun olet jo ajatellut että kuivilla ollaan..
Hyvänä esimerkkinä puolisoni joka oli suhteen alkuaikoina minulle rehellinen, sain toista kautta kuulla 3v sen jälkeen asiat jotka hän oli minulle kertonut.

Jos toinen kysyisi, en voisi valehdella. Itse en ryhtyisi kertomaan, jollei toinen kysyisi. Avoimuus on hyvä juttu, tiettyyn pisteeseen asti. Tuo on kuitenkin menneisyyttä ja monilla on olllut paljon enemmän kumppaneita. Onhan se noloa itsään myydä enkä itse voi nähdä tilannetta, jossa se todella olisi ainoa vaihtoehto. Mutta ollutta ja mennyttä.

Yhteistyössä