Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos haluat tappaa suhteen niin kerro. Jos et, älä.
Valitse sata tai vaikka tuhat miestä mistä tahansa yhteiskuntaluokista tai muusta demografiasta ja kysy kuinka moni olisi valmis parisuhteeseen entisen huoran kanssa. En ole itse ahdasmielinen mutta jossain menee raja.
Seurustelin itse jonkin aikaa naisen kanssa joka oli myynyt itseään aiemmin. Kaikki meni hyvin aluksi vaikka taustat olikin tiedossa mutta jossain vaiheessa suhde romahti täysin ehkä enemmän mun takia. Mun mielipide on varmaan subjektiivinen mutta helvetin vahva, huoran kanssa en ikinä enää lähde suhteeseen. Elämäntilanteet muuttuu ja jokainen meistä tekee hölmöjä päätöksiä joskus mutta raja menee siinä miten niiden päätösten antaa vaikuttaa loppuelämäänsä.
Ei tullut. Pelkkää omaa epävarmuutta ehkä, sen uskallan myöntää mutta ei kai se sen kummempi syy suhteen epäonnistumiselle ole kuin mikä tahansa muu epävarmuuden lähde. Periaatteessa mulle on ihan sama mikä toisen menneisyys on koska se on menneisyyttä. Huoraaminen vain ihan ei mahdu siihen automaattisesti hyväksyttävään kategoriaan.
Mä kertoisin, tulee vähemmän vahinkoa nyt kun sitten kun joku kaveri kertoo et "ai sä seurustelet sen Liisan kanssa, sehän oli ennen yleinen nainen ...". Anteeksi ruma sana, mutta näinhän se juttu saattaisi mennä. Maailma on pieni ja ellet itse kerro saat aina olla pienessä pelossa että asia tulee julki.
Kyllä on päänsilittelyä kerrakseen... Entä jos tilanne olisi toisinpäin?
Itse en haluaisi olla ihmisen kanssa joka on myynyt ruumistaan rahasta. E ikä kyseessä ole siveys vaan minua ällöttäisi olla sellaisen ihmisen kanssa. Kertoo jotakin itsenä arvostksesta jos lutkuttaa kullia parista eurosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen näkökulma;28044837:Kyllä minä ainakin näen ap:n nimenomaan "julkisena naisena". Jos tuollainen paljastuisi kavereiden kautta, jättäisin varmasti. Jos hän kertoisi sen itse, voisin ehkä harkita yhdessäoloa.
Kyllä tuota itsensä myymistä vastenmielisempiä ovat vain raskaat rikokset (murhat, pahoinpitelyt ym.). Tuo varastelu on sekin vastenmielistä.
En näe mitään mieltä miehelle kertomisessa. Et ole hänelle tilivelvollinen menneisyydestäsi, tai ainakaan tuollaisista asioista (pedofilia, väkivalta ym erikseen).
En näe mitään mieltä miehelle kertomisessa. Et ole hänelle tilivelvollinen menneisyydestäsi, tai ainakaan tuollaisista asioista (pedofilia, väkivalta ym erikseen).
Mielestäni tämä on ihan tilanne/suhdekohtaistakin. Jos kumppani on vaikka joku uskovainen ja siinä käsityksessä, että toinen on kovin siveä tms. niin olisi väärin ja valehtelua antaa ymmärtää jotain muuta. Tai jos tietää, että tällainen asia on kynnyskysymys kumppanille. Saattaahan joku suhtautua siihen ankarammin kuin väkivaltaan. Tällöin on varmaan molemmille hyväksi etsiä sopivampi kumppani.