Pelottaa ja Ahdistaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Pojallamme poistettiin vuoden ikäisenä iso kasvain pakarasta. Kasvain todettiin tuolloin hyvälaatuiseksi, mutta mikroskooppisesti oli tuolloin nähtävissä kuitenkin kypsää rasvasolukkoa ja joitain erikokoisia soluja.

Nyt poika on 4 vuotias ja patti on ilmestynyt takaisin :'( Eli kasvain on uusiutunut. Yli huomenna on aika lastenkirurgiselle, jolloin saadaan toivon mukaan lisää tietoa. minkä kokoinen kasvain on ja mitä tapahtuu seuraavaksi. Ahdistaa ja pelottaa iahn hirveesti. Koko ajan meinaa itkettää kun katson poikaa. Tuntuu niin pahalle tuon pienen rakkaa ihmisen puolesta. Ei näin pienen kuulu käydä tällaista läpi :'(

Hei,

Voimia ja uskoa, että kaikki menee hyvin!!! Voisitko kertoa lisää tuosta patista. Onko se koholla? Millaista on kypsä rasvasolukko? Omalla 11 kuukautisella on iholla muutos ja mietityttää kovasti. Näytin terveyskeskuslääkärille, joka ei ollut huolissaan, mutta enpä ole itse yhtään huojentunut. Sairaalaan menossa parin viikon päästä, siellä asia uudestaan puheeksi.

Patti on oikeassa pakarassa ja on siis ihon alla. Sitä en tiedä millaista on kypsä rasvasolukko, sitä kun ei kai itse voi nähdä, silloin ku kasvain viimeksi oli, se oli lähes minun nyrkkini kokoinen ja haarroittunut lihasten väliin eikä saatu kokonaa pois.
Nyt patti on noin 5 cm halkaisijalta, tk lääkärin arvion mukaan kun kädellä paineli ja kokeili. Patti on silmin haivattavissa, oikea pakara siis eri muotoinen kun vasen patin vuoksi.

Varmaan surettaa ja pelottaa vaikka tietäis että on hyvänlaatunenkin, koita kuitenkin ajatella että se saadaan pois ja taas mennään eteenpäin, iso hali pienelle ja äidille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan surettaa ja pelottaa vaikka tietäis että on hyvänlaatunenkin, koita kuitenkin ajatella että se saadaan pois ja taas mennään eteenpäin, iso hali pienelle ja äidille.

Se tässä pelottaakin kun ei tiedä vieelä mitään muuta kun että se kasvain on siellä... laadustakaan ei pysty sanomaan mitään vielä ennen kuin on tutkittu... :( Päivä kerrallaan otettava...

Yhteistyössä