Pelottaa tuleeko se lappu kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öåpolhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

Öåpolhy

Vieras
Eli olin yks päivä juomassa ja minun olo oli niin huono että kaverit soittivat ambulanssin. Puhalsin vajaa 2 promillea ja mahaani kramppasi. Hoitajat eivät ottaneet minua mukaansa vaan kysyi onko joku kenen luo voin mennä ja sitten menin kaverini luo. Sain lapun missä lukee miksi he tulivat paikalle yleistä tietoa minun olostani juuri silloin. Nyt minua siis pelottaa että se lappu tulee kotiin vaikka olen saanut sen jo. Olen siis alaikäinen mutta hoitajat eivät ottaneet minua mukaansa eikä soittanut poliisille! Tietääkö joku teistä että tuleeko se lappu kotiin vai ei?

Ilmoitus menee sossuun, ja sieltä ovat yhteydessä vanhempiisi. Voi mennä viikkoja tai kuukausiakin, riippuu kunnastasi. Mitään kamalaa siinä ei kuitenkaan tapahdu, jos kaikki on noin muuten kunnossa. Huom, tämä EI ole sitten mikään syy olla auttamatta kaveria pulassa! AINA sairaalaan jos tarve vaatii! Muuten kyse on toisen hengellä leikkimisestä! Vihaiset vanhemmat on siihen nähden pieni juttu!

Mutta kun ne ei sanonut siittä mitään ja meinaan lappua missä lukee tietoja missä tilassa olin jne. Hoitajat sano vaan että hyvää illanjatkoa ja lähti..:/