E
en ymmärrä
Vieras
Yläkerrassa asuu virolainen pariskunta jonka kanssa tuntuu olevan koko ajan nyt jotain kähinää. Kaikki alkoi siitä kun pyysin ettei rouva kulkisi parvekkeeni vierestä kun vie pyykkejä narulle kuivumaan. Se häiritsee oikeasti tosi paljon kun parvekkeeni on lähes maan tasalla. Kiva sitten kun kesälläkin oli niin kuuma että partsin ovea oli pakko pitää auki niin tää mamma tuijottaa yhtäkkiä kahden-kolmen metrin päässä. Oli kyllä tosi absurdia kun kerrankin makasin kipeänä sohvalla telkkaa katellen ja taas, siinähän se pällisti suoraan sisään. No tästä sitten heille huomautin ja eikös menny herne niin syvälle nenään että nyt sit tekevät välillä kaikkea pientä ja lapsellista kiusaa. Mutta nyt mua alkaa jo ahdistaa kun tän miehen pyörä oli rikottu ja hän luulee, että minä olen sen tehnyt! Herranjumala sentään, ei tulis mieleenkään! Kohta oli rapussa lappu että sinä paskiainen joka tämän teit saat katua ja maksaa teostas. Kysyin sitten äsken häneltä pyörästä ja sanoin että soitin huoltoyhtiöön josko vaikka ovet saisi lukkoon että asukkaiden omaisuus olisi turvassa, yritin tällä vakuuttaa etten minä ainakaan moista tekisi. No tämä mies sitten pirullisella äänellä sanoi että joo asia on hoidossa niin että nyt on sitten varmaa ettei tämä tapahdu enää uudestaan. Sanoi vielä ettei tällaista ole talossa aiemmin tapahtunut (vaikka toinen naapuri kyllä sanoi muuta...) vaan vasta nyt kun minä olen tänne muuttanut. Jotenkin mä olen muutenkin miettinyt mitä porukkaa ne oikein on, että onko ne rikollisia tai jotain. Aina se äijä imuroi sitä bemariaan, yrittää tietysti varmistaa ettei jää huumejäämiä sinne(?). Mä oon kohta varmaan jätesäkissä jossain pellonlaidassa, en tiedä, pelottaa vaan jo vähän, niin häijyn olonen se on, ihan hullua...