pelottavin unenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
siis ehdottomasti kamalimpia ovat ne unet, jossa lapsille käy jotain mutta yks uni jonka näin tossa kuukausi sitten oli kanssa tosi karmaiseva.

näin unta, että olin nukkumassa siinä omassa sängyssäni juuri siinä missä silloin nukuinkin, näin siis unta että heräsin ja jokin näkymätön voima väänsi mut ilmaan ja "veti" mua alas rappusia, mutta olin koko ajan ilmassa. samaan aikaan se väänsi mun selkää kaarelle ja "jokin" voima tuli muhun ja mä en ollut enää mä, en pystynyt liikkumaan vaan jokin voima liikutti mua unessa ja puhui mun kautta miehen äänenellä ja samalla kiroili. olin kuin jonkin demonin vallassa. siis siinä unessa. sit mä heräsin, olin siis ihan kauheessa tuskan hiessä sen jälkeen, huh. ihan sairas uni:O kertokaas te teidän painajaisistanne?

Hui...
Mä nään usein unia, että mun lapsi hukkuu ja ne on ihan hirveitä. Samaten tulipalounet ovat mulle painajaisia.
Joskus lapsena näin TODELLA USEIN samaa unta:
Asuttiin mun isovanhempien talossa ja joku namusetä tuli aina vanhalla autolla ja nappasi mut kiinni. Se namusetä löysi mut joka paikasta, vaikka yritin mennä piiloon. Sitten se ajoi sillä autolla jonnekkin likaselle mökille ja teki kaikkea pahaa mulle siellä.
Näin tuota samaa unta vuosien ajan monta kertaa.

Lähiakoina pahin oli se kun näin unta juuri lapseen liittyen..
Oltiin saatu uusiasunto, se oli sellanen keltanen paritalo, niitä oli siinä useempi vierekkäin. No siellä yhdessä asui mustalaisia..Jostain ne oli varastanut meidän lapsen ja minä olin tietenkin ihan paniikissa. Soitettiin poliisit ja mentiin poliisien kanssa sinne. No poliisit ei uskonu mua/meitä että se on meidän tyttö!! Mustalaiset oli laittanu tytölle keltaset piilolinssit (siis sellaset keltaruskeat, olen nähnyt eräällä vanhemmalla mustalais rouvalla juuri sellaiset, ihan kotkan silmät)..No siinä mentiin sitten takaisin kotiin ja paniikissa mietittiin mitä tehdään. Tällä välin mustalaiset alko muuttamaan jonnekkin, päätettiin sitten mennä ihan omaa oikeutta jakamaan ja ei lähdetä ennenku lapsi on saatu takas. Eipä niitä enää löytynyt mistään ja minä rupesin huutamaan niin kovaa kun kurkusta lähtee siellä pihalla..siinä kohtaa heräsin itse ja koitin huutaa mutta ääntä ei tullut..:/

En muista muita uniani kun nuo painajaiset..ja nyt lapsen syntymän jälkeen niitä on tullut usein, tuo on ollut ahdistavin..toissa yönä näin unta että kaverini oli varastanut lapsemme, mutta se paljastuikin joksikin ihme pilaksi niin se ei ollut niin paha..

mulla kanssa jotkut painajaiset toistui aina kun olin teini, näin tosi usein unta että ufot tuli meidän taloon. se uni toistui aina samalla tavalla, ensin näin kun se lentävälautanen lentää talon yli, seuraavaksi kuului kolinaa ja sitten yhtäkkiä ne soisoikin jo mun edessä tuijottaen mua. niitä oli aina se kolme niitä harmaita mustaisosilmäisiä hyypiöitä:xmas:

Hui...
Mä nään usein unia, että mun lapsi hukkuu ja ne on ihan hirveitä. Samaten tulipalounet ovat mulle painajaisia.
Joskus lapsena näin TODELLA USEIN samaa unta:
Asuttiin mun isovanhempien talossa ja joku namusetä tuli aina vanhalla autolla ja nappasi mut kiinni. Se namusetä löysi mut joka paikasta, vaikka yritin mennä piiloon. Sitten se ajoi sillä autolla jonnekkin likaselle mökille ja teki kaikkea pahaa mulle siellä.
Näin tuota samaa unta vuosien ajan monta kertaa.

Kuullostaa Jammulta...likainen mökki jne..kamalaa :S

Pelottavin uni oli puoli vuotta sitten, unessa olin nukkumassa ja jokin alkoi äkkiä vetämään ja kiskomaan
miun kättä sängyn alta.
Tunsin kun mies kietoi kätensä miun ympärille ja siihen loppui käden vetäminen.
Oli aika pelottava uni.

Viimeksi muokattu:
Mun kamalin uni oli n. 10v sitten heti sen jalkeen kun isani oli yllattaen kuollut. Otin isani pois menon todella raskaasti.
Unessa oli ensin vuori, joka koostui kuolleiden miesten alastomista ruumiista. Meinasin vajota vuoren sisaan. Sen jalkeen olinkin yhtakkia kotonani, kuulin aitini kirkuvan viereisessa huoneessa ja lattialla edessani oli nukke, joka vaantelehti samalla tuskissaan.
Tuo uni on jaanyt mieleeni.

kun olin raskaana ekan kerran muutaman kerran näin unta että se oli exän lapsi. ihan kauhuissani heräsin hiki otsassa. exä jätin koska siitä tuli luuseri, olihan se vaikeata silloin, mutta päätin etten henen ka lapsia halu. ja unessa oli just se pelottava tunne, mitä mä teen? en halu häneltä lapsia, mutta en ikinä tee abortiakaan....

Mulla sama kuin P.Parahduksella: ei niinkään pelottavia, vaan ahdistavia, ja viimeisestä oikeasti pelottavasta aikaa. Muistan kaikkein pelottavimman kyllä ihan selvästi, vaikka sen näkemisestä on neljätoista vuotta aikaa.

Näin unta, että heräsin omassa sängyssä asuntolassa (asuin opiskelija-asuntolassa kahden hengen huoneessa). Oli yö, ikkunasta kajasti oranssi pihavalo, kämppis nukkui omassa sängyssään. Laitoin silmät uudestaan kiinni ja heräsinkin siihen, että olen omassa sängyssä asuntolassa, on aurinkoinen, myöhäinen keskipäivä. Tajuan, että ollaan kämppiksen kanssa nukuttu pommiin ja myöhästytty tunneilta. Yritän ponkaista pystyyn ja huikata kaverille, mutten pysty liikkumaan tahi puhumaan. Herään siihen halvaantumisen kauhun tunteeseen, on yö ja olen omassa sängyssäni asuntolassa. Huoneen oven yläpuolella olevasta ilmastointiritilästä mua tuijottaa kaksi hehkuvaa, punaista silmää. Herään siihen keskipäivään ja tajuan nähneeni tosi kummallista unta heräämisistä, yritän raahautua käsien varassa nykimään kämppistä, kun muut lihakset eivät toimi. Herään yöllä, tarkistan ovatko punaiset silmät paikallaan ritilän takana (eivät olleet). Herään oikeasti (yö, oma sänky, asuntola, kaikki lihakset toimii, ei silmiä ritilässä), mutten voi olla siitä lainkaan varma.

Nyt jälkikäteen on sellainen fiilis, että siinä unessa olisi pitänyt soida taustalla ajoittain Edith Piaff... :D

Joskus nuorena tyttönä kisattiin kuka juo pisimpään,niin että aamulla kun herää pitää alottaa ja lopettaa saa kun saammuu, kuhan herää pitää heti alottaa jne.. Join 29 päivää joka päivä ja äiti laittoi mut katkolle..(Olin siis 17vee toisella paikkakunnalla opiskeleva ja äidille selvis tää kisa sillon kun oli jo päivä 27-28 menossa).

Kun selvisin ja menin ekaa kertaa nukkumaan ilman unilääkkeitä ni ensin nukahdin ja sitten heräsin mut en voinut puhua tai aukasta silmiä. Ihmiset ympärillä jutteli jotain ja kuulin ne jutut,mut en voinut "herätä".Huusin unessa et HERÄÄ HULLU;HERÄÄ. Heräsin ja huomasin et suuni on tikattu kiinni. Revin tikkejä suusta ja huusin et tulkaa auttamaan,kunnes havahduin hereille unesta,mutta silmäni oli tikattu kiinni ja huusin taas apua....

Kun sitten oikeesti heräsin olin ihan hiessä ja itkin ihan hysteerisenä..Heräsin siis unesta kolme kertaa ja luulin olevani hereillä,mut olinkin unessa. Sekavaa delirium paskaa.. Nykysinkin jos juon ni pelkään rapulassa nukahtaa kun tulee vahva tunne etten enää herää jos nukun.. Pelko että jään johonkin unen ja hereillä olon välitilaan.. eipä oikein huvita juodakkaan nykysin.Pari kertaa vuoteen riittä "hauskan pitoa" kun tietää miten kivaa se rapula on..:snotty:

No ne joissa lapset katoaa tai läheinen on pulassa tms.

Viime yönä näin unta, että asuimme jossain ihmeellisessä talossa, varmaan lähiössä ( mielikuva tarttunut palstalta), josta en edes pitänyt, oltiin rempattu vessa ja kun menin sinne niin vessanpönttö ja lavuaari oli varastettu! Tai oikeammin ne uudet hienot kiiltävät valkoiset oli vaihdettu rumiin vanhoihin vaaleansiniseen. Rosvo oli vielä asentanut ne niin huonosti että vettä oli lattialla ja viemäri näkyi. Muutakin oli pengottu ja me mietittiin kovasti, että kenellä on avain meidän asuntoon. :D
Jotenkin painostava tunnelma unessa, ja epämääräistä (wt) porukkaa liikkui epämääräisine aikeineen lähistöllä (palstalta vaikutteita :D).

Ei mikään pelottava uni mutta todella outo. :D

Pelottavin uni ikinä oli uni jota nähtiin miehen kanssa yhtä aikaa :vampire:

Siinä unessa mä olin uhri, jota vampyyri puri ja mies oli se vampyyri.
Heräsin ihan kylmän hikisenä ja herätin miehen sanoakseni että näin kamalaa painajaista. Miehen ilmeestä näin että hänelläkin oli painajainen menossa- hän oli siinä unessaan vampyyri joka puri mua :O

En käsitä miten noin voi nähdä samaa unta, rooleineen päivineen :O

Romanttinen loppu! <3

Juu, niin oli :)
Nukuttiin loppiyö sitten niin että miehen kädet oli miun ympärillä ja rauhassa saikin nukkua.
Meillä toimii muutenkin molemminpäin tuo kosketus, jos näkee painajaisia ja toinen koskettaa, niin siihen loppuu painajaiset ja voi nukkua rauhassa. :)

siis ehdottomasti kamalimpia ovat ne unet, jossa lapsille käy jotain mutta yks uni jonka näin tossa kuukausi sitten oli kanssa tosi karmaiseva.

näin unta, että olin nukkumassa siinä omassa sängyssäni juuri siinä missä silloin nukuinkin, näin siis unta että heräsin ja jokin näkymätön voima väänsi mut ilmaan ja "veti" mua alas rappusia, mutta olin koko ajan ilmassa. samaan aikaan se väänsi mun selkää kaarelle ja "jokin" voima tuli muhun ja mä en ollut enää mä, en pystynyt liikkumaan vaan jokin voima liikutti mua unessa ja puhui mun kautta miehen äänenellä ja samalla kiroili. olin kuin jonkin demonin vallassa. siis siinä unessa. sit mä heräsin, olin siis ihan kauheessa tuskan hiessä sen jälkeen, huh. ihan sairas uni:O kertokaas te teidän painajaisistanne?

ja just tuollaisia. Joten olen tottunut. Joskus herään omassa unessani ja luulen että olen hereillä. En vaan pääse hereille. Heräät ja näät vessan oven missä "noita" on ja minä saan paniikin. Päätin että seuraavan kerran unessa olen valmis kohtaamaan sinut. Se autto, ei ole näkynyt pitkään!

MolliMelooni, mää olen nähnyt tosi samanlaisia unia. Just se, että on omassa sängyssä halvaantuneena ja ympärillä tapahtuu jotain kammottavaa. Mun unissa oli myös aina lamppu palanu ja yritin sit halvaantuneena raahautua laittaan valoja jonnekin.

Ja aina herää uudestaan, ja sit uudestaan... Lopulta kun heräs oikeesti niin ei oikeen uskaltanu siihenkään luottaa.

Yhteistyössä