pelotttaa ja jännittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhh

Vieras
viime viikolla kävin ultrassa ja mammografiassa ja löytyi jotain poikkeavaa toisesta rinnasta. radiologi laittoi lähetteen magneettikuvaukseen, johon pitäis päästä parissa viikossa.
Tänään rintakirurgille aika, saas nähdä mitä sanoo.
Mulla ollut 1,5vuoden ajan ajoittaista rintakipua ja rinnoista vuotaa välillä kirkasta nestettä. Vuos sitten kävin mammografiassa, ultrassa ja rintojen varjoainetutkimuksessa, mutta sit kun oli lekuriaika ei se urpo lääkäri saanut niitä mun vastauksia koneeltaan näkyville ja käski nyt vuoden päästä uudelleen kontrolliin. Nyt sit radiologi kummasteli hirmuisesti, minkä takia ei vuos sitten tehty lisää tutkimuksia, koska toi sama muutos rinnassa näkyi jo silloin.
Jos siellä nyt on jotain pahanlaatuista niin on jo saanut muhia siellä vuoden verran.

Alkuperäinen kirjoittaja lälly;26273990:
Ei millään pahalla, mutta on kyllä vähän oma vikas kun oot oottanu vuoden. Mutta tsemppiä kuitenkin.

siis mähän kävin vuos sitten ja oletin, että se lekuri jälkikäteen edes katsoo ne mun kuvat kun ei siinä vastaanotolla saanut niitä koneelta esille.
Eli tää oli lääkärin määräämä kontrollikäynit. Vuos sitten tunnusteli rinnat eikä siellä käsin tuntunut mitään.
Lisäksi noi kipuilut ja vuotelu huomattavasti kuitenkin tän vuoden aikan vähentyneet, joten luotin tohon vuoden takaiseen lääkärin sanaan ja ajattelin tosiaan, että tarkastaa ne kuvat sieltä myöhemmin.

Yhteistyössä