Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:No enhän mä nyt herttileijaa voi koko elämäntarinaani tänne kirjoittaa![]()
Mun mielestä sillä ei tässä kohtaa ole merkitystä olenko mä ostanut Tigit sisänostohinnoilla vai en
Juu älä, mutta OLENNAISET asiat tähän aiheeseen liittyen olis kyllä kivat -kuten huomaat, ne muuttaa asianlaidan täysin!
Ja jos säästäminen on puheenaihe niin totta helvetissä on merkitystä sillä ostatko kalliisti vai saatko halvemmalla :headwall:
Mutta joo, kymmenen sivua silkkaa sontaa. Hienoa tehdä aloitus johon ei lopulta kaipaa kommentteja ja saada niitä ei-toivottuja kommentteja 10 sivun verran
Ai joo, kyllä musta sä tingit siitä ruuan laadusta: sä kirjoitat jatkuvasti sun ruuanlaittoharjoituksista joiden lopputuloksena on yleensä katastrofi: puuro on velliä, kastike paakkuista ja lihat palaneet.
Ei ole merkitystä tuon Tigin shampoon kohdalla, koska sitä ostaisin joka tapauksessa...vaikka se purkki maksaisi triplaten. Mutta se ei sinänsä liity tähän, koska olen ostanut shampoota viimeksi vuonna nakki ja papu...varmaan reilu puoli vuotta sitten.
Mä olen saanut kyllä myös ihan fiksuja kommentteja ja muutaman vinkinkin taas jatkoa ajatellen. Että mä kyllä olen tästä ketjusta hyötynyt. Ja tietääkseni mä en ole nyt se joka jankkaa tuosta karkista vaan ne on ihan muut tyypit...jos he haluaa jaknata, niin eiköhän se heille suoda oli se ketjun aloittaja sitten kuka tahansa
Ja mitäköhän yrität saavuttaa tuolla viimeisellä kommentillasi? Onko sulla tosiaan niin paha olo, että pitää yrittää toisen mieli väenväkisin pahoittaa? Et siinä nyt kuitenkaan onnistunut, joten pieleen meni.