Peppuseksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anita

Vieras
Kesäloma lopui taas töissä,tylsää.
Olisiko paikalla ihanaa aikuista miestä antamaan minulle "sitä" näin virtuaalisesti,rupesi tekeen mieli peppuseksiä ihan kauheesti.

Voi miten mielikuvituksetonta....Hivelisin niskaa ja suukottelisin korvan taa....Sivelisin alavatsaa ja koskettaisin rintojasi...Hivuttaisin käteni hiljaa pikkupöksyjen rajaa, kuitenkaan menemättä heti liian pitkälle...Hmm...

Menen edeltä pesuhuoneeseen ja riisudun siellä , jäät olohuoneeseen katselemaan televisiosta aloittamasi sarjan loppuun.
Riisuuduttuani menen suihkuun ja annan lämpimän veden virrata kehollani. Samalla muistelen ihanaa takapuoltasi ja minulla hitaasti alkaa kalu osoittaa heräämisen merkkejä.....

En malta katsoa tv:tä vaan tulen perässä saunaan,riisun vaatteeni pukuhuoneessa ja kuulen kun olet saunan lauteilla astun saunan puolelle ja näen sinun kalusi aaah näytät hyvältä,tulen viereesi lauteille!!!!!!

Kurotan käteni kohti haarojasi ja tunnen miten märkänä olet, työnnän yhden sormeni sisääsi tunnustellen sinua. Sanon sinulle että älä ime minua loppuun , koska tahtoisin naida sinua täällä hikisinä...

Voi taivaallista tunnut ihanalta,pilluni sykkii kalusi ympärillä.aahhhhh....sormesi on ihana pyllyreiässäni siitä pidän valtavasti,olen tosi kuumana aaahhh....!!!!1

Ahh..ihanaa molempiin reikiin,pyöritän pyllyäni hurjasti ensimmäinen orkku tulee aaahh..ihanaa.Voi että olet taitava,haluan lisää työnnä kaluasi kovaa edestakaisin.

Tunsin orgasmisi tulevan keskityn työntämään kaluani voimakkaasti pillussasi, samalla kauhan varsi viellä pyllyssäsi , emme huomaa että olemme jättäneet ulko-oven lukitsematta ja perhetuttuni mies puolinen on päässyt huomaamattamme tulemaan sisälle. Hän oli kuullut ääniä saunasta ja kurkisti sinne, kiinnostuksesta jäi kuitenkin oven rakoseen tiirailemaan sessiotamme...

Voisinkohan saada kahta kalua yhtäaikaa pylyyn ja pilluun.
En ole sitä koskaan tehnyt,mutta nyt voitaisiin kokeilla kerro miten sen tekisitte odotan kiihkossani aaahhhh....!!!!!!!

En huomaa tuttuani, etkä xsinäkään aluksi. Hän kiihoittuu näkemästään ja hieroo aluksi housuissa olevaa kaluaan kunnes ei enää malta ja ottaa sen esille. Yhtäkkiä havaitset saunan oven takana miehen joka runkkaa itseään ....

Yhteistyössä