.... taas istukka etuseinässä. Ei se arvessa ole kiinni tai vaikka olisi ei sillä ole väliä. Mulla eka syntyi sektiolla, kiireellisellä, haava pystyyn napaan asti. Toinen alakautta etuseinäistukka, ei ongelmia. ............
tuo oli kyllä lohduttavaa lukea, jospa se täällääkään ei olisi arvessa kiinni, olen nimittäin kuullut ettei se niin helposti nykäsemällä lähde irti ja verenvuoto vaara, jos tosiaan on kiinni arvessa...
mutta jotenkin silti toivon, että se olisi perätilassa, että pääsis leikkaukseen..
esikoinen painoarvio 3 kiloa ja silti ei lantion leveys täällä riittänyt... sf-mitan mukaan tää vois olla pienempi, itestä tää vaan tuntuu isommalta... esikoisella tosin en 9 kk oksentamisen aikana kyllä muutenkaan joutanut kuulostelemaan mitä mahassa tapahtuu.. nyt rv 33 ja edelleen oksennan, mutta nyt jotenkin erilailla, en niin usein, liekkö johtuu siitä että tässä raskaudessa jouduin sairaslomalle jo rv 6 alkaen.. esikoista odottaessa, oksensin jo verta ja viikkoja oli 12 ennen kuin uskoin jättää työhommat ja jäädä suosiolla sairaslomalle...
ryökäle, tänne keskustelupalstaanhan jää koukkuun!!

eikö riitä että päivät istuu mesessä, kun poika on tarhassa.. noh, poitsu jää ensviikon jälkeen pois tarhasta yhtäaikaa, kun mun äippäloma alkaa.. sen jälkeen ei vrmaan riitä aikaa koneella istua....