perätilavauvan kääntö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepputarjonnassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mulla ei terkkari edes huomannut, että on jtn outoa, vaikka mun maha oli viimesen kuukauden ihan oudon muotonen, että ihmettelin itsekin. sanoi sitten vikalla viikolla ennen laskettua aikaa, että onkohan tuo tuolla jotenkin sivuttain, ja kun ultrassa tarkistettiin, niin olikin pylly edellä tulossa ja sektio päivänä jalat edellä tulossa. Sektio tehtiin heti seuraavana päivänä, mutta olinkin jo sormelle auki ja poika syntyi tasan laksettuna aikana. niin, ja siis mulla ei kääntöä ehdittykään kokeilla :|

mulla vauva oli kääntynyt "istumaan" 36 viikkolla ja oli vielä muutamaa päivää ennen kun syntyi perätilassa, lääkäri käänsi vauvan ulkoapäin ja onnistui, ei sattunut ja vauva syntyi 37 ja 5 viikoilla normaalisti alateitse.

vk 37 miulla yritettiin käntää ja ei onnistunu kääntää.. sattu miusta myöskin jonkun verran. Sektiolla syntyi tyttö rv 38+6, kun en esikoista uskaltanut heti alkaa alakautta yrittämään.

Tasan 37 oli viikkoja kun käännettiin. Sattu ihan pirusti ja lääkärin voimat loppu kesken. Toinen lääkäri sai vauvan liikkeelle ja vaikka kuinka koski, sanoin että survoo sen nyt vaan ympäri kerta on jo menossa. Kaikesta huolimatta jouduin kiireiseen sektioon (4 päivää myöhemmin), mutta se ei liittynyt kääntöön. Kääntö siis oli turha minulla. Mutta olen kuullut että kääntö sattuu ihan hirveesti tai sit ei tunnu miltään.

Yhteistyössä