perhe elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

40v

Vieras
Lueskelin kirjoituksia ja mietin. Olin avoliitossa 12 vuotta, kun ukko jäi kiinni pettämisestä, suhde loppui siihen. Ex mieheni olikin melkein kaikki temput tehnyt ennenkuin silmät aukeni, hänen kauttaan opin tuntemaan ulosottomiehen, verovirkailijan, poliisin ja opin miten sotkuja selvitellään. Minä kurjana ensin itkin miehen perään, kun hän sanoi että katso peiliin, niin tiedät syyn eroon. Minut nosti ystävät jaloilleen.Parasta mitä oli ystäväni jarrutti sitoutumista uudelleen ja olen kiitollinen neuvosta. Aloitin tansseissa käynnin ja löysin uusia ystäviä ja mikä parasta minua ruvettiin ahkerasti hakemaan. Eron jälkeen tunsin että olen ihminen ja ennenkaikkea nainen. Tuttujen välityksellä löysin nykyisen avomieheni, hän on tavallinen hoitaa laskut ajallaan, tekee tunnollisesti työnsä, eikä mieliala heilahtele laidasta laitaan ja mikä parasta ei tarvitse selvitellä sotkuja ja miettiä mistä rahat. Eli mieheni on aika tavallinen ja arki tavallista putkea, mutta mitä osaan arvostaa, sitä turvallista arkea, eikä käy kiinni, eikä henkisesti alista minua. Tämä tarina oli "raaka vedos", yritän sanoa nauttikaa tavallisesta arjesta, kyllä itsekin pohdin arkea, mutta muistutan mieleen mitä se on ollut.

Yhteistyössä