Perheenne koulutustaso

[QUOTE="vieras";27168230]Eihän se olekaan. Mut kai sä nyt tiedät sen tarkoittavan filosofian maisteriksi tähtäävää yliopisto-opiskelijaa, jolla ei vielä ole tutkintoa.[/QUOTE]Se, että joku on jossain koulussa opiskelemassa ei sinänsä joo kyllä tee mitään vaikutusta eikä kerro varsinaisesti koulutustasosta mitään, se, että pääsee jonnekin opiekelemaan ei tee kenestäkään asiantuntijaa, kuten tämä henkilö tässä kuitenkin haluaa korostaa.

...kaikkien noiden ketjujen perusteella, että täälä on yhtäkään joka ois käyny päivääkään koulua peruskoulun jälkeen, mutta kaikki näkyyki olevan maistereita ja tohtoreija jne... :D

Nyt kyllä koulutus menetti arvonsa mun silmissä... :D

Minä: ammattikoulu, amk ja kohta ammatillisesta opettajakorkeasta paprut ulkona
Mies: ammattiopisto, amk(keskeytettynä) ja nyt ammattivalmentajan tutkinto viittä vaille valmis

[QUOTE="noo";27168244]Se, että joku on jossain koulussa opiskelemassa ei sinänsä joo kyllä tee mitään vaikutusta eikä kerro varsinaisesti koulutustasosta mitään, se, että pääsee jonnekin opiekelemaan ei tee kenestäkään asiantuntijaa, kuten tämä henkilö tässä kuitenkin haluaa korostaa.[/QUOTE]

Huoh. Noi tittelit on ihan yleisesti yliopistolla, osakunnissa ym. käytössä, niillä ei ole mitenkään kehuskella tai esittää asiantuntijaa. Eikä kaikki ihan joka paikkaan pääse opiskelemaan. Mun mielestä tällaisessa ketjussa on ihan ok mainita, että vaikka tällä hetkellä ei kourassa olekaan muuta kuin ylioppilaan paperit, niin koulutus on meneillään ja kohta toivottavasti valmistuminekin häämöttää. Olisko itsetunnossa jotain vikaa, jos pitää tällaista kehuskeluna?

Minä ammattikoulun käynyt lähihoitaja-yrittäjänä siinä sivussa... Mies puuseppä ammattikoulusta :D Että onneksi päästiin edustamaan tätä rivityömiehen paikkaa tännekin :D

[QUOTE="jaa";27168277]...kaikkien noiden ketjujen perusteella, että täälä on yhtäkään joka ois käyny päivääkään koulua peruskoulun jälkeen, mutta kaikki näkyyki olevan maistereita ja tohtoreija jne... :D

Nyt kyllä koulutus menetti arvonsa mun silmissä... :D[/QUOTE]

Mikähän koulutustaso sinulla on sitten; ihmisellä, jolla on stereotyyppisen ennakkoluuloisia oletuksia toisista henkilöistä pelkästään nettiviestien perusteella?

Hoitaja ja yrittäjä - mikäs vika niissä ois? Yliopistotutkinto ei itsessään elämän ihanuutta takaa, jonkinmoinen koulutus kyllä. Että sama se mikä koulutus on, tekevälle aina töitä löytyy.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="Xxxx";27168492]Hoitaja ja yrittäjä - mikäs vika niissä ois? Yliopistotutkinto ei itsessään elämän ihanuutta takaa, jonkinmoinen koulutus kyllä. Että sama se mikä koulutus on, tekevälle aina töitä löytyy.[/QUOTE]

Juu, tekevälle löytyy töitä ja vaikka opinnot rajoittuisivat kansakouluun, ei se kerro ihmisen älystä tai yleissivistyksestä yhtään mitään. Siksi minusta olikin hassua tuo vastaaja ylempänä, joka ei voi uskoa ihmisten tekstejä täällä vs. koulutustaso; aivan kuin siinä olisi jokin korrelaatio miten netissä kirjoittaa akateemisesti opiskellut.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
mies on automekaanikko ja itse leipuri at, mutta kumpikaan ei ole ammatikseen tehnyt oikeaa ammattiaan ikinä. perusduunareita kuitenkin molemmat ollaan ja tullaan olemaan.

Yhteistyössä