perhepäivähoitajaksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph

Vieras
Olen aloittamassa perhepäivähoitajana omassa kodissani. Perhepäivähoidon päälikkö tekee kodintarkastuksen että onko kotini turvallinen. Tietääkö kukaan et mitä kaikkea se kattelee ja mitä kyselee yms.? Millanen on tää tapaaminen? Jänskättää niin sillä kyselen.
 
Minkä itse maalaisjärjellä voi päätellä vaaralliseksi lapsille niin niitä asioita se varmaankin kattelee.. siis ihan perusasiat. "etteivät pesuaineet ja lääkkeet yms ole lasten ulottuvilla, huonekalut kaadu päälle , ettei kompastuta mattoihin, lapset pääse kiipeämään portaisiin, putoamaan tuuletusikkunasta tai vetämään kattilaa päälleen liedeltä.Pihaakin katsotaan sillä silmällä."
Ja jos jotain huomautettavaa löytyy niin saa aikaa korjata ne, ei mitään paniikkia.
 
Kiitos teille vastauksista, toivottavasti kaikki mennee hyvin. Pistorasian suojista kysyin niin näissä uuden mallisissa ei olleet pakollisia, kunhan itse tiedän että ovat turvallisia.
 

Yhteistyössä