Perhoinen84, Bad Virgin, Wiivi84 yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Jotka ovat kertoneet toistaan typerimmistä ukoistaan ja puhuneet myöskin erosta. Kuka teistä on oikeesti eronnut??

On niitä muitakin, kun nämä kolme, ei vaan tule nikit just nyt mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pitäiskö listaan lisätä jybis? Eiks hänkin kertonut jotain uskomattomia juttuja miehestään. En ole kyllä ajantasalla, että vieläkö on hänen kanssaan?

Erosi ja muutti erilleen mutta en tiedä vieläkö asuvat erillään vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pitäiskö listaan lisätä jybis? Eiks hänkin kertonut jotain uskomattomia juttuja miehestään. En ole kyllä ajantasalla, että vieläkö on hänen kanssaan?

Erosi ja muutti erilleen mutta en tiedä vieläkö asuvat erillään vai ei.

muutti erilleen mutta palas yhteen

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja eeeee:
Mäkin olen eronnut, siitä huolimatta, että te sanoitte, etten mä ikinä eroa :xmas:

Joo mut sä teit heti uuteen suhteeseen lapsen ja se on vielä pahempi synti kun olla eroamatta ;)

Nonni, helvetin liekit kutsuu...!

:D Joo aika kauhee synti mustakin,miten sä voit ees elää NP? :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
Mäkin olen eronnut, siitä huolimatta, että te sanoitte, etten mä ikinä eroa :xmas:

Joo mut sä teit heti uuteen suhteeseen lapsen ja se on vielä pahempi synti kun olla eroamatta ;)

Toinen syntinen! Sä siis suunnittelet samaa!! Soo soo, muista mitä palstamammat sanoo. Ne tietää mikä on sun parhaaksi, kuuntele heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:

No koska mä olen niin hemmetin hävytön ja syntinen, etten edes tajua tehneeni väärin :snotty:

mä en edes tiennyt että se on synti tuo heti uuteen suhteeseen lapsen tekeminen :o :whistle:

Me ollaan oltu vuosi ja kuukaus yhdessä, kohta vuosi kihloissa, reilut 3kk naimisissa, ja vauva syntyy 9kk hääpäivän jälkeen :D

Nyt mä taidan oikeesti joutuu helvettiin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
mä en edes tiennyt että se on synti tuo heti uuteen suhteeseen lapsen tekeminen :o :whistle:

Me ollaan oltu vuosi ja kuukaus yhdessä, kohta vuosi kihloissa, reilut 3kk naimisissa, ja vauva syntyy 9kk hääpäivän jälkeen :D

Joo siellä on ihan Itse saatana jo :D :saint:

Tervetuloa! Me keitetään kaffet sit!

Me ollaan oltu vuosi ja kuukasu yhdessä, kohta vuosi kihloissa, reilut 3kk naimisissa, ja vauva syntyy 9kk hääpäivän jälkeen :D

kaikkihan tällä palstalla on syntiä lasten teossa mitä ei ole tehty kymmenen vuoden seurustelun jälkeen lauantai-iltana pimeässä peiton alla saunan jälkeen :whistle:
meille laps syntyi 2 kuukautta ennen ekaa seurustelun vuosipäivää ( ei oltu ees kihloissa! ) :snotty:

onneks mä en yksin joudu sinne :'( kiitos teille muille syntisille kun hyväksytte mut tälläisenä kuin olen..syntisäkkinä.

Meilläkin vauvanteko alkoi alle puolen vuoden suhteen jälkeen, ja meille olis syntyny vauva jo aiemmin jos keskenmenoa ei olis tullu..

Yhteistyössä