K
karvainen täti
Vieras
Eli olen syönyt pian 2v minipillereitä(mini-pill).. Periaatteessa olen tyytyväinen niihin. Kuukautiskierto pysynyt säännollisenä, kuukautiset tulee normaalisti jne. Mutta niistä on tullut sellainen ikävä sivuvaikutus kuin karvankasvu.. Eli mun ihokarvat esim kasvoissa kasvaa tosi nopeaan tahtiin ja niistä on tullut sellaiset että ne huomaa. Ei mulla ennen ollut noin tuuheat ihokarvat eikä mitään huomattavaa kasvoissakaan. Lisäksi painoa on kertynyt aloituksen jälkeen.
Lisäks joskus toivois että vois kuukautisia joskus siirtää. Sehän ei onnistu minipillereillä.
Lisä tiedoksi tähän vaikka että olen kokeillut mirena kierukkaa, cerazette sekä microluton minipillerit kaikki aiheutti mulle kamalia oireita. Tuo mini-pill on ainoa mikä on sopinut tuota paino ja karvaongelmaa lukuunottamatta.
yhdistelmäpillereitä en ole uskaltanut kokeilla kun en tiedä onko mulla aurallinen migreeni vai ei.
Lisäks joskus toivois että vois kuukautisia joskus siirtää. Sehän ei onnistu minipillereillä.
Lisä tiedoksi tähän vaikka että olen kokeillut mirena kierukkaa, cerazette sekä microluton minipillerit kaikki aiheutti mulle kamalia oireita. Tuo mini-pill on ainoa mikä on sopinut tuota paino ja karvaongelmaa lukuunottamatta.
yhdistelmäpillereitä en ole uskaltanut kokeilla kun en tiedä onko mulla aurallinen migreeni vai ei.