persiljasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Rohkeneeko persiljaa syödä huoletta?
Kaveri suositteli persiljaa sen sisältämän raudan vuoksi, mutta nyt sain tietooni sen sisältävän runsaasti myös kiellettyä a-vitamiinia! Mites on?
 
Heippa!olen kuullut että persilja ei olisi hyväksi raskauden aikana.Sitä käytettiin aijat sitten jopa ei toivotuissa raskauksissa,raskauden keskeytymisen toivossa.Tietysti pieni määrä kerrallaan ei mitään aiheuta..
A-vitamiini joka on kasvis peräistä,on turvallista raskauden aikana.
 
Viimeksi neuvolassa lääkäri ja neuvolatädit kehottivat syömään persiljaa päivittäin alhaiseen hemoglobiiniin. On kuulema parempi vaihtoehto kuin rautalääkkeet, jotka voivat aiheuttaa ummetusta. Joten itse ainakin olen popsinut persiljaa lähes päivittäin pieniä määriä ihan huoletta :)
 

Yhteistyössä