V
vierailija
Vieras
Murhayrityksestä selvinnyt Pekka Kataja meni naimisiin Thaimaassa
Pekka Kataja kihlasi naisystävänsä Annyn huhtikuun alussa. Pariskunta avioitui tiistaina Thaimaassa.
Pali onnea vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomalaiset naiset ovat vihervasemmistolaisia eikä heille kelpaa kansalliskonservatiivinen mies.
Eikös siinä suomineidot sarjassa ne ettiny, mutta ei oikein tahdo löytyä nykyään.. Ei varmasti ole ainoita siinä ohjelmassaSuomalaiset naiset ovat vihervasemmistolaisia eikä heille kelpaa kansalliskonservatiivinen mies.
Perussuomalainen ja ulkomaalainen naimisissa, onko nämä Persut puolueensa pettureita?
Jotain ristiriitaa havaitsen asiassa.
Toisaalta ovat kovin söpö pari. Rakkautta.
Ota molemmat.@m1es avasi minun simmut ainakin aasialaisten naisten laadukkuuden suhteen
-kauniita
-ikinuoria
-mies on perheen pää, kuten olla pittää
-kumpikin tietää tehtävänsä parisuhteessa
-30-35 ikäeroei oo este kunhan mies huolehtii perheestä
-ovat äärimmäisen uskollisia
olen tutustunut 1 v aikana kahteen, toivon suhdetta sen toisen kanssa piakkoin
Eräs tuttava kertoi että suomalaismies haki hänet Aasiasta tänne ja halusi saada myöskin toisen mukaansa sieltä joka olisi esittänyt taloudenhoitajaa mutta tavattuaan miehen niin hän ei tullut joten sun mies joutui tyytymään vain yhteen naiseenOta molemmat.
Pistä toimeksi toivomisen sijaan!@m1es avasi minun simmut ainakin aasialaisten naisten laadukkuuden suhteen
-kauniita
-ikinuoria
-mies on perheen pää, kuten olla pittää
-kumpikin tietää tehtävänsä parisuhteessa
-30-35 ikäeroei oo este kunhan mies huolehtii perheestä
-ovat äärimmäisen uskollisia
olen tutustunut 1 v aikana kahteen, toivon suhdetta sen toisen kanssa piakkoin
cognaccia ja pfeffercacea maybe?Pistä toimeksi toivomisen sijaan!
"mitä haluaisit iltapalaksi?"
Pekka pannut nuorikkonsa tiineeksi?Miksi noin synkkä ilme hääkuvassa, Pekalla siis. Oisko pakkoavioliitto?
Miksi noin synkkä ilme hääkuvassa, Pekalla siis. Oisko pakkoavioliitto?
Ei kannata välittää kun tietää, että kyseessä on mies, joka on saanut aina korvilleen suomalaisilta naisilta.Paitsi aloittaja
Mikä heistä tekee noloja?Noloja nämä palstalla röyhentelevät pers. "miehet".
Voi että sä olet kateellinen m1ehen vaimosta.Oliko muuten m1ehellä joku Thai-vaimo? Vai oliko muu itämainen ostotuote?
Oliko muuten m1ehellä joku Thai-vaimo? Vai oliko muu itämainen ostotuote?
linkki?Noloja nämä palstalla röyhentelevät pers. "miehet".
Haikailee ainakin sellaisen puutteessaOliko muuten m1ehellä joku Thai-vaimo? Vai oliko muu itämainen ostotuote?
Ei kannata välittää kun tietää, että kyseessä on mies, joka on saanut aina korvilleen suomalaisilta naisilta.