Persut mukaan vihreään siirtymään jos hallitukseen halajavat.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hallitustunnustelijaksi nimettävä Petteri Orpo sanoo, että kokoomus ei tule tinkimään Suomen hiilineutraalisuustavoitteesta. Elina Valtonen sanoi että ilmaatotavoite on hallitusyhteistyön kynnyskysymys.

Elina Valtoselta niitti: Myös ilmastotavoite on ”kynnyskysymys kokoomukselle”
 
Varmaan sit käy niin et annetaan Kokoomuksen tyriä ja jos Suomesta on 4v jälkeen jotain jäljellä, vetää PS oppositiosta viimein sen murskavoiton ja myös ne kokoomuksen äänet. Luulis et siinä kohtaa alkaa jo idiootit heräämään, jotka sdp:täkin äänesti.
 
Varmaan sit käy niin et annetaan Kokoomuksen tyriä ja jos Suomesta on 4v jälkeen jotain jäljellä, vetää PS oppositiosta viimein sen murskavoiton ja myös ne kokoomuksen äänet. Luulis et siinä kohtaa alkaa jo idiootit heräämään, jotka sdp:täkin äänesti.
Tässä tyypillinen näyte persuretoriikasta. Taitaa jäädä molemmille tunnustelijoille tyhjä pelikortti käteen.
 
Varmaan sit käy niin et annetaan Kokoomuksen tyriä ja jos Suomesta on 4v jälkeen jotain jäljellä, vetää PS oppositiosta viimein sen murskavoiton ja myös ne kokoomuksen äänet. Luulis et siinä kohtaa alkaa jo idiootit heräämään, jotka sdp:täkin äänesti.
Näinhän se menee. Kokoomus ja sdp säästävät 6000 miljoonaa euroa ja sen jälkeen persujen kannatusprosentti on 3x.
 
Heh heh. Tämä on päivän paras vitsi.
Ehkä olet jo vilkaissut Ville Rannan pilapiirroksen hallitustunnusteluista.
369da1661cf2e9faf409f533c3ce217e539377fe624c566eb70866a654dd3a3f.jpg
 

Yhteistyössä