Perusilmeenne?Ootteko aina hymy hanurissa vai suu väärinpäi?

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Ite näytän aina vihaselta ja oon monta kertaa saanu kuulla siitä.Naapurin kanssa ku tutustuttii (oltii oltu samas työpaikkaa jo pari kk)ni se ihmetteli asiaa...töis ei ollu uskaltanu puhuu mul ees mitää mut kerran tossa rapussa ku törmättii ja moikkasin ja jäätii juttelee ni se sano jälkeenpäi et ei olis ikinä uskonu et mä oon oikeesti iloinen ja ihmisystävällinen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Mulle on monta kertaa sanottu, että näytän todella tylyltä ja torjuvalta, vaikka oikeesti oon vaan ajatuksissani. Kai mä aika vakava tyyppi oon muutenki...

Mä ku olin vuos sit kurssilla ja siel piti tehä jokainen jokaisesta sellanen lappu mis 3 hyvää asiaa ja 3 huonoo ni mulla oli parissa lapussa et oon ylpee ja liikaa omissa oloissani.
Omissa oloissani voin olla ku oon nii ujo et en mä noi vaa mee puhuu mitää vieraille,mut ylpee mä en ole.

Mä oon siltä väliltä. Yleensä mua kuvaillaan ehkä hyvän tuuliseksi, mutta itse en koe itseäni useinkaan kovin hyväntuuliseksi. :) Osaan kyllä raivota ja sillon jos oon vihanen tms, niin sen kyllä huomaa! En osaa nauraa, jos ei naurata. Mutta tietty joskus nauran itekseen tai hymyilen vähintäänki... Liian vilkas mielikuvitus, nääs.

Mulle on monta kertaa sanottu, että näytän todella tylyltä ja torjuvalta, vaikka oikeesti oon vaan ajatuksissani. Kai mä aika vakava tyyppi oon muutenki...

mulla ihan sama juttu, perusilme on kai sitten sellainen vihaisen/tylyn näköinen. Monta kertaa on esim. baarissa tullut täysin tuntemattomatkin ihmiset sanomaan jotain tyylin "ei kai täällä nyt noin tylsää oo" tai "piristy vähän, älä oo noin vihaisen näkönen". Hassua kun ite oot kuitenkin ihan hyvällä tuulella ja silti toiset kattoo että mikähän tuota v*tuttaa.

Sama juttu. Ukko sanoi ennen ku alettiin seurustelee, että ei oikein tiennyt miten olis mua lähestynyt ku olin niin vihaisen näköinen :laugh:

No mun mies on sanonu, että rakastu muhun ku olen niin ilonen ja pirtsakka.
Mä tykkään kyllä hassutella ja tollee, mut se riippuu paljon seurasta.
Jos on porukkaa, jossa mä en tunne olooni "kotosaks", ni taidan olla aika hiljanen ja totinen..

Hmm, kysäisin ja vastaus: suu viivana ja silmät kuin olisin tympääntynyt ja kyllästynyt kaikkeen. Pitänee paikkansa, vaikka pienistä asioistakin ilahdun ja osaan kyllä hymyilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
eli mitä näistä vastauksista voimme päätellä?suomalaisten perusilme on totinen/neutraali

en oo :o
äääh mut niin en oo suomalainen.. :snotty:
mistäs kaukaa sä oot tullu :o

no en mä nyt kovin kaukaa :D
ihan tosta naapurista.. :whistle:

eli mitä näistä vastauksista voimme päätellä?suomalaisten perusilme on totinen/neutraali

ok,en oo ikinä ajatellukkaan että sä oisit jostain muualta tullu :whistle:

Mä olen nauravainen ja blondi vieläpä. Tämän vuoksi luulen, että aika monesti mua pidetään vähän yksinkertaisena (ihan oikeasti). Töissäkin voidaan keskeyttää ja sanoa, että nyt hiljaa - minä puhun jne. Mutta kun suutun, se on sitten oksat pois.

ok,en oo ikinä ajatellukkaan että sä oisit jostain muualta tullu :whistle:

niin no ei varmaan kukaan muukaan.. kun ei sitä huomaa puheestakaan
;)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Siis hymy hanurissa tarkoittaa suupielet alaspäin ja suu väärinpäin tarkoittaa hymyä?Mut eikös suu väärinpäin tarkoita myös että ei ole hymyilevä?N.s suu vääränä...
Hymy hanurissa tarkoittaa sellaista perusidioottihymyä naamassa ja suu väärinpäi et on suupielet alaspäi.Ainakin täällä meilpäi..

Yhteistyössä