Perussuomalaiset ovat nousemassa Espoon toiseksi suurimmaksi kuntapuolueeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jytky II
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Miksi";27304298]No totisesti toivon samaa. Itse asiassa sillä puolueella, jota äänestän, ja perussuomalaisilla on monessa asiassa samankaltainen tai jopa samanlainen näkemys meidän kuntaamme koskevista asioista. :)[/QUOTE]

Keskusta?

Näyttää jokainen puolue tässä kaupungissa jauhavan samaa mantraa... Peruspalvelut kuntoon jne.

Siksipä äänestän ehdokasta johon luotan, en puoluetta. Eikä puolue taaskaan ole persut, sori.

[QUOTE="vieras";27304565]Jep jep! Parannetaan julkisuuskuvaa. :)[/QUOTE]

Varmaankin persufoobikoiden mielestä nuori kurdinainen on houkuteltu perussuomalaisten ehdokkaaksi viekkaudella ja vääryydellä. ;)

[QUOTE="joo";27304943]Tää on niin tätä.. Jos ei olisi YHTÄKÄÄN mamuehdokasta niin se olisi rasismia ja syrjintää... Kun on, ne kaikki on otettu mukaan huijaamalla ja mainetta kiillottamaan. Kaikki mitä persut tekee on aina niin väärin :( ;)[/QUOTE]

Niinpä. :D

[QUOTE="joo";27304943]Tää on niin tätä.. Jos ei olisi YHTÄKÄÄN mamuehdokasta niin se olisi rasismia ja syrjintää... Kun on, ne kaikki on otettu mukaan huijaamalla ja mainetta kiillottamaan. Kaikki mitä persut tekee on aina niin väärin :( ;)[/QUOTE]

Jytky II ja joo (vai oletteko kenties sama henkilö): kuka on kirjoittanut täällä tuollaista, mitä väitätte?

Ei kukaan muu kuin te/sinä itse :D

[QUOTE="vieras";27305088]Jytky II ja joo (vai oletteko kenties sama henkilö): kuka on kirjoittanut täällä tuollaista, mitä väitätte?

Ei kukaan muu kuin te/sinä itse :D[/QUOTE]

No ei tarvi olla ruudinkeksijä tietääkseen tuon. Teki persut mitä vaan miten vaan se on aina väärin tai jotenkin noloa ja sitten naureskellaan. Mut ei siinä mitään ;)

[QUOTE="joo";27305107]No ei tarvi olla ruudinkeksijä tietääkseen tuon. Teki persut mitä vaan miten vaan se on aina väärin tai jotenkin noloa ja sitten naureskellaan. Mut ei siinä mitään ;)[/QUOTE]

Sama ajattelutapa tuntuu olevan persujen keskuudessa kaikkien muiden puolueiden edustajista ;)

Sellaista kielenkäyttöä, jota persujen kannattajat netissä harrastavat, ei ennen juuri ollut. Mutta jos se jotakuta helpottaa päästellä sillä tavalla höyryjä ulos, niin mikäs siinä. Ei vain anna ihmisistä kovin fiksua kuvaa.

[QUOTE="vieras";27305088]Jytky II ja joo (vai oletteko kenties sama henkilö): kuka on kirjoittanut täällä tuollaista, mitä väitätte?

Ei kukaan muu kuin te/sinä itse :D[/QUOTE]

Miten kurdi, muslimi ja nainen samassa persoonassa voi olla perussuomalaisten kuntavaaliehdokas, vaikka suvisten mielestä persut ovat rasistinen puolue?

Toivottavasti ei näissä vaaleissa tarvi nähdä persujen ehdokkaiden mainoksia maahan potkittuina tai muuten töhrittyinä niinkuin viime vaaleissa vaan saavat pysytellä niissä telineissä vaalien loppuun asti niinkuin kaikkien muidenkin :)

Miten kurdi, muslimi ja nainen samassa persoonassa voi olla perussuomalaisten kuntavaaliehdokas, vaikka suvisten mielestä persut ovat rasistinen puolue?

No vaikka siksi, että hänellä on jotakin annettavaa puolueelle ja äänestäjille. "Suvisten" puolesta en osaa mitään sanoa, kun en tiedä, mitä tai keitä he ovat.

En usko, että perussuomalaiset on puolueena rasistinen, olisi turhan kärjistettyä sanoa niin. Mutta jotkut puolueeseen kuuluvat tai heitä äänestävät ovat esittäneet epäasiallisia kommentteja ja jopa rasistisia kommentteja ulkomaalaisista. Sitä on turha kiistää.

Olisi varmasti puolueellekin parempi, jos he saisivat tehtyä vihdoin jotakin konkreettista ja näytettyä kansalaisille, mitä osaavat :)

[QUOTE="vieras";27305116]Sama ajattelutapa tuntuu olevan persujen keskuudessa kaikkien muiden puolueiden edustajista ;)

Sellaista kielenkäyttöä, jota persujen kannattajat netissä harrastavat, ei ennen juuri ollut. Mutta jos se jotakuta helpottaa päästellä sillä tavalla höyryjä ulos, niin mikäs siinä. Ei vain anna ihmisistä kovin fiksua kuvaa.[/QUOTE]

Yhtä samaa pahaa ollaan kaikki, mä olen saanut kuulla olevani natsi, kusipäärasisti ja sikaniskapersu kun olen kertonut perussuomalaisia kannattavani.

[QUOTE="vieras";27305150]No vaikka siksi, että hänellä on jotakin annettavaa puolueelle ja äänestäjille. "Suvisten" puolesta en osaa mitään sanoa, kun en tiedä, mitä tai keitä he ovat.

En usko, että perussuomalaiset on puolueena rasistinen, olisi turhan kärjistettyä sanoa niin. Mutta jotkut puolueeseen kuuluvat tai heitä äänestävät ovat esittäneet epäasiallisia kommentteja ja jopa rasistisia kommentteja ulkomaalaisista. Sitä on turha kiistää.

Olisi varmasti puolueellekin parempi, jos he saisivat tehtyä vihdoin jotakin konkreettista ja näytettyä kansalaisille, mitä osaavat :)[/QUOTE]

Niin, sehän on suvisten mielestä aina epäasiallista jos uskaltaa arvostella rikollisten ulkomaalaisten toimintaa...

Yhteistyössä