Perussuomalaisten kansallisidentiteetti-ideasta hauska artikkeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289671:
No ei helvetissä kelpaa jos meinaat äänestää jotain taantumuksellista vihreää, kokkaria, demaria, ruotsalaista, tai kepulaista!!!!

Mä arvon vielä, onneksi on aikaa. Kerkeet vielä tehdä vaalityötä :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289644:
Mielelläni laitan kyllä linkin, pistän sen erillisenä kohta tulemaan.

Lue tuo minun tuonne äsken kirjoittama pitkä kuvaus siitä täällä hiipparoivasta somaliukosta, tyypillisestä elintasoturistista jota myöskin mediassa pakolaiseksi, turvapaikanhakijaksi ja maahanmuuttajaksi VIRHEELLISESTI kutsutaan. Tuollainen halutaan lopettaa. Ja ottaa todellisia kiintiöpakolaisia tänne, ihmisiä jotka TODELLA ovat vainottuja kotimaissaan eivätkä vain sossurahoja vailla.

Sekä tietenkin työperäinen maahanmuutto on järkevää, mutta näitä ihmisiähän ei tarvitsekaan verorahoilla hamaan hautaan saakka KOTOUTTAA JA TUKEA, he osaavat itse syödä ja pyyhkiä perseensä. Ja opiskella kielenkin siinä sivussa.

No mutta se "hiipparoiva somaliukko" on käännytetty takaisin. Persut ottaisivat sen Suomeen? Miksi?

[QUOTE="vieras";23289683]No mutta se "hiipparoiva somaliukko" on käännytetty takaisin. Persut ottaisivat sen Suomeen? Miksi?[/QUOTE]

Se äijä on käännytetty jo monesti mutta se änkee tänne aina takas koska se haluaa ilmaista rahaa eikä halua tehdä töitä! Joka kerta käydään kallis byrokratiakierros aina uudelleen läpi ja äijä makaa vankilassa tai vastaanottokeskuksessa ja lihoo niin että kaverit Italiassakin ihailevat!

Ei PerSut sitä Suomeen ottaisi. Miksi ottaisivat? Miksi hänet pitäisi mielestäsi ottaa vai pitäisikö? Palatkoon perheensä luo!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289715:
Se äijä on käännytetty jo monesti mutta se änkee tänne aina takas koska se haluaa ilmaista rahaa eikä halua tehdä töitä! Joka kerta käydään kallis byrokratiakierros aina uudelleen läpi ja äijä makaa vankilassa tai vastaanottokeskuksessa ja lihoo niin että kaverit Italiassakin ihailevat!

Ei PerSut sitä Suomeen ottaisi. Miksi ottaisivat? Miksi hänet pitäisi mielestäsi ottaa vai pitäisikö? Palatkoon perheensä luo!

No miten persut aikovat estää sitä tulemasta aina uudestaan ja uudestaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289715:

En ihan päässyt perille mikä tässä tilanteessa muuttuisi jos Suomessa olisi tiukemmat pääsyvaatimukset, eihän se sitä mitenkään muuttaisi miten tässä tapauksessa Italia asiaan suhtautuisi? Prosessi olisi todennäköisesti joka tapauksessa sama, säilöön kunnes karkotetaan?

[QUOTE="vieras";23289731]No miten persut aikovat estää sitä tulemasta aina uudestaan ja uudestaan?[/QUOTE]

Tilannehan on se että nytkään meidän ei olisi mikään pakko makuuttaa sitä äijää täällä kuukausitolkulla ja veivata koko paperirumbaa uusiksi loputtomasti. Käännytyspäätös olisi ihan lakien ja sopimusten mukaan tehtävissä vuorokaudessa ja äijä voitaisiin pistää matkoihinsa samoin tein. Mutta kun nykypäättäjät ovat niin saatanan munattomia!!! Miehet siinä kuin naisetkin!

Eli ei tarvitse edes lakeja alkaa muuttamaan, aletaan vain tulkita niitä järkevämmin eikä leikitä koko kolmannen maailman sosiaalitoimistoa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289764:
Tilannehan on se että nytkään meidän ei olisi mikään pakko makuuttaa sitä äijää täällä kuukausitolkulla ja veivata koko paperirumbaa uusiksi loputtomasti. Käännytyspäätös olisi ihan lakien ja sopimusten mukaan tehtävissä vuorokaudessa ja äijä voitaisiin pistää matkoihinsa samoin tein. Mutta kun nykypäättäjät ovat niin saatanan munattomia!!! Miehet siinä kuin naisetkin!

Eli ei tarvitse edes lakeja alkaa muuttamaan, aletaan vain tulkita niitä järkevämmin eikä leikitä koko kolmannen maailman sosiaalitoimistoa!!!

Kuka niistä pikakäännytyksistä tekee päätöksen? Meneekö siihen virkaan sitten persuja vaalien jälkeen?

Tässä tulee linkki Nuivaan Vaalimanifestiin, jonka siis ovat allekirjoittaneet PerSujen ehdokkaat, jotka kuuluvat ns. "Jussi Halla-ahon listalle":

http://www.vaalimanifesti.fi/

[QUOTE="vieras";23289783]Kuka niistä pikakäännytyksistä tekee päätöksen? Meneekö siihen virkaan sitten persuja vaalien jälkeen?[/QUOTE]

No tuskin nyt joka paperinpyörittäjän tarvitsee mikään PerSu olla. Samat ihmiset hoitavat käännytysasiat, jotka nytkin niitä hoitavat. Ei tästä nyt mitään PerSumafiaa olla tekemässä että joka pallilla istuu PerSu :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289799:
No tuskin nyt joka paperinpyörittäjän tarvitsee mikään PerSu olla. Samat ihmiset hoitavat käännytysasiat, jotka nytkin niitä hoitavat. Ei tästä nyt mitään PerSumafiaa olla tekemässä että joka pallilla istuu PerSu :D

Jos muut puolueet, kuin persut, eivät kannata pikakäännytyksiä, miten persut aikovat saada ne toimimaan?

[QUOTE="vieras";23289387]Persut hoitavat mamupolitiikan oikeille raiteille ja se mitä muuta tapahtuu on mulle yks ja se sama.[/QUOTE]

Oon samoilla linjoilla. Suomi on kovaa vauhtia luisumassa kehitysmaaksi, kun nämä luku- ja kirjoitustaidottomat mamut rikastuttavat kulttuuriamme, lisääntymällä räjähdysmäisesti. Kohtapa Muhamed on se kaveri jonka ooppiumhuuruisia oppeja kumarretaan. Lapsia raiskataan ja naisen arvo on alempi, kuin koiran.

[QUOTE="vieras";23289835]Jos muut puolueet, kuin persut, eivät kannata pikakäännytyksiä, miten persut aikovat saada ne toimimaan?[/QUOTE]

Kai ne neuvottelevat. Niin kai puolueet yleensä tekevät. Minä mättäisin kyllä sen kummemmin juttelematta turpaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289879:
Kai ne neuvottelevat. Niin kai puolueet yleensä tekevät. Minä mättäisin kyllä sen kummemmin juttelematta turpaan.

Eli kaiken tämän jälkeen lopputulema on se, että mikään ei tule muuttumaan.

Se että suomalaisilla on huono itsetunto kansalaisuudestaan on ihan täysin median syytä. Suomalaiset ovat kuitenkin todella pidettyä kansaa maailmalla, rehellisen ja rehdin maineessa.
Meillä on huippuja, joka alalta. Jokaisen suomalaisen pitäisi tajuta olevansa erikoinen, koska millä muulla viiden miljoonan ihmisen kansakunnalla on näin paljon urheilusankareita, huippu tiedemiehiä, taiteilijoita yms....
Meillä on kylmä, mutta kaunis ja elinkelpoinen maa, joka pystyy meidät elättämään.
Viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä; Me pysäytimme ryssän armeijan ja säilytimme itsenäisyytemme, nousten raskaiden ja epäoikeudenmukaisten koettelemusten kautta tähän vaurauteen, jossa nyt olemme.
Mä luulen että ne persut tarkottaa just tätä. Tämä pitäis olla jokaisen suomalaisen aivoissa ja se tunne, että mä kuulun tähän jengiin. Mä olen suomalainen ja ylpeä siitä.

[QUOTE="vieras";23289889]Eli kaiken tämän jälkeen lopputulema on se, että mikään ei tule muuttumaan.[/QUOTE]

Mitä sä oikein kuvittelit?

Lue Ilmestyskirja! Näet että asiat menevät päin vittua globaalisti!!! Voit yhtä hyvin äänestää Aku Ankkaa!!!!

Minä äänestän PerSuja.

[QUOTE="Vieras";23289920]Se että suomalaisilla on huono itsetunto kansalaisuudestaan on ihan täysin median syytä. Suomalaiset ovat kuitenkin todella pidettyä kansaa maailmalla, rehellisen ja rehdin maineessa.
Meillä on huippuja, joka alalta. Jokaisen suomalaisen pitäisi tajuta olevansa erikoinen, koska millä muulla viiden miljoonan ihmisen kansakunnalla on näin paljon urheilusankareita, huippu tiedemiehiä, taiteilijoita yms....
Meillä on kylmä, mutta kaunis ja elinkelpoinen maa, joka pystyy meidät elättämään.
Viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä; Me pysäytimme ryssän armeijan ja säilytimme itsenäisyytemme, nousten raskaiden ja epäoikeudenmukaisten koettelemusten kautta tähän vaurauteen, jossa nyt olemme.
Mä luulen että ne persut tarkottaa just tätä. Tämä pitäis olla jokaisen suomalaisen aivoissa ja se tunne, että mä kuulun tähän jengiin. Mä olen suomalainen ja ylpeä siitä.[/QUOTE]

Peesailen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289926:
Mitä sä oikein kuvittelit?

Lue Ilmestyskirja! Näet että asiat menevät päin vittua globaalisti!!! Voit yhtä hyvin äänestää Aku Ankkaa!!!!

Minä äänestän PerSuja.

Mielestäsi Aku Ankan ja persujen äänestäminen on sama asia, kumpikaan ei tule muuttamaan mitään. Okke.

Yhteistyössä