Perussuomalaisten kansallisidentiteetti-ideasta hauska artikkeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23289940]Mielestäsi Aku Ankan ja persujen äänestäminen on sama asia, kumpikaan ei tule muuttamaan mitään. Okke.[/QUOTE]

Aivan sama. Jos sulla ei omaa aivotoimintaa ole niin enpä minäkään onnistu sun päähäs mitään järkeä ajamaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289949:
Aivan sama. Jos sulla ei omaa aivotoimintaa ole niin enpä minäkään onnistu sun päähäs mitään järkeä ajamaan :)

Oletin, että sinä innokkaana persujen äänitorvena osaisit vastata muutamaan yksinkertaiseen kysymykseen, mutta oletin väärin. Ja jos kaikkien persujen tiedot ovat samaa luokkaa kuin sinulla, niin vahvasti te vedätte.

[QUOTE="vieras";23289964]Oletin, että sinä innokkaana persujen äänitorvena osaisit vastata muutamaan yksinkertaiseen kysymykseen, mutta oletin väärin. Ja jos kaikkien persujen tiedot ovat samaa luokkaa kuin sinulla, niin vahvasti te vedätte.[/QUOTE]

Ihan kuule yks lysti. Suomen kusipääkansa saa puolestani pyllistää vaikka viidesti päivässä Mekkaan, jos kansa niin mieluummin haluaa. Ei ole mikään pakko pikakäännyttää. Minä perheineni osaan kyllä pikakäännyttää itseni pois Suomesta, jos täällä asuminen muuttuu kovin oikeauskoiseksi :D Ulkomailla asumisesta on kokemusta.

Ai niin, ja en ole mikään äänitorvi. Olen tavallinen äänestäjä. Tykkään täällä vaan jutella joskus muustakin kuin valkovuodosta, ovislimoista ja suihinotosta taikka peppuseksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289983:
Ihan kuule yks lysti. Suomen kusipääkansa saa puolestani pyllistää vaikka viidesti päivässä Mekkaan, jos kansa niin mieluummin haluaa. Ei ole mikään pakko pikakäännyttää. Minä perheineni osaan kyllä pikakäännyttää itseni pois Suomesta, jos täällä asuminen muuttuu kovin oikeauskoiseksi :D Ulkomailla asumisesta on kokemusta.

Ei teistä mamuista tykätä missään.

Mun mielestä on ihan sama ootko persu, rasisti tai natsi. Pääasia ettet oo tyhmä idiootti, mitä luku- ja kirjoitustaidottomat maahanmuuttajat vedättää maksamaan elinkustannuksiaan. meillä on huolehdittavana vanhukset , nuoret, syrjäytyneet ja lapset niihin pitäis voida keskittyä. Mun mielestä jokainen mamuun sijoitettu euro on hukkan heitetty euro. Nuoret , lapset ja syrjäytyneet me voidaan vielä pelastaa ja vanhuksia kohtaan meillä on velvollisuus. Asiat pitäis laittaa tärkeysjärjestykseen.

[QUOTE="vieras";23290071]Tuleeko nyt se vaihe, missä alat suu vaahdossa kertomaan satuja koraanista?[/QUOTE]

Väärässä olet jälleen kuten aina. Partasuiset imaamit ne moskeijoissa vaahto suusta valuen vihasanomaansa satuilevat.

[QUOTE="Vieras";23290095]Mun mielestä on ihan sama ootko persu, rasisti tai natsi. Pääasia ettet oo tyhmä idiootti, mitä luku- ja kirjoitustaidottomat maahanmuuttajat vedättää maksamaan elinkustannuksiaan. meillä on huolehdittavana vanhukset , nuoret, syrjäytyneet ja lapset niihin pitäis voida keskittyä. Mun mielestä jokainen mamuun sijoitettu euro on hukkan heitetty euro. Nuoret , lapset ja syrjäytyneet me voidaan vielä pelastaa ja vanhuksia kohtaan meillä on velvollisuus. Asiat pitäis laittaa tärkeysjärjestykseen.[/QUOTE]

Muuta huomautettavaa ei ole paitsi että jokainen turvapaikkaturistiin laitettu euro on yhtä kuin tuhat hukkaan heitettyä euroa. Tarvitaan terapiaa raiskausten uhreille, tarvitaan korjausleikkauksia silvotuille naisille ja maksaa ne poltetut pizzeriatkin yhteiskunnalle paljon rahassa ja yksilöille myös henkisissä kärsimyksissä. Puhumattakaan mikä on hinta kun korttelit ovat tulessa, autot roihuavat ja itsemurhapommit alkavat räjähdellä.

Se koraani tarviis jonkunlaisen päivityksen. Arbia lienee ainoa kieli mitä ei voida kääntää muille kielille. Johtuu juuri näistä kaikista epäjohdonmukaisuksista mitkä muut voisivat huomata. Jos Muhamed nai 5-vuotiaan Aysha-tyttösen ja otti tämän virallisesti vaimokseen 9-vuotiaana, niin jokainen varmaaan ymmärtää mitä muslimimies on mielestään oikeutettu tekemään profeettansa jalanjäljissä.

Eikä Muhammed ollut pelkästään pedofiili. Hän oli myös nekrofiili. Tästä keskustelimme täällä tammikuussa 2011 ketjussa otsikolla "Kysy muslimilta islamista". Siinä ketjun loppupuolella. Muhammed oli ehtivä ja kaikkiruokainen veikko!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23290154:
Eikä Muhammed ollut pelkästään pedofiili. Hän oli myös nekrofiili. Tästä keskustelimme täällä tammikuussa 2011 ketjussa otsikolla "Kysy muslimilta islamista". Siinä ketjun loppupuolella. Muhammed oli ehtivä ja kaikkiruokainen veikko!

Kaikkee se ooppium teettää.

[QUOTE="Vieras";23290220]ja kellään ei tähän sitten ollut mitään sanottavaa vai?[/QUOTE]

Niinku mihin? Muhammedin hallusinaatioihin vai?

Minulla on paljonkin sanottavaa kaikkeen mutta pitänee mennä nukkumaan :) Palaamme asiaan päiväsaikaan ellei minulle tule bannia. Jos tulee, enköhän minä jotain keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23290135:
Muuta huomautettavaa ei ole paitsi että jokainen turvapaikkaturistiin laitettu euro on yhtä kuin tuhat hukkaan heitettyä euroa. Tarvitaan terapiaa raiskausten uhreille, tarvitaan korjausleikkauksia silvotuille naisille ja maksaa ne poltetut pizzeriatkin yhteiskunnalle paljon rahassa ja yksilöille myös henkisissä kärsimyksissä. Puhumattakaan mikä on hinta kun korttelit ovat tulessa, autot roihuavat ja itsemurhapommit alkavat räjähdellä.

Mutku tämä on niin ihkua monikulttuurisuutta.:heart:

Yhteistyössä