Perussuomalaisten listoilla ennätysmäärä akateemisia ja yrittäjiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Persut on tohtoripuolue:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas en tunne "omasta" yliopistomaailmastani ketään, joka persuja äänestäisi. Mutta ehkä sekin on paikkakuntakohtaista. Ja kai mulla on suppea tuttavapiiri.

Höpölöpö. Tiedekuntakohtaista voi olla, ei paikkakuntakohtaista suurellakaan todennäköisyydellä.

Humanisteissa ja muissa maailmanhalaajissa on yliopistomaailmassakin PerSuja äänestäviä luonnollisesti vähemmän kuin eräiden muiden alojen edustajissa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23297297:
Minä olen sitä mieltä, että jos omalla taiteella ei pysty elättämään itseään, niin voi hankkia itselleen oikean työpaikan. Veronmaksajien ei tarvitse kustantaa tiettyjen ihmisten harrastusta. Jokainen maksakoon omat harrastuksensa itse.

Peesi. Samoin näiden "taitelijoiden" koulutuspaikkoja pitää karsia todella isolla kädellä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297329:
Höpölöpö. Tiedekuntakohtaista voi olla, ei paikkakuntakohtaista suurellakaan todennäköisyydellä.

Humanisteissa ja muissa maailmanhalaajissa on yliopistomaailmassakin PerSuja äänestäviä luonnollisesti vähemmän kuin eräiden muiden alojen edustajissa.

Minä taas ihmettelen sellaista yliopistomaailmaa, missä joku tietää kaikkien työtovereidensa äänestysaikeet. Itse en ole moiseen törmännyt - politiikasta puhutaan kyllä yleisellä tasolla, mutta puoluekantojaan harvempi paljastaa.

Ihan mielenkiinnosta: minkä alan akateeminen olet, äiti 44 v? Olin jostain syystä kuvitellut sinut humanistiksi, mutta tuo viimeisin kommenttisi antaisi ymmärtää toisin.

[QUOTE="alma";23296973]Onko nämä akateemiset persufanit (miksei muutkin) ukeneet persujen ajatukset taiteen rahoitusta ja historian opetusta koskien? Ne on kyllä nin neuvostoliitosta, että jotenkin istuu aika huonosti etenkin akateemiseen maailmaan.
Itse pidin Soinia älykkäänä ennen kun luin noista.[/QUOTE]

Minä olen lukenut Nuivan Vaalimanisfestin ja se on täyttä asiaa!!

Lue sinäkin ja äänestä ehdokasta ns. "Halla-ahon listalta"!

Nuiva vaalimanifesti

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23297378:
Minä taas ihmettelen sellaista yliopistomaailmaa, missä joku tietää kaikkien työtovereidensa äänestysaikeet. Itse en ole moiseen törmännyt - politiikasta puhutaan kyllä yleisellä tasolla, mutta puoluekantojaan harvempi paljastaa.

Ihan mielenkiinnosta: minkä alan akateeminen olet, äiti 44 v? Olin jostain syystä kuvitellut sinut humanistiksi, mutta tuo viimeisin kommenttisi antaisi ymmärtää toisin.

Humanisti en todellakaan ole. Tarkemmin en ole täällä kertoillut.

Kuka puhuu julkisesti kuka ei. Minä esimerkiksi pidän täysin outona ja vanhanaikaisena sitä että ihminen pihtaa puoluekantaansa eikä kerro, ketä äänestää.

Jos aikoo äänestää sellaista puoluetta jonka nimeä ei kehtaa ääneen sanoa, niin kannattaa vaihtaa puoluetta!!

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23297378:

Minä en ole töissä yliopistolla, vaan puhun akateemisten ystävien ja tuttavien vaalikannoista. Itse asiassa ei-akateemisistakaan tutuista en tiedä kuin 1-2 persuja kannattavaa :snotty:

Ja ihan avoimesti minä ja tuttavani puhutaan äänestämisistä ja omista kannoistamme. Mitä järkeä sitä on salailla? Ei silloin ainakaan kunnolla voi keskustella. Henkilöön asti kaikki eivät kerro, mutta puolueen kyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En vaan voi äänestää persuja koska niin innokkaasti kannattavat turkistarhausta ja eläinten tehotuotantoa. Riistäjiä.
Mutta se on kyllä raikas tuulahdes politiikan saralla että puhuvat selviä lauseita eikä epämääräistä jargoniaa, harmi vaan että heidän jutuissaan on niin vähän oikeaa sisältöä.

Sinun mielestä turkistarhaus kannattaa siirtää Suomesta Kiinaan koska Kiinassa eläimiä kohdellaan paremmin?:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23297297:
Minä olen sitä mieltä, että jos omalla taiteella ei pysty elättämään itseään, niin voi hankkia itselleen oikean työpaikan. Veronmaksajien ei tarvitse kustantaa tiettyjen ihmisten harrastusta. Jokainen maksakoon omat harrastuksensa itse.

Sori, mutta kyllä ne persutkin ovat sitä mieltä, että kulttuuria tuetaan, kunhan se on persujen mielestä oikeanlaista ja tukee suomalaista identiteettiä. Mitä hittoa se sitten tarkoittakin. Suomileijonia, elovenatyttöjä ja soinin muotokuvia? persumusikaaleja?
Lainaus perussuomalaisten vaaliohjelmasta:
"Perussuomalaiset kokevat suomalaisen kulttuuriperinnön säilyttämisen olevan ensisijaista postmodernin nykytaiteen tukemiseen verrattuna. Valtion myöntämiä kulttuuritukirahoja on ohjattava siten, että ne vahvistavat suomalaista identiteettiä. Tekotaiteelliset postmodernit kokeilut sen sijaan olisi syytä jättää taloudellisesti yksittäisten henkilöiden ja markkinoiden vastuulle."

[QUOTE="alma";23297462]
"Perussuomalaiset kokevat suomalaisen kulttuuriperinnön säilyttämisen olevan ensisijaista postmodernin nykytaiteen tukemiseen verrattuna. Valtion myöntämiä kulttuuritukirahoja on ohjattava siten, että ne vahvistavat suomalaista identiteettiä. Tekotaiteelliset postmodernit kokeilut sen sijaan olisi syytä jättää taloudellisesti yksittäisten henkilöiden ja markkinoiden vastuulle."[/QUOTE]

Allekirjoitan.

Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että mitään kulttuureja tai taiteita EI PIDÄ TUKEA OLLENKAAN!!!

Miksikö näin jyrkkä kanta?

No, vastahan saimme lukea HS-raadin älymystön näkemyksen että suomalainen identiteetti on epämääräinen, koko suomalaisuutta ei oikeastaan edes ole ja koko kulttuurimme on tuontikamaa!!! Mitä varten tätä olematonta plagiaattipaskaa pitäisi tukea?

Huomautan myös että esimerkiksi ns."somalikulttuuri" on samanlaista tuontipaskaa. Sillä porukalla on myös uskontoa myöten heille väkivalloin syötetty ideologia nykyään koko poppoon uskontona, eli kaikki turhanpäiväiset mamujen omien kulttuureiden tukeminen ja säilytyspyrkimykset on LOPETETTAVA!!!

Koskee myös irakilaisia, iranilaisia.... Kaikille näistä on islam pakkosyötetty kulttuureineen sapelilähetyksenä kuoleman uhalla, tuhoten näiden kansojen alkuperäiset kulttuurit ja uskonnot!! Ei tukia tälle veritöin pakotetulle aivopesulle!!!

[QUOTE="alma";23297462]Sori, mutta kyllä ne persutkin ovat sitä mieltä, että kulttuuria tuetaan, kunhan se on persujen mielestä oikeanlaista ja tukee suomalaista identiteettiä. Mitä hittoa se sitten tarkoittakin. Suomileijonia, elovenatyttöjä ja soinin muotokuvia? persumusikaaleja?
"Perussuomalaiset kokevat suomalaisen kulttuuriperinnön säilyttämisen olevan ensisijaista postmodernin nykytaiteen tukemiseen verrattuna. Valtion myöntämiä kulttuuritukirahoja on ohjattava siten, että ne vahvistavat suomalaista identiteettiä. Tekotaiteelliset postmodernit kokeilut sen sijaan olisi syytä jättää taloudellisesti yksittäisten henkilöiden ja markkinoiden vastuulle."[/QUOTE]

Mitäkö tarkoittaa?

Sinä et siis ymmärrä lukemaasi? Ja syytät siitä PerSujen vaaliohjelmaa?

:D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297416:
Humanisti en todellakaan ole. Tarkemmin en ole täällä kertoillut.

Kuka puhuu julkisesti kuka ei. Minä esimerkiksi pidän täysin outona ja vanhanaikaisena sitä että ihminen pihtaa puoluekantaansa eikä kerro, ketä äänestää.

Jos aikoo äänestää sellaista puoluetta jonka nimeä ei kehtaa ääneen sanoa, niin kannattaa vaihtaa puoluetta!!

Kuten tälläkin palstalla on nähty, eivät eri puolueita äänestävät aina kovin hyvin tule keskenään toimeen. Varsinkin persujen kannattajat tuntuvat kovin kärkkäästi niitä tuomitsevan, jotka eivät heidän tavallaan asioita näe (voi tosin olla, että palstalla suurin osa noista älyttömistä "Sinä siis kannatat sitä ja tätä jos et kerran persuja äänestä" -kommenteista tulee yhdeltä ja samalta persuhurmioituneelta palstailijalta). Jos ja kun haluaa tulla työtoveriensa kanssa toimeen jatkossakin, on ihan ymmärrettävää, ettei omia puoluekantojaan lähde julkistamaan.

Suomessa on edelleen vaalisalaisuus - jos joku haluaa oman kantansa kertoa, mikäs siinä, mutta aika erikoista on kutsua oman kantansa salassa pitämistä pihtaamiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297519:
Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että mitään kulttuureja tai taiteita EI PIDÄ TUKEA OLLENKAAN!!!

Miksikö näin jyrkkä kanta?

No, vastahan saimme lukea HS-raadin älymystön näkemyksen että suomalainen identiteetti on epämääräinen, koko suomalaisuutta ei oikeastaan edes ole ja koko kulttuurimme on tuontikamaa!!! Mitä varten tätä olematonta plagiaattipaskaa pitäisi tukea?

Huomautan myös että esimerkiksi ns."somalikulttuuri" on samanlaista tuontipaskaa. Sillä porukalla on myös uskontoa myöten heille väkivalloin syötetty ideologia nykyään koko poppoon uskontona, eli kaikki turhanpäiväiset mamujen omien kulttuureiden tukeminen ja säilytyspyrkimykset on LOPETETTAVA!!!

Koskee myös irakilaisia, iranilaisia.... Kaikille näistä on islam pakkosyötetty kulttuureineen sapelilähetyksenä kuoleman uhalla, tuhoten näiden kansojen alkuperäiset kulttuurit ja uskonnot!! Ei tukia tälle veritöin pakotetulle aivopesulle!!!

Suomessahan homma menee nykyään niin, että kaikkien muiden kulttuuria pitää tukea ja vahvistaa paitsi suomalaisten. Onneksi tähän tulee muutos ja Soinin hallituksen teemana on: Suomi kuuluu suomalaisille.

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23297584:
Kuten tälläkin palstalla on nähty, eivät eri puolueita äänestävät aina kovin hyvin tule keskenään toimeen. Varsinkin persujen kannattajat tuntuvat kovin kärkkäästi niitä tuomitsevan, jotka eivät heidän tavallaan asioita näe (voi tosin olla, että palstalla suurin osa noista älyttömistä "Sinä siis kannatat sitä ja tätä jos et kerran persuja äänestä" -kommenteista tulee yhdeltä ja samalta persuhurmioituneelta palstailijalta). Jos ja kun haluaa tulla työtoveriensa kanssa toimeen jatkossakin, on ihan ymmärrettävää, ettei omia puoluekantojaan lähde julkistamaan.

Suomessa on edelleen vaalisalaisuus - jos joku haluaa oman kantansa kertoa, mikäs siinä, mutta aika erikoista on kutsua oman kantansa salassa pitämistä pihtaamiseksi.

Katso nyt vähän mitä paskaa kirjoittelet!!

Oikeinko tosissasi väität että PERSUT ne nimenomaan tässä maassa muiden puolueiden äänestäjiä leimaavat peräkammarinpojiksi, kouluja käymättömiksi, alkoholisteiksi, sossupummeiksi, syrjäytyneiksi, vähä-älyisiksi...???`

:D :D :D :D :D

Ja minulla on oikeus pitää oman puoluekannan salailua pihtaamisena ja myös kutsua sitä PIHTAAMISEKSI. Minua ei kaltaisesi ajatusnatsit kahlehdi sanomasta asiaa siten kuin asian näen. On vanhanaikaista pihdata puoluekantaa ja uskonnollista vakaumusta!!!
USKALTAKAA TULLA KAAPEISTANNE ULOS!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297539:
Mitäkö tarkoittaa?

Sinä et siis ymmärrä lukemaasi? Ja syytät siitä PerSujen vaaliohjelmaa?

:D

Kerros nyt sinä sitten, mikä se suomalainen identiteetti on, ja mikä kulttuuri sitä vahvistaa.

Sitä ei tuossa vaaliohjelmassa todellakaan niin avattu, että ulkopuolinen voisi tietää, mitä sillä tarkoitetaan tämän päivän Suomessa, jossa Sibelius, Edelfelt ja muut nimeltä mainitut persujen mielestä hyväksyttävän kulttuurin edustajat eivät enää ole vaikuttamassa.

Ja nyt ei siis ole kyse luetun ymmärtämisestä, vaan asiasisällön puuttumisesta. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23297584:
Kuten tälläkin palstalla on nähty, eivät eri puolueita äänestävät aina kovin hyvin tule keskenään toimeen. Varsinkin persujen kannattajat tuntuvat kovin kärkkäästi niitä tuomitsevan, jotka eivät heidän tavallaan asioita näe.

Ketä julkisuudessa on parjattu eniten, suorastaan demonisoitu: persuja vai muita puolueita ja niiden kannattajia?

Olisi kiva kuulla tästä suomalaisesta identiteetistä. En usko, että mulla ja äiti 44:llä on sama identiteetti, vaikka suomalaisia ollaankin. Että mitä ja miten persutaiteella tuetaan? Ensin varmaan Soini määrittää sen identiteetin, jota ryhtyy persutaiderahastoista tukemaan. Liekö se esim. katolinen.

Äiti 44v itse kirjoitti, että:

"No, vastahan saimme lukea HS-raadin älymystön näkemyksen että suomalainen identiteetti on epämääräinen, koko suomalaisuutta ei oikeastaan edes ole ja koko kulttuurimme on tuontikamaa!!! Mitä varten tätä olematonta plagiaattipaskaa pitäisi tukea?"

En nyt edelleenkään ymmärrä, mitä mieltä olet. Kun sitten kuitenkin olet persujen kannalla, jotka siis haluavat tukea suomalaista kulttuuria, joka on siis mielestäsi plagiaattipaskaa, jota ei pidä tukea?

Yhteistyössä