Perussuomalaisten listoilla ennätysmäärä akateemisia ja yrittäjiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Persut on tohtoripuolue:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äänestän demareita, ei ihan uppoa toi persunatsifilosofia fiksuun ihmiseen. Ei vaikka miten vääntäis ja kääntäis. Vaaliohjelma kruunasi kaiken, naurussa oli pitelemistä.

Katsoitteko a-talkin viime viikolla, Kike Elomaa oli hyvä esimerkki persujen älykkyyden tasosta. Löytyy Yle-areenalta jos haluatte katsoa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23297946:
OHO - missäs väitin persujen muita peräkammarinpojiksi leimaavan? Vähän tarkkuutta, kiitos! :)

Tällä palstalla olen useammassa persu-ketjussa törmännyt siihen, että kun joku vähänkin kritisoi jotain persujen ohjelmakohtaa tai kirjoittaa, että ei voisi persuja äänestää, niin saman tien on joku persu vastaamassa tyyliin: "Sinun mielestä turkistarhaus kannattaa siirtää Suomesta Kiinaan koska Kiinassa eläimiä kohdellaan paremmin?" tai "Et siis kannata kovempia tuomiota raiskareille, et tasaisempaa tulonjakoa, et köyhistä huolehtimista jne..." tai "Sinä siis et halua maksaa pienempää tv-maksua?" jne, jne (aitoja esimerkkejä palstalta). Tätä tarkoitin, tästäkö sinä siis pillastuit? :D

Mutta katsoit hyväksi vetää sen natsikortin tässä vaiheessa keskustelua esiin, siitä doch viel Respekt! :laugh:

Joo, mua huvittaa sama ja välillä myös ärsyttää. Ne on niin mustavalkoisia nuo Persut.

[QUOTE="Vierailee";23298005]Joo, mua huvittaa sama ja välillä myös ärsyttää. Ne on niin mustavalkoisia nuo Persut.[/QUOTE]

Kaikki muut ovat punaisia tai vihreitä tai sitten muutoin vain virheitä!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297993:
Laita kaikin mokomin todisteet julkisesti näkyville ja informoi moisesta häiriökäyttäytymisestä modejakin.

PerSut saavat vaalivoiton, tuo heitä äänestäviin henkilöihin kohdistuva vastapropaganda on hyödytöntä.

Sä olet mielenvikanen yksilö = erinomainen esimerkki PERSUSTA. Kiitos siitä. =):flower:
Kaikille varmaan käy kauttasi selväksi miten terve on PERSU.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297949:
Haluan että PerSut opettavat minulle lisää todellisesta, oikeasta tasa-arvosta!!

Persujenko pitäisi sinua opettaa? Etkö itse sitten tiedä, mitä on todellinen ja oikea tasa-arvo? Luulisi, että tuohon ikään mennessä on asian oppinut ja sisäistänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23298012:
Kaikki muut ovat punaisia tai vihreitä tai sitten muutoin vain virheitä!

"Virheitä"? Eli jos ei äänestä Persuja, on "virhe"? Siinä vasta demokratian kannattaja. Tulee mieleen jotakin ihan muuta.

Oi maamme suomi synnyinmaa ja nakit ja muussi. Uuno turhapuro ja matti esko hytönen, ihanuuksien ihmemaaaaaaa. Dippadaa. Seppo rätyn näkösiä suomalaisia lisää suomeen, mä haluun. Tervettä valkosta finnispermaa niin että tyrät rytkyy ja pottunokat vislaa.

Ihan turhaan itkupotkuraivoat. Kukaan ei estä sinua hankkimasta itsellesi villiä etnospermaa. Valkoista sekin tosin on, sori. Saat sitten söpöjä mustia pottunokkia teille kotiin :)

Lähimmän Kelan liepeille vaan bongailemaan parhaat kultamunat päältä! :D

No just - taas saimme tähänkin ketjuun iloksemme jonkun valistuneen kansalaisen bongaamia "uutisia" maailman muslimeista. :rolleyes:

Vielä kun tulisi kertomaan, miten juuri nämä asiat liittyvät tähän keskusteluun persuehdokkaiden koulutustasosta...

Alkuperäinen kirjoittaja näin on näreet;23297952:

Saksan esimerkkiä nyt tuskin kannattaa vetää esiin, kun maan historia on mitä on.
Muutenkin ihmetyttää, miksi täällä otetaan maahanmuuttajista puhuttaessa otetaan esiin aina islaminuskoiset. Eivätköhän monet maahanmuuttajat edusta muitakin uskontoja..?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297875:
Asia on valitettavasti tasan näin!

Päivi Lipponenkin (SDP) on heti järjestämässä marssia kun epäilee kultamunia syrjityn. Suomalaisen syrjityn puolesta ei demu-Lipposka tukimarsseja järjestä. Eikä kukaan muukaan demari.

Demari-presidentti etunenässä on sanonut että globalisaatio on hyväksi MAAILMALLE, Suomesta tämä demari-Suomen ja homojen presidentti ei ole kiinnostunut.

Sehän se persuissa on joidenkin mielestä pahaa, että persut ajavat suomalaisten etuja eivätkä mamujen ja muiden ulkomaalaisten. Miksi ihmeessä äänestäisin kansanedustajehdokasta joka ei aja minun etuja vaan mamujen?

[QUOTE="Vierailee";23298041]"Virheitä"? Eli jos ei äänestä Persuja, on "virhe"? Siinä vasta demokratian kannattaja. Tulee mieleen jotakin ihan muuta.[/QUOTE]

Ai, tarkoitat siis että minulla ei ole oikeutta pitää muiden puolueiden äänestämistä VIRHEENÄ?

Kylläpäs minulla on oikeus. Ainakin demokratiassa olisi. Ja olisi oikeus sanoa näkemykseni ääneenkin!!

Mutta niin... Suomihan ei ole demokratia. :(

Mutta ehkä tästä vielä tulee demokratia :)

Oletko sinä sitä mieltä että minkään puolueen äänestäminen ei ole virhe? Ruotsissa pitivät yleisesti virheenä äänestää Sverigedemokraterna-puoluetta! Oletko sinä parempi ihminen kuin ruotsalainen demari tai oikeistolainen?

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23298072:
No just - taas saimme tähänkin ketjuun iloksemme jonkun valistuneen kansalaisen bongaamia "uutisia" maailman muslimeista. :rolleyes:

Vielä kun tulisi kertomaan, miten juuri nämä asiat liittyvät tähän keskusteluun persuehdokkaiden koulutustasosta...

Ai sä olet niitä ihmisiä jotka haluavat liimata koulujen historiankirjoista "vääristä" asioista kertovia sivuja yhteen.

[QUOTE="vieras";23298092]Sehän se persuissa on joidenkin mielestä pahaa, että persut ajavat suomalaisten etuja eivätkä mamujen ja muiden ulkomaalaisten. Miksi ihmeessä äänestäisin kansanedustajehdokasta joka ei aja minun etuja vaan mamujen?[/QUOTE]

Perustavaa laatua oleva kysymys!

Pitäisikö meidän matkustaa Somalian vaaleihin äänestämään suomalaisten asioista? Omista asioistamme?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23298095:
Ai, tarkoitat siis että minulla ei ole oikeutta pitää muiden puolueiden äänestämistä VIRHEENÄ?

Kylläpäs minulla on oikeus. Ainakin demokratiassa olisi. Ja olisi oikeus sanoa näkemykseni ääneenkin!!

Mutta niin... Suomihan ei ole demokratia. :(

Mutta ehkä tästä vielä tulee demokratia :)

Oletko sinä sitä mieltä että minkään puolueen äänestäminen ei ole virhe? Ruotsissa pitivät yleisesti virheenä äänestää Sverigedemokraterna-puoluetta! Oletko sinä parempi ihminen kuin ruotsalainen demari tai oikeistolainen?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
- Winston Churchill

Pakko kohta alkaa uskoa tähän tunnettuun ajatelmaan...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297781:
Ja ehkä tärkeä syy vahvaan suomalaisidentiteettiini on sekin että suvussani on paljon Karjalan evakkoja. Mummoni kotitila jäi Ryssälle. Sukulaisia oli myös Elisenvaaran pommitusta todistamassa (siinä junassa sisällä), silloin lapsia vielä mutta edelleen tänä päivänäkin elossa olevia joilta olen juttuja kuullut. Opin jo pienestä pitäen kotona mitä se merkitsee olla suomalainen, kuka minä olen ja kuka minä en ole.

Niinpä, hyvä kun muistit, että useat suomalaisetkin ovat joutuneet aikoinaan lähtemään evakkoon sodan jaloista. Omassa suvussani on myös Viipurista paenneita. Mitä mieltä olet siis siitä, että Suomi muiden maiden ohella on vastaanottanut ja vastaanottaaa maahan sodan ja hädän keskeltä paenneita ihmisiä, jotka hakevat turvaa? Katsos, kaikki maahanmuuttajat tai turvapaikanhakijat eivät ole järjestelmämme hyväksikäyttäjiä. Niitäkin on, valitettavan paljon, tiedän kyllä, ja nykyistä maahanmuttopolitiikkaa on muutettava. Ei sen silti pidä tarkoittaa sitä, että hädässä olevia ei auteta. Eihän?

[QUOTE="vieras";23298099]Ai sä olet niitä ihmisiä jotka haluavat liimata koulujen historiankirjoista "vääristä" asioista kertovia sivuja yhteen.[/QUOTE]

Aahhahhaa - taisin juuri tämän kommentoijan mestarillisen loogisista kommenteista juuri hetki sitten kirjoittaa. :D

Yhteistyössä