Perussuomalaisten listoilla ennätysmäärä akateemisia ja yrittäjiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Persut on tohtoripuolue:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23299068:
No se on täällä kiusaamisen vakiomuoto että yritetään väittää että minä yksin täällä kirjoittelen mutta eri nikeillä samassa ketjussa (mikä on kiellettyäkin). Tosin ihmettelen kuka siitä kiusaantuu, en minä ainakaan. Ihan sama minulle mikä nikki mitäkin kirjoittaa kunhan kirjoittaa ASIAA!!!! :)

Minua ainakin häiritsee, jos minun tekstiäni luullaan sinun kirjoittamaksesi aihesisällön perusteella (tekstityylistä välittämättä). Et noudata edes alkeellisia pilkkusääntöjä.

Sä et tunne pienimpiäkään käytöstapoja, joten ei sua voi sosiaaliseksi sanoa. Tiesitkö että sosiaalisuus tarkottaa muuta kuin sitä että toitotat suureen ääneen törkyä leipälävestäsi ihmisten ilmoilla?

Minun käytöstapani riittävät mainioisti tämän palstan tarpeisiin :D

Tämä ei ole kirjoittelijoidensa puolesta niin korkeatasoinen sivusto että täällä tarvitsisi tietää syödäänkö ensin laitimmaisella vai sisemmällä haarukalla :D :D Minkä senkin kyllä tiedän.

MUSLIMS IN BRITAIN

Nearly one-third of Muslim college students in Britain support killing in the name of religion, while 40 percent want to live under Islamic law, according to a secret cable from the U.S. Embassy in London that reviewed public polling data and government population predictions.

A survey of 600 Islamic and 800 non-Islamic students at 30 universities found that 32 percent of the Muslims believed in religious killing, while only 2 percent of non-Muslim students felt religious murder was justified, the cable said, referring to a poll conducted by the Center for Social Cohesion.

The embassy cable, released by the anti-secrecy website WikiLeaks, said the same survey revealed that 54 percent of Muslim students want to be represented by an Islamic-based political party.

The poll also showed that 40 percent of Muslim students endorse Islamic, or Shariah, law, which can impose the death penalty for religious heresy and adultery, often by stoning, or the amputation of hands for theft. Since 2008, Britain has allowed Muslims to follow Shariah law in civil cases, but not in criminal trials.

The embassy report, written in February, also noted that Muslims represent the largest non-Christian religious community in Britain. Although Muslims comprise only 3 percent of the British population of nearly 60 million, they have grown to 2 million from 1.6 million in seven years. The government projects the Muslim population will reach 2.2 million in the next census in 2011, the cable said.

Citing various government data, the cable painted a bleak picture of British Muslims, who tend to be poor, uneducated and unskilled and who live in overcrowded apartments.

The unemployment rate was 13 percent for Muslim men and 18 percent for Muslim women in 2004. The jobless rate was even worse for Muslims between the ages of 16 and 24, with 28 percent unemployed. More than two-thirds of Muslim households have more than five people.

Although 74 percent of Muslims were of Pakistani, Bangladeshi, Indian or other Asian backgrounds, 70 percent identified themselves as British in the last census in 2001.

http://www.washingtontimes.com/news/2010/dec/19/embassy-row-930120260/#

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23299112:
Minä en tietenkään voi mitään luvata sinun puolestasi, jos olet aggressiivinen ihminen niin sinä kai sitten riitelisit.

Minä en riitelisi sinun kanssasi. Eri mieltä voisin olla mutta se ei ole minun käsitteistössäni vielä lähelläkään RIITAA!!

Ja mistäs tiedät vaikka tapaisimmekin? Kumpikaan ei voi olla varma jos vaikka joskus törmäämmekin tuolla kaupungilla :D Paras että pysyt kotona!

No joo, olet oikeassa. Ei riideltäisi, koska tapaamista ei tapahtuisi. Tietäisin jo välttäväni kaltaistasi ihmistä. Eikä minun suinkaan tarvitse pysyä kotona SINUN takiasi.

[QUOTE="vieras";23299056]Määrittele viime vuoden luku. Kolmannes Suomen väestönkasvusta oli mamuja: onko se liikaa vai liian vähän?[/QUOTE]

En osaa. Google kertoo varmaan toteutuneen.
Melko sopivasti.

Vastaa mun kysymykseeni, kiitos.

"A survey of 600 Islamic and 800 non-Islamic students at 30 universities found that 32 percent of the Muslims believed in religious killing, while only 2 percent of non-Muslim students felt religious murder was justified, the cable said, referring to a poll conducted by the Center for Social Cohesion."

[QUOTE="vieras";23299252]Et osaa vastata kysymykseen, mutta silti soitat suutasi.:D[/QUOTE]

En todella jaksa alkaa etsimään mitään lukuja mihinkään liittyen, kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä sulle eikä mulle eikä kenenkään elämälle. Luojan kiitos on muutakin tekemistä.

"Määritä viime vuoden luku" ei edes ollut kysymys.

Et ole sinäkään mihinkään osannut vastata.
Ja missä kohden soitin suutani.

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23299049:
Itse asiassa tuo kirjoitukseni oli ketjusta, jossa persukaverisi valittivat, että Suomessa ei ole demokratiasta tietoakaan, ja halusivat Suomeen Sveitsin mallin, koska siellä heidän mielestään demokratia toimii.

Kyllä, itse asiassa minä uskon, että tuon tutkimuksen käyttämät indikaattorit kertovat enemmän demokratian todellisesta tasosta kuin yksittäisen persun käsitys asiasta - persun näkökulma kun on väistämättä suppeampi kuin tällaisen laajan kansainvälisen vertailun.

Kiva, että sinä iloitset jo 55 pisteen suorituksesta ;) , mutta pettymykseksesi minun on kerrottava, että Suomen saama pistemäärä oli 87,7 sadasta mahdollisesta. :D

... "

Miten tiedät että ne olivat mun kavereita? Jokuhan just todisti täällä että mulla ei ole muita kamuja kuin lähipubin Keijo.

Ja kyllä tämä käsitys Suomen demokratian rappiosta ja rakenteellisesta korruptiosta on ihan kaksittaisen PerSun näkemys eikä yksittäisen! Vai väitättekö te että minä olen vastuussa kaikista täällä kirjoitetuista postauksista (aina eri nikillä tietysti) ja myös koko PerSujen Suomen kannatuksesta? Minäkö se aina vastaan puhelimeen kun Suomen Gallupista soitetaan?

Eikä se 100 ole mikään absoluuttinen maaginen pistemäärä! Sen merkkaa enemmän miten siihen 100 eli maksimiin päädyttiin. Mitä sata? Sata jänistäkö? Niitäkö tutkimuksessa laskettiin?

[QUOTE="vieras";23299201]No joo, olet oikeassa. Ei riideltäisi, koska tapaamista ei tapahtuisi. Tietäisin jo välttäväni kaltaistasi ihmistä. Eikä minun suinkaan tarvitse pysyä kotona SINUN takiasi.[/QUOTE]

Olet rasisti!

Välttelet tietyn kaltaisia ihmisiä!!!!

[QUOTE="vieras";23299201]No joo, olet oikeassa. Ei riideltäisi, koska tapaamista ei tapahtuisi. Tietäisin jo välttäväni kaltaistasi ihmistä. Eikä minun suinkaan tarvitse pysyä kotona SINUN takiasi.[/QUOTE]

Niin ja ei tietenkään MINUN takiani vaan ihan SINUN ITSESI takia! Sinullahan se vaikea elämä on.

"A survey of 600 Islamic and 800 non-Islamic students at 30 universities found that 32 percent of the Muslims believed in religious killing, while only 2 percent of non-Muslim students felt religious murder was justified, the cable said, referring to a poll conducted by the Center for Social Cohesion."

Tottakai islam on rauhanuskonto! Kuka sitä epäili?

Ja maahanmuuttaja on voimavara!!! Emme selviä ilman heitä!! No okei, ennen selvittiin mutta ei enää!!!!

En todella jaksa alkaa etsimään mitään lukuja mihinkään liittyen, kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä sulle eikä mulle eikä kenenkään elämälle. Luojan kiitos on muutakin tekemistä.

"Määritä viime vuoden luku" ei edes ollut kysymys.

Et ole sinäkään mihinkään osannut vastata.
Ja missä kohden soitin suutani.

Vime vuonna Suomen väestönkasvusta kolmannes johtui maahanmutosta: onko se liian vähän tai liian paljon?

Vastasin postaukseesi klo 13:37 (pitkä kuin nälkävuosi sun tekstisi) mutta se meni filtteriin. Odotellaan josko se sieltä joskus tännekin ilmestyy, en jaksa kirjoittaa uusiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23299342:
Tottakai islam on rauhanuskonto! Kuka sitä epäili?

Ja maahanmuuttaja on voimavara!!! Emme selviä ilman heitä!! No okei, ennen selvittiin mutta ei enää!!!!

40-luvun alussa Suomi yritti tulla toimeen ilman venäläisiä maahanmuuttajia, mutta sitten huomattiin homman olevan mahdoton ja nostettiin kädet pystyyn.

[QUOTE="vieras";23299361]Heko heko. Ei kaikkien kanssa tarvitse tulla toimeen tai olla tekemisissä. Ei se silti tarkoita sitä, että on rasisti. Äly hoi..[/QUOTE]

Eli suomalaisten ei ole pakko tulla toimeen tai olla tekemisissä mamujen kanssa?

[QUOTE="vieras";23299361]Heko heko. Ei kaikkien kanssa tarvitse tulla toimeen tai olla tekemisissä. Ei se silti tarkoita sitä, että on rasisti. Äly hoi..[/QUOTE]

Kyllä nykyisessä punavihernatsi-Suomessa paljon vähempikin tarkoittaa, että olet RASISTI!!!

Vai ajattelitko omatoimisesti kaventaa nykyistä rasismimääritelmää?

[QUOTE="vieras";23299389]Eli suomalaisten ei ole pakko tulla toimeen tai olla tekemisissä mamujen kanssa?[/QUOTE]

Suomalaiset ja mamut - ihme yleistystä sinulla. Kenenenkään ihmisen ei tarvitse ystävystyä toisen ihmisen kanssa, jos ei siltä tunnu. Jokainen joutuu kuitenkin tekemään työtä monien sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei huvita viettää vapaa-aikaansa. Tajuatko? Et saa minua muuttamaan mielipidettäni, vaikka kuinka yrität.

[QUOTE="vieras";23299379]40-luvun alussa Suomi yritti tulla toimeen ilman venäläisiä maahanmuuttajia, mutta sitten huomattiin homman olevan mahdoton ja nostettiin kädet pystyyn.[/QUOTE]

Näin varmaan juu :D

Pitäis vissiin taas sotia Venäjän kanssa että saatais lisää mamuja maahan sieltäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23299371:
Vastasin postaukseesi klo 13:37 (pitkä kuin nälkävuosi sun tekstisi) mutta se meni filtteriin. Odotellaan josko se sieltä joskus tännekin ilmestyy, en jaksa kirjoittaa uusiksi.

Kiitos tiedosta. Noinkohan joku yrittää estää tätä linjaa keskustelusta - k.o. viestini meni alunperin sekin filtteriin, kun mukana oli linkki tutkimukseen. ;)

En ole vielä nähnyt minkään filtteriin jääneen viestin ilmestyneen tänne palstalle, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin...

[QUOTE="vieras";23299428]Suomalaiset ja mamut - ihme yleistystä sinulla. Kenenenkään ihmisen ei tarvitse ystävystyä toisen ihmisen kanssa, jos ei siltä tunnu. Jokainen joutuu kuitenkin tekemään työtä monien sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei huvita viettää vapaa-aikaansa. Tajuatko? Et saa minua muuttamaan mielipidettäni, vaikka kuinka yrität.[/QUOTE]

No somalien ja muslimimamujen kanssa harva joutuu yhdessä TÖITÄ tekemään :D :D

Ne eivät työpaikoille tuppaa, ainakaan TÖIHIN!

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23299442:
Kiitos tiedosta. Noinkohan joku yrittää estää tätä linjaa keskustelusta - k.o. viestini meni alunperin sekin filtteriin, kun mukana oli linkki tutkimukseen. ;)

En ole vielä nähnyt minkään filtteriin jääneen viestin ilmestyneen tänne palstalle, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin...

Joskus siinä menee pitkähkökin aika.

Eikä siinä minulla mitään kuolematonta ollut, pientä vinoilua vä'hän sinne sun tänne.

Ei ollut mitään linkkiäkään, nehän monesti pasahtaa filtteriin ja jäävät sille tielleen. Jos on jotain poliittisesti arkaluiontoista, kuten minulla joskus on :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23299461:
No somalien ja muslimimamujen kanssa harva joutuu yhdessä TÖITÄ tekemään :D :D

Ne eivät työpaikoille tuppaa, ainakaan TÖIHIN!

Ja jos tuppaavat, ovat kyllä kaikkea muuta olleet kuin kivoja työkavereita. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

Yhteistyössä