Perustinpa sitten kakkublogin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjuza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Saisikos sen mustan kinuskin ohjeen, sen missä kick-patukoita ja kermaa? Kuulostaa tosi hyvältä.

Ostin kaksi pussia Kick-toffeita, yksi pussi on 150g. Niistä ei ihan kaikki menny, n.55 toffeeta laitoin ja siitä tuli sopivan notkeaa ja pysy hyvin kakun päällä.

eli kick toffeita n.55kpl ja 2dl vispikermaa keitetään kattilassa n. 30min. Sekoittele välillä ja ei tarvitse olla kauheasti lämpöä. Melkein vartti menee ennenkuin toffeet sulaa kerman joukkoon ja toinen vartti että sakenee sopivaksi. Kinuski näyttää ekaksi ikävän harmaalta mutta väri kyllä muuttuu kauniin mustaksi :) Ohjeen löysin alunperin Kinuskikissan sivuilta.
Ja on muuten tosi hyvää :p

Kiitos paljon ohjeesta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja aamunrusko:
Huomasin että asut Espoossa ;) Teetkös tilauksesta kakkuja? Itsekin asun meinaan Espoossa ja leipominen ei ole oikein mun alaa. Monista leipomoista olen tilaillut, mutten oikein hyvää ole löytäny.

Laitoin sulle y-viestiä
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Onpas upeita kakkuja. Noita kakkublogeja on nykyään ihan hirveästi, mitenköhän niihin riittää kävijöitä.

Hyvin riittää ainakin mun blogiin vaikka kakut ei ole edes läheskän sitä tasoa mitä kakkukatrilla, mun blogissa käy n.50-100 ihmistä päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja kakkutaivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Onpas upeita kakkuja. Noita kakkublogeja on nykyään ihan hirveästi, mitenköhän niihin riittää kävijöitä.

Hyvin riittää ainakin mun blogiin vaikka kakut ei ole edes läheskän sitä tasoa mitä kakkukatrilla, mun blogissa käy n.50-100 ihmistä päivässä.

Hups, täähän olikin joku aataminaikainen ketju, miten mä en huomannut.