Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:voi laittaa kloritea ja 90 astetta, ja siis ilman pyykkiä se normi ohjelma pyörimään.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:voi laittaa kloritea ja 90 astetta, ja siis ilman pyykkiä se normi ohjelma pyörimään.
Alkuperäinen kirjoittaja minnakoo:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:voi laittaa kloritea ja 90 astetta, ja siis ilman pyykkiä se normi ohjelma pyörimään.
Kloritista ei kyllä ole mitään hyötyä noin korkeassa lämpötilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja minnakoo:No, tarkennan vielä kannanottoani; kloritin desinfioiva vaikutus lähtee korkeassa lämpötilassa ts. se desinfioiva aine "palaa". Pullon kyljessäkin taitaa olla ohje laimentaa kloriitti viileään veteen - ei ainakaan kuumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:No ei sitä konetta just nyt ole pakko putsailla että jos vaikka ensin hankin sitä sitruunahappoa....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas vielä: laitatteko etikankin sinne lokeroon vai palloon? Eiks se sieltä lokerosta juokse saman tien pois?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas vielä: laitatteko etikankin sinne lokeroon vai palloon? Eiks se sieltä lokerosta juokse saman tien pois?
Mä oon kaatunu yleensä lokeroon. Mulla päältä täytettävä ja ei sieltä ainakaan ihan välittömästi ole ulos valunut. Olen aina ennen sitä irrottanu sen lokerikon ja pessyt sen ennen päälle laittoa.