PETAPA!!!!!!!!!!! sulle on laitettu yytä, voisitko vastata viestiin ja toimia!!!!!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja SiskonMakkara:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Aivan

Alkuperäinen kirjoittaja SiskonMakkara:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

mulla on y viestit tallessa mitä hän on laittanu mulle. ja niissä osoite ja nimitiedot mihin lähettää. Mitä ihmettä mä voin tehdä?

Missä se asuu?

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
tiedätkö onko se hakenu sen paketin jo postista?

ei ole hakenut. laitoin matkhuollon kautta silleen et vastaanottaja vastaanottaessaan lähetyksen maksaa matkahuolto kulut. mulla seuranta koodi ja siitä näkee et viime viikon tiistaina olleet perillä jyväskylässä.

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

:headwall: :headwall: mitä tästä opin? etten koskaan enää yritä myydä mitään tarpeetonta edes halvalla. vaan nakkaan kaiken roskikseen. murjon ja paloittelen vielä kaiken ettei edes kukaan dyykkaa niitä sieltä.

voi perk........le!!!!!!! :headwall: :headwall:

Yhteistyössä