Petin ja rangaistus tuli ilmeisesti jälkijunassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olisin voinu itse kirjoittaa ap:n viestin. kaikki mitä mies tekee tai sanoo ärsyttää.oon pyöritellyt päässäni eri vaihtoehtoja mutten halua tästä pitkästä suhteesta erota kuitenkaan,mutten halua myöskään luopua siitä tunteesta mitä tämä toinen mies mulle aiheuttaa. tää on vaan henkisesti tosi raskasta.

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä ollaan:
oon pyöritellyt päässäni eri vaihtoehtoja mutten halua tästä pitkästä suhteesta erota kuitenkaan,mutten halua myöskään luopua siitä tunteesta mitä tämä toinen mies mulle aiheuttaa. tää on vaan henkisesti tosi raskasta.

Enpä sinuna kehtaisi valittaa elämän raskautta, kun olet tehnyt ruman tempun ja kannat ihan syystä sen seurauksia.

En tajua sitä, että jos ihmisellä on tarve järjestää jotain vipinää elämäänsä, niin miksi sen pitää tarkoittaa uutta suhdetta. Eikö voisi vaihtaa työpaikkaa tai lähteä opiskelemaan, alkaa suunnitella ja kerätä rahaa unelmien matkaan, aloittaa uusi harrastus tai keksiä jotain muuta sellaista uutta ja piristävää elämäänsä, joka ei aiheuttaisi tuskaa puolisolle ja lapsille:o Tuo kuvio on joskus niin ilmiselvä. Yksi työkaverini valitti melkein vuoden joka päivä kuinka ärsyttävä hänen miehensä on ja alkoi roikkua "ihan uteliaisuuttaan vaan" suomi24:n deittipalvelussa, kunnes keksi ostaa moottoripyörän ja alkoi liikkua miehensä kanssa motoristiporukoissa ja sai sitä kautta uusia ystäviä. Siihen loppui valitus miehestä, eikä naama ollut enää koko ajan nurinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En jäänyt kiinni, ei morkkista vaikka useamman kerran saman miehen kanssa olin. Ei tauteja, raskauden mahdollisuutta.Toisen miehen kanssa edelleen viestejä välillä laitellaan, mahdollisuus uuteen tapaamiseen olemassa.

Omaa rakastan ja kaikki menee hyvin, seksi on aina ollut hyvin tyydyttävää. Sitä se oli myös koko suhteeni aktiivisen ajan. Mutta nyt kun suhde ainakin tapaamisten osalta katkolla, oma ei enää sytytä. Tai en tiedä sytyttäisikö kun ärsyttää vain kaikki mitä mies tekee tai sanoo. Koko olemus. Kertoa en halua, koska mies varmaankin arvaisi suhteen toisen osapuolen ja kävisi huonosti. Viestittelyä en haluaisi lopettaa koska se on ainoa piristys tässä ankeassa tilanteessa. Erotakaan en haluaisi koska meillä kuitenkin hyvä suhde ja perhe-elämä kunnossa, mies on loistava isä ja rakastaja myös.

Mitä hittoa tässä tekisi.

Tää on ihan prikulleen kuin mun kirjottama! Ihan samoja tuntemuksia oli mulla. Mä valitsin mieheni. Kerran se vaan kirpas, kun olis laastarin irrottanut. Jälkeen päin oon miettinyt, että mitä helve**iä mä oikein touhusin!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En jäänyt kiinni, ei morkkista vaikka useamman kerran saman miehen kanssa olin. Ei tauteja, raskauden mahdollisuutta.Toisen miehen kanssa edelleen viestejä välillä laitellaan, mahdollisuus uuteen tapaamiseen olemassa.

Omaa rakastan ja kaikki menee hyvin, seksi on aina ollut hyvin tyydyttävää. Sitä se oli myös koko suhteeni aktiivisen ajan. Mutta nyt kun suhde ainakin tapaamisten osalta katkolla, oma ei enää sytytä. Tai en tiedä sytyttäisikö kun ärsyttää vain kaikki mitä mies tekee tai sanoo. Koko olemus. Kertoa en halua, koska mies varmaankin arvaisi suhteen toisen osapuolen ja kävisi huonosti. Viestittelyä en haluaisi lopettaa koska se on ainoa piristys tässä ankeassa tilanteessa. Erotakaan en haluaisi koska meillä kuitenkin hyvä suhde ja perhe-elämä kunnossa, mies on loistava isä ja rakastaja myös.

Mitä hittoa tässä tekisi.

Mä oon sitä mieltä että jos toista ihmistä oikeesti rakastaa,niin häntä myös kunnioittaa sen verran paljon,ettei pettämään mene.

Yhteistyössä