Petin miestäni ja nyt olen umpikujassa! (vinkkejä kaivataan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jäämies";26749037]Hmm.. Pettäminen on oire ongelmista, mutta korjataanko parisuhteen ongelmat yksin?

Jatkan vähän lisää oivia neuvoja:

2) Jos meinaat jäädä kiinni niin muista syyllistää miestä ja itse tekeydyt marttyyriksi. Suutut aivan silmittömästi syytöksistä, mökötät ja et anna ainakaan kuukauteen. (vrt. viime viikon ketju palstalla)

3) Jos mies loukkaa, tekee väärin tai on ngelmia niin aina voit käydä pettämässä lisää.

Uppoaako? :D

Miten kauan sitä pystyy valehtelemaan, teeskentelemään toiselle? Miten kauan pystyt valehtelemaan itsellesi? Oletko sujut itsesi kanssa? Mitä jos miehesi pettäisi parhaan kaverisi kanssa, miten kauan tuollainen pysyisi salaisuutena?[/QUOTE]

naurettavia.. tähän naiseen ei uppois. Miksi siis valehdella lisää jos kerran on jo pettänyt..?? hakea sääliä? vaik ite on tehny väärin.. on tää kans muuttunu tää elämä iha sairaaks

Kiitos vinkeistä ja toruista..

Ja jotka kuvittelee, että tämä on jotenkin helppoa minulle, päinvastoin. Ja todella rakastan omaa puolisoani, aina välillä tuntuu että se ei vain riitä? Rakkaus voittaa kaikki esteet, ei mielestäni.. Keskusteltiin aamulla miehen kanssa meidän suhteesta (juu, en kertonut pettäneeni) ja ajatukset ei selventynyt lainkaan! Eikai tässä muu auta, kuin yrittää parhaansa? Eräs ystävä ajatteli, jos haluan tiedostamatta jäädäkin kiinni, koska en osaa itse irroittautua meidän suhteesta?

Olisipa kaikki vain yksinkertaista.. Ja kyllä mua saa haukkua, koska allekirjoitan kaiken pskan jota olen; olen aina vihannut pettämistä. Nyt se on tapahtunut, tiedän tehneeni väärin ja olevani täys paskiainen ja jos mies olisi tehnyt minulle näin.. En halua edes kuvitella!

Miksi puhut tapahtuneesta kuin asia ei olisi hallinnassasi? Kuin joku ulkopuolinen voima olisi ohjannut sinut tuon toisen miehen syliin.

Ja toisekseen, vaihtoehtoisesti voisit antaa miehellesi mahdollisuuden päättää haluaako hän enää olla kanssasi, kun kaikki faktat on ladottu pöytään.

muistutat vähän mun yhtä tuttua. hänen elämässään ei olekaan muuta kun miehet. Kun oltiin kummatkin huolettomia 15-vuotiaita likkoja hän seurusteli puolen kylän kanssa ja nyt kerennyt jo 5 kertaa kihloissakin olla... (nyt ollaan kummatin 18-vuotiaita) Hänen elämään ei muuta kuulunut että sai huomiota ja kunhan oli joku mies. Jos suhteessa ei mennyt hyvin, petti yms. Aina kun hänet jätettiin, viimeistään 2 viikon päästä oli jo uusi, sillä hä myönsi että ei osaa olla yksin.

No voit vaan uskoa kun tuollasta tekee tarpeeksi pitkään niin.. Nykyään hän on vakinaisessa parisuhteessa, tosin päästi itsensä rupsahtamaan ja menneisyytensä ansiosta ihmisiä ei hänen seuransa kiinnosta. Nykyään hän on vaan katkera ja kateellinen kaikille, koittaa pilata toisten asiat, suhteet ja keksiä aina jotain negatiivista.

Suosittelen että elät itsesi kautta, elä miehien. :)

Jaa, no tuot tuttus on kyl jotain ihan muuta kuin minä! :D olen seurustellut omani kanssa yli 3vuotta, olemme (olimme) perustamassa perhettä jne, ihan vakavissaan ja tosissaan.. ja hän on ensimmäinen seurustelukumppanini...

Ja piparnakkeli, eihän se nyt ole vaan niin yksinkertaista, koska en edes tiedä haluanko jatkaa mieheni kanssa? Ja jos haluan, unohdan toisen ja jatkan elämää kuin ennenkin... mutta ongelma ei olekaan se, vaan se että kuinka saada selville mitä haluan??

[QUOTE="mama";26749647]No saat parhaiten selville mitä haluat niin, että eroa miehestäsi, ole hetki yksin ja sitten varmasti tiedät mitä haluat.[/QUOTE]

Mutta en haluaisi ottaa riskiä, että nykyinen mieheni ei enään huoli minua takaisin. Pelkuri olen.

Kai sitä vaan on otettava itseään niskasta, ja järkätä itselle mietintäaikaa. YKSIN. Ei sit vinkkejä tämän järjestämiseen??? :) Huoh, minkä sopan meninkään keittämään...

Itsepähän sopan olet keittänyt. Yritä nyt vaan itse päästä umpikujastasi ulos. Joko uuden ihastuksen kanssa tai sitten varaat siihen vanhaan, joka ei varmaankaan ollut se oikea, jos kerran jotain ei niin täydellista ollut.

Itselläni oli tarina niin että olin naimisissa ja meillä oli pikkuinen lapsikin.meillä elämä alkoi hiljalleen kulkeutua siihen pisteeseen että jäljellä oli vaan ystävyyttä enemmän kuin sellaista rakkautta jota parisuhteessa tulee olla.
Huomasin että kaipaan rinnalle ihmistä jonka kanssa jakaa harrastuksia,iloja ja suruja joka pitää kädestä ja jonka kainaloon on turvallista nukahtaa.
Ihmistä jonka kanssa siis jakaa arjen kaikkia hetkiä.
Ihmistä joka rakastaa ja jota minä pystyn rakastamaan.
Kaikkki meni tietenkin niin että tutustuin ihanaan mieheen ja rakastuin.
Ja oikeasti vaikka oli hemmetin vaikeaa niin kerroin heti silloiselle miehelle että olin pettänyt häntä.
Teki tietenkin kipeää huomata toisen tuska mutta jälkeenpäin kun ajattelee se kannatti kertoa välittömästi.
En olisi voinut elää sillä tunteella että olen pettänyt ja olisin jatkanut elämää silloisen mieheni rinnalla.
Tottakai se on merkki ettei suhde toimi jos kaipaa jotakin muuta kuin omaa miestä.
Me erosimme ja nyt olen naimisissa ja meillä on pikkuinen tyttö ja olen onnellisempi kuin koskaan ja toivoen ei tule eteen sellaista hetkeä että huomaa kuinka on yksin.
En puolustele millään tekojani mutta en olisi voinut elää enää siinä suhteessa mikä minulla oli edellisen mieheni kanssa,siis meillä ei ollut mitään hellyyttä,tuskin puhuimme toisillemme ja menomme oli aina niin erilaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin lähdin aikoinani;26749706:
Itsepähän sopan olet keittänyt. Yritä nyt vaan itse päästä umpikujastasi ulos. Joko uuden ihastuksen kanssa tai sitten varaat siihen vanhaan, joka ei varmaankaan ollut se oikea, jos kerran jotain ei niin täydellista ollut.

pelkään vain, ettei se kuitenkaan "vaihtamalla parane", tulisiko päätökseni olemaan väärä.. Olenko minä _kuitenkin_ syypää suhteemme ongelmiin, vaikka kuinka sitä ajatusta pyörittelisnkin en saa sitä niskoilleni.. tulisiko suhteesta uuden kanssa koskaan mitään vaikka jo nyt hän tuntee minut paremmin kuin nykyinen..

Mutta näinhän se on; Itse soppani keitin, itsen sen joudun syömään.. ellen syötä muille..

Odota muutama viikko että mielentilasi tasoittuu. Nyt mieli ja sydän voivat heittää ympyrää, joten anna itsellesi ja parisuhteellesi aikaa. Yritä olla tapaamatta tätä miehen kaveria. Jos rakastat miestäsi, tee kaikkesi sen suhteen eteen. Älä missään nimessä kerro mitä olet mennyt tekemään vaan elät sen kanssa. Nyt on suunta kohta huomista. Keskustelkaa mikä siinä suhteessa mättää. Kerro miehellesi mitä kaipaat ja mitä haluat lisää. Onko se sitten seksiä vai jotain muuta? Asiat kyllä korjaantuu ja pettäminen "unohtuu". Mutta seuraavalla kerralla olet vahvempi houkutukset edessä.. tiedät mitä pettämisestä seuraa ja osaat puntaroida että kannattaako?

Kokemuksen syvällä rintaäänellä :)

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Minusta vaan tuntuu että sinä tavallaan oikeasti haluat erota mutta sinua pelottaa tunnustaa miehellesi että olet vieraissa käynyt. Tuntuu että sen takia jarruttelet tätä asiaa, koska pelkäät että mahdollisesti eroat tämän miehesi kanssa, sitten päädyt yhteen tämän uuden miehen kanssa ja jos sekin päättyy lopulta eroon niin olet yksin ja todennäköisesti kadut koko asiaa.

Miehelläsi on kyllä oikeus tietää ja päättää haluaako jatkaa sun kanssa. Epäreilua jos miehesi oikeasti rakastaa sinua ja pitää mielesssään sinua hyvänä eikä saa tietää mitä olet tehnyt hänelle. Ja mistä voit tietää, jos miehesi antaisi sinulle aikanaan anteeksi, eikä välttämättä halua erota ja haluaa yrittää korjata suhteenne.

Harmi vaan ku eteen ei tuoda muutamaa videon pätkää tulevaisuudesta mistä voisi katsoa mitä tapahtuu jos tekee näin tai näin.

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;26749766:
pelkään vain, ettei se kuitenkaan "vaihtamalla parane", tulisiko päätökseni olemaan väärä.. Olenko minä _kuitenkin_ syypää suhteemme ongelmiin, vaikka kuinka sitä ajatusta pyörittelisnkin en saa sitä niskoilleni.. tulisiko suhteesta uuden kanssa koskaan mitään vaikka jo nyt hän tuntee minut paremmin kuin nykyinen..

Mutta näinhän se on; Itse soppani keitin, itsen sen joudun syömään.. ellen syötä muille..

ap, ymmärrän sinua hyvin:/ olin samassa tilanteessa, annoin ajan sitten kulua ja pääsin yli asiasta. Kaikki menikin hyvin jonkin aikaa, mutta nyt ajattelen taas toista..mitään en kyllä ole tehnyt. Mutta ehkä meillä ei ole suhteessa kaikki kuitenkaan hyvin;( Joten mieti tarkkaan, ettei myöhemmin tunnu, että olet tuhlannut vuosia väätään mieheen...

Voi juma, jos mies ois kertonut vastaavaa te oisitte jo teurastanut kyseisen äijän. Nyt osa hymistelee että älä vaan kerro. Vitsi mitä limanuljaskoja...

Mutta eiväthän he ole mitenkään onnellisia sen oman miehensä kanssa.

Ei se auta, että kertoo. Jokainen tietää - on tosi vaikea kertoa. Ja satuttaa tosi paljon kuulla. Jollei kukaan tiedä, ei kukaan kärsi turhaan.

Voi juma, jos mies ois kertonut vastaavaa te oisitte jo teurastanut kyseisen äijän. Nyt osa hymistelee että älä vaan kerro. Vitsi mitä limanuljaskoja...

Nojoo, odotin itsekkin vähän vihaisempaa reagointia tähän. Ehkä jopa toivoinkin kun tänne kirjoitin, että minut tuomittaisiin vain pettäjänä, eikä muuta oteta huomioon??

Tosin, jos mieheni minua olisi pettänyt ja nyt pohtisi samaa ja jos päättäisi haluta olla kanssani.. Olisin kaikkein mieluiten autuaan tietämätön koko pettämisestä.

Ja muuten, joku oli kysellyt; meillä ei ole lapsia, ja miehen kaveri on sinkku, hänellä kyllä lapsi aikaisemmasta suhteesta...

Ystäväni oli myös sitä mieltä, että "lankean" miehiin jotka kuuntelee ja on kiinnostuneita minusta. En kylläkään ole ennen pettänyt, mutta viehätyn kuulemma tällaisista miehistä.. Sekö nykyisestä suhteestani puuttuu? Kyllä. Mutta kuinka sen saisin toimimaan, kun oma mies ei edes kuuntele että voisin puhua asiasta.. : /

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;26749766:

Taidat nyt syöttää näitä juttujasi palstalaisille ja itseksesi naureskella. Trolli kun olet.

Joka toinen nainen on pettänyt miestään seksuaalisesti. Ilman seksiä sitäkin useampi ja henkisellä tasolla 9 kymmenestä.

Naiset ovat paljon raadollisempia ja kovempia pettäjiä kuin miehet, vaikka yleensä toisin luullaankin.

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Aloittaja luulee etteikö oma mies saisi vielä tietää tuosta touhusta, ei ole sitten enään ämmän päätösvallassa sen jälkeen kuka jatkaa ja kenen kanssa ja se on ihan oikein!

Aloittaja luulee etteikö oma mies saisi vielä tietää tuosta touhusta, ei ole sitten enään ämmän päätösvallassa sen jälkeen kuka jatkaa ja kenen kanssa ja se on ihan oikein!

No toivon ettei saisi tietää, ainakaan vielä, ennenkuin olen selvittänyt omat ajatukseni.. Enkä usko että saa tietää ellei tämä suhde toiseen jatku tai muutu syvemmäksi.. Vaikka lähellä oli, ettei narahdettu kun miehen toinen kaveri miltei näki meidät yhdessä eilen..

Taas tänään tapasin tätä toista, ja pyysin nyt puolisoltani jos pitäisimme "paussin". Olisin ihan yksin paripvää ja miettisin asioita..

Syy on kyllä vielä itselle epäselvä; mä osaan avautua puolisolleni, saan ja haluan puolisoltani seksiä (ja mahtavaa seksiä saankin! paljon parempaa kuin tältä miehen kaverilta). eli siinäkään ei ole syy.. Suhteemme viat johtuu siitä, kun mieheni ei ymmärrä minua ja tuntuu kuin hän ei tuntisi minua välillä ollenkaan. Kun keskustelemme, ei hän koskaan kuuntele. Toki esittää kuuntelevansa, mutta seuraavana päivänä ei muista koko asiaa..

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;26751303:
No toivon ettei saisi tietää, ainakaan vielä, ennenkuin olen selvittänyt omat ajatukseni.. Enkä usko että saa tietää ellei tämä suhde toiseen jatku tai muutu syvemmäksi.. Vaikka lähellä oli, ettei narahdettu kun miehen toinen kaveri miltei näki meidät yhdessä eilen..

Taas tänään tapasin tätä toista, ja pyysin nyt puolisoltani jos pitäisimme "paussin". Olisin ihan yksin paripvää ja miettisin asioita..

Syy on kyllä vielä itselle epäselvä; mä osaan avautua puolisolleni, saan ja haluan puolisoltani seksiä (ja mahtavaa seksiä saankin! paljon parempaa kuin tältä miehen kaverilta). eli siinäkään ei ole syy.. Suhteemme viat johtuu siitä, kun mieheni ei ymmärrä minua ja tuntuu kuin hän ei tuntisi minua välillä ollenkaan. Kun keskustelemme, ei hän koskaan kuuntele. Toki esittää kuuntelevansa, mutta seuraavana päivänä ei muista koko asiaa..

Sä oot sairas. Hyi!

Pari kk:tta taakse päin suutelin baarissa toista miestä. Näimme uudelleen vikon päästä ja taas suutelimme ja tanssimme, emme kuitenkaan harrastaneet seksiä.
Ihastuin tähän mieheen todella sokeasti! Meidän oma suhteemme lähti siltä istumalta lasku suuntaan! Ajattelin ihastusani koko ajan, me viestittelimme ja soittelimme.
Puhuin ja puhuin ystävieni kanssa tästä tilanteesta. Olisin ollut valmis lyömään lusikat jakoon ja lähtemään liitostani, niin ihastunut ku olin.
Mutta jäin kuitenkin ja kas kummaa, löysin pikku hiljaa tunteet miestäni kohtaan ja näyttää siltä, että tämä ihastuminen oli todellakin vain hetken huumaa! Nyt en voisi enää kuvitellakaan tekeväni mitään tämän ihastuksen kohteen kanssa.
Pyydän sinua tarkoin mietimään, paraneeko vaihtamalla? Mitä niin paljon parempaa uusi mies voisi antaa sinulle, mitä miehesi ei anna? Minusta sinun olisi hyvä antaa miehellesi mahdollisuus, kerro hänelle, että sinun ajatukset ovat muualla ja pyydä häntä auttamaan sinua pois sieltä umpikujasta. Itse kerroin miehelleni ja hän todellakin auttoi minua!
Sinun ei tarvitse tunnustaa välttämättä alkuun kaikkea, mutta sanot vain suoraan, että sinua nyt viedään ja et ole varma, haluatko niin käyvän. Minä halusin antaa miehelleni mahdollisuuden ja se pelasti meidän avioliiton.
Älä anna ihastumisen tunteen sekoittaa päätäsi ja tehdä ehkä elämäsi pahinta virhettä!

Yhteistyössä