Pettääkö mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
On just nyt todella kusetettu olo. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 3 vuotta, joista naimisissa viimeinen vuosi. Mun mielestä meillä on asiat hyvin. Mies käy töissä ja mä oon ollut viimeiset puoli vuotta kotona hoitamassa hänen edellisestä suhteesta syntynyttä poikaa (4vuotias ja asuu meidän kanssa) ja meidän yhteinen lapsi nyt 5viikon ikäinen. Mummo tuli tänään yllätti vierailulle ja lupautui olemaan lasten kanssa muutaman tunnin. No, ajattelin yllättää mieheni ja viedä hänelle unohtuneet eväänsä töihin. Menin työpaikalle ja kysyin miestäni niin sieltä kerrottiin hänen olevan kesälomalla!! Siis ollut kuulemma jo koko viime viikonkin!! Yritin soittaa miehelleni ja hän ei vastannut, laittoi viestin perään että on palaverissä eikä ehdi nyt jutella. Mä en siis tiedä mitä tehdä. Olen niin shokissa etten osaa ajatella nyt järkevästi. Mies tulee kotiin "töistä" joskus 6 jälkeen. Miten otan ton asian puheeksi? Itkettää ja suututtaa niin paljon. Meillä on perkele pieni vauva kotona ja yhteinen koti/asuntolaina. Mä varmaan kuolen tähän paskaan oloon just nyt.

Hyi, mä varmaan pakkaisin lapset ja tavarat ja lähtisin muualle ennen kuin mies tulee. Varmaan ilmoittavat sieltä töistä että sitä on käyty kyselemässä ja ehtii näin ollen keksiä hyvän tekosyyn missä on ollut

• Tykkää
Reactions: Elena777
Siis eihän toi nyt voi olla edes totta?

Tai mä en ainakaan ois voinut viisiviikkoisen luota muutamaksi tunniksi poistua kun imetys.

Mutta. Jos on, niin soittaisin tietty miehen eksälle että miehellähän on kesäloma, että voi varmasti vahtia lapsosta koko loman loppuajan ja sit pakkaisin sen viisiviikkoisen autoon, lähtisin samalla ovenavauksella millä mies tulee ja menisin jo jonnekin mökille.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Laita sille ukolle viestinä, että ''hyvää palaveria ja ainiin, halusin yllättää sinut, joten yritin käväistä työpaikallasi ja sain tietää sinun olevan kesälomalla! Joten hauskaa lomaa sika ja hyvästi!''

.......Noooo, tässähän voisi miettiä mitä mahtoi touhuta silloin kun esikoisensa oli syntynyt...
Mikään yhteinen lapsi ainakaan ei ennenkään ole ollut este erolle ja rumalle käytökselle...

Pakkaat tavarasi ja 5viikkoisen vauvan ja lähdet. Äitisi luo, siskosi luo, ystäväsi luo - mihin vain, missä voit antaa ajatustesi ja tunteidesi tulla. Ja jos romahdat niin vauvasta pidetään huoli.
Tsemppiä! Kyllä sä selviät.

Kiitos vastauksista. Shokissa edelleen ja en tiedä miten meidän suhteen käy, mutta nyt juteltu asiasta tämän mummon kanssa joka hoisi lapsia kun kävin työpaikalla (miehen äiti) ja hän otti nyt mieheni pojan heille. Itse pakkasin kamat ja ollaan matkalla siskoni luokse. Miehestä ei ole kuulunut mitään, luultavasti kuvittelee minun olevan hellojen äärellä kun kohta palaa kotiin. Tulee kokemaan karvaan pettymyksen kun siellä odottaakin vain tyhjä koti ja saa itse vääntää sapuskansa. Niin paska olo henkisesti, että pakko saada etäisyyttä ja mielenkiinnolla kyllä odotan mitä paskaa hän suoltaa minulle selitykseksi. Kotoota löytyi pari asiaa jotka viittaavat tosiaan siihen, että miehellä on suhde toiseen. Tunnen itseni typeräksi, mutta kai tästä selvitään. Onneksi on ihana sisko

Yhteistyössä