V
vierailija
Vieras
On just nyt todella kusetettu olo. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 3 vuotta, joista naimisissa viimeinen vuosi. Mun mielestä meillä on asiat hyvin. Mies käy töissä ja mä oon ollut viimeiset puoli vuotta kotona hoitamassa hänen edellisestä suhteesta syntynyttä poikaa (4vuotias ja asuu meidän kanssa) ja meidän yhteinen lapsi nyt 5viikon ikäinen. Mummo tuli tänään yllätti vierailulle ja lupautui olemaan lasten kanssa muutaman tunnin. No, ajattelin yllättää mieheni ja viedä hänelle unohtuneet eväänsä töihin. Menin työpaikalle ja kysyin miestäni niin sieltä kerrottiin hänen olevan kesälomalla!! Siis ollut kuulemma jo koko viime viikonkin!! Yritin soittaa miehelleni ja hän ei vastannut, laittoi viestin perään että on palaverissä eikä ehdi nyt jutella. Mä en siis tiedä mitä tehdä. Olen niin shokissa etten osaa ajatella nyt järkevästi. Mies tulee kotiin "töistä" joskus 6 jälkeen. Miten otan ton asian puheeksi? Itkettää ja suututtaa niin paljon. Meillä on perkele pieni vauva kotona ja yhteinen koti/asuntolaina. Mä varmaan kuolen tähän paskaan oloon just nyt.