Pettäjän puoliso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa ärsyttävä tilanne! Mä luotan kans vaistoihini, eikä ne yleensä petä. Voiko olla, että miehesi on töissä ihastunut johonkin ja nyt tämä ihastus on johtanut pidemmälle tuona baari-iltana? Oli miten oli, merkit on aika selvät, kuten itsekin sanot. Tiedätkö miehen työkavereista mitään? Saisitko niistä kautta rantain kyseltyä?
Saatko kyseltyä ketä tuolloin oli mukana tms? Hyvin huomasit sen punastumisenkin, niin varmaan huomaisit jos menee jossain kohdalla vaikeaksi.

Joskus jollain on ollu sellanen tilanne, et mies puhuu ummet lammet kaikista työkavereistaan, mutta ei yhdestä naisesta mitään ikinä. Jälkeenpäin selvisi, että tähän työkaveriin oli suhde, mitä vaimo epäilikin.

Toisaalta mun siskolla toimi sellanen, että "Mä tiiän että oot pettänyt. Kerropa nyt rehdisti kaikki" Mies sitten kertoi kun luuli jo kiinni jääneensä :D

[QUOTE="aloittaja";28247624]:D Mutta kun mies kieltää aina kaiken! Ja sillä on oikeesti selitys joka asiaan, jos kysyn jotain, mitä ei voi kieltää.[/QUOTE]

Pettäjän sääntö numero yksi:
Kiellä. Kaikki. Aina.
Vaikka jäisit rysän päältä kiinni panemasta toista, niin kiellä..

Eli on nyt päätetty, että pettää. Selvä, mitä seuraavaksi?
Ei siis ole mitenkään mahdollista, että ne "kuudennet vaistot" sanoo väärin ja mies on syytön sekä kyllästynyt.

Onpa ärsyttävä tilanne! Mä luotan kans vaistoihini, eikä ne yleensä petä. Voiko olla, että miehesi on töissä ihastunut johonkin ja nyt tämä ihastus on johtanut pidemmälle tuona baari-iltana? Oli miten oli, merkit on aika selvät, kuten itsekin sanot. Tiedätkö miehen työkavereista mitään? Saisitko niistä kautta rantain kyseltyä?
Saatko kyseltyä ketä tuolloin oli mukana tms? Hyvin huomasit sen punastumisenkin, niin varmaan huomaisit jos menee jossain kohdalla vaikeaksi.

Joskus jollain on ollu sellanen tilanne, et mies puhuu ummet lammet kaikista työkavereistaan, mutta ei yhdestä naisesta mitään ikinä. Jälkeenpäin selvisi, että tähän työkaveriin oli suhde, mitä vaimo epäilikin.

Toisaalta mun siskolla toimi sellanen, että "Mä tiiän että oot pettänyt. Kerropa nyt rehdisti kaikki" Mies sitten kertoi kun luuli jo kiinni jääneensä :D

Tänne asiakasiltaan tuli myös yksi nainen, josta joskus mies on maininnut nimen ja että kyseinen nainen on uusi siellä työpaikalla, jonne mies tekee kauppaa. Hassua on se, että tämä nainen oli kerran samaan aikaan luistelemassa perheensä kanssa. Mieheni mainitsi, että kyseinen mies on asiakas, muttei maininnut mitään naisesta. Jälkikäteen eräästä firman mainoskuvasta näin, että se kyseinen nainen on juurikin se, josta mies mainitsi joskus aiemmin ja sitä kautta sain tietää, että nainen on myös siis töissä siellä, mihin mies kauppaa paljon tekee.

Hälytyskellot soi!

Mieheni ei myönnä, vaikka sanoisin, että tiedän sun pettäneen. Valehtelihan hän siitä kuitistakin niin kauan kunnes suoraan pystyin todistamaan, että tiedän hänen valehdelleen. Minun pitäisi siis saada ensin jokin fakta pöytään lyötyä. Muuten mies syyttää turhaksi epäilijäksi :/

[QUOTE="aloittaja";28247756]Ei ole päätetty. Moni asia kuudennen vaiston lisäksi puhuu pettämisen puolesta.[/QUOTE]

sinä siis epäilet! mikä on se miks epäilet...naiset voi muuten olla että en anna!

[QUOTE="aloittaja";28247736]Tänne asiakasiltaan tuli myös yksi nainen, josta joskus mies on maininnut nimen ja että kyseinen nainen on uusi siellä työpaikalla, jonne mies tekee kauppaa. Hassua on se, että tämä nainen oli kerran samaan aikaan luistelemassa perheensä kanssa. Mieheni mainitsi, että kyseinen mies on asiakas, muttei maininnut mitään naisesta. Jälkikäteen eräästä firman mainoskuvasta näin, että se kyseinen nainen on juurikin se, josta mies mainitsi joskus aiemmin ja sitä kautta sain tietää, että nainen on myös siis töissä siellä, mihin mies kauppaa paljon tekee.

Hälytyskellot soi!

Mieheni ei myönnä, vaikka sanoisin, että tiedän sun pettäneen. Valehtelihan hän siitä kuitistakin niin kauan kunnes suoraan pystyin todistamaan, että tiedän hänen valehdelleen. Minun pitäisi siis saada ensin jokin fakta pöytään lyötyä. Muuten mies syyttää turhaksi epäilijäksi :/[/QUOTE]

Apuaaaa!! Nyt tarvii siis enää selvittää mitä ovat tehneet keskenään :D Mä olisin varmaan jo ettinyt tän naisen facebookista vähintään. Jättänyt kuvan koneelle auki ja viattomasti kysynyt et kukahan on tää, joka on käyny kattoo mun sivuja monta kertaa, satutko tuntemaan ;)

Ajattelen että luottamus parisuhteessa on syystä tai toisesta rikkoontunut, eikä sitä mielestäni selvitetä kuin perusteellisella asian käsittelyllä. Puhumisella mikä on johtanut kyttäämiseen ja mikä on johtanut salailuun.

[QUOTE="ömmö";28247787]Ajattelen että luottamus parisuhteessa on syystä tai toisesta rikkoontunut, eikä sitä mielestäni selvitetä kuin perusteellisella asian käsittelyllä. Puhumisella mikä on johtanut kyttäämiseen ja mikä on johtanut salailuun.[/QUOTE]

Vaikeaa, kun toinen syyllistää eikä myönnä oman käytöksensä olevan syypää mihinkään. Kaikkeen löytyy syy aina minusta.

[QUOTE="aloittaja";28247808]Heh, mies sanoisi siihenkin pokkana, ettei tunne.[/QUOTE]

Perskele. Sit ei auta kun palkata yksityisetsivä. Tai nauhuri autoon, sellasenkin oon jossain cheaters-ohjelmassa nähny :D

On inhottava tilanne kyllä, toivottavasti asiat selviää ja todella toivon, ettei mistään vakavasta ole kyse ja mies palautuu normaaliksi! Eihän pikku flirtti tai ihastus sinällään mikään hirveen paha juttu ole.

[QUOTE="aloittaja";28247819]Vaikeaa, kun toinen syyllistää eikä myönnä oman käytöksensä olevan syypää mihinkään. Kaikkeen löytyy syy aina minusta.[/QUOTE]

Tuo olisi itselleni suurempi ongelma kuin yhden illan tapahtumat eli todennäköisesti asiat olisi pitänyt puhua selviksi jo aikaa sitten.

Palkkaan siis etsivän :D Ei kai, toivotaan, että kyse ei ole mistään elämää suuremmasta. Kriisejä tulee, ihastumisia tulee...itse kullekin.

Nyt menen ulos juoksulenkille, lapsenvahti saapui. Iskä on taas ylitöissä ;)

[QUOTE="aloittaja";28247808]Heh, mies sanoisi siihenkin pokkana, ettei tunne.[/QUOTE]

No mutta siinähän olisi sitten todiste miehen valehtelusta. Koska tiedät, että tuntee.

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tiedän kokemuksesta, että jos puhelin täytyy ottaa vessaankin mukaan, niin salattavaa varmasti löytyy. Pystyisitkö esim. miehen nukkuessa/saunoessa tms. katsomaan puhelimen tietoja. Viestejä tms. Voimia!!!

No tuon aloituksen perusteella sanoisin että ap on vainoharhainen kyylä :D Siis mulla saattaa ihan selvinpäinkin käydä niin että aika kuluu paljon nopeammin kuin kuvittelin, ja jos vaikka mies kysyisi kelle soitin, saatan sanoa et äidille vaikka olisin vaan nopeesti vastannut sille ja sitä ennen puhunut puoli tuntia jonkun muun kanssa... Oon usein vaan niin omissa ajatuksissani enkä kamalan tarkka asioissa joilla ei ole mitään käytännön merkitystä.

Noi puhelimen vessaan ottamiset ym. kuulostaakin jo huolestuttavalta. Mä tekisin niin, et sanoisin miehelle, et musta tuntuu että sillä on jotain salattavaa kun varjelee sitä puhelintaan niin kovin. Jos mies kieltäisi, ettei mitään ole, pyytäisin että antaa puhelimensa sitten samantien mun haltuun, kun ei kerran ole mitään syytä miksen saisi nähdä kuka siihen soittaa tai lähettää viestiä.

puhelinoperaattorilta voi tilata maksullisen puhelunerittelyn, siinä näkyy soitetut puhelut, kestot ja kallon ajat. Ei miehesi varmaan huvikseen valehdellut, vaan aiheesta. Voimia sinulle!

Apuaaaa!! Nyt tarvii siis enää selvittää mitä ovat tehneet keskenään :D Mä olisin varmaan jo ettinyt tän naisen facebookista vähintään. Jättänyt kuvan koneelle auki ja viattomasti kysynyt et kukahan on tää, joka on käyny kattoo mun sivuja monta kertaa, satutko tuntemaan ;)

Hehee :D. Et taida itse olla facebookissa? Miten sieltä sun mielestä näkee, että "joku on käynyt katsomassa mun sivuja"?

Ja mitä sitten, jos ukolla olis joku säätö. Pikkulapsielämä on todella tylsää. Avioliitossa on erilaisia vaiheita ja ihastumisia tulee sullekin vielä, kunhan pääset työelämään. Sellaista elämä on. Tän palstan ohjeet on vaan aina niin mustavalkoisia ja naiiveja.

Se vaan on valitettava tosiasia, että kun hyväluottamuksellisessa suhteessa alkaa yhtäkkiä epäilyttämään, on todennäköisesti alitajunta huomannut jo monta muutakin merkkiä pettämisestä. Näin ainakin itselleni kävi. En tietoisesti missään vaiheessa epäillyt, vaikka jälkeenpäin ajateltuna merkkejä oli ilmassa (puhelimeen liittyviä moni). Kunnes sitten vain eräänä iltana tuli se tunne... joka piti paikkaansa valitettavasti.

Kyllä oli varmasti alitajunta jauhanut asiaa, koska täysin sokeasti luotin siihen asti.

Yhteistyössä