Pettäjän puoliso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuo pahalta kuulostaa.. Humalassa kun ihmiseltä menee se kontrolli, niin miehesi ehkä tuli liian varomattomaksi sinä iltana.. Kyllähän tuo taksikuitin mystinen katoaminen jälkeenpäin, "kaverin" kanssa ulkona puhuminen, vaatteiden miettiminen (jos ei kerta normaalisti pahemmin mieti pukeutumistaan), viestiäänen muuttamien "muistutukseksi", puhelutietojen katoaminen, ja hermostuminen asioista kyseltäessä kertoo jotain...

Nämä pettämisen klassikkomerkithän ovat juuri näitä, että puhelin alkaa seurata kaikkialle, nakutellaan viestejä/tulee salaisia puheluita, tai sitten aletaan viettää tietokoneella enemmän aikaa. Ja tietenkin sivuhistoriat, puhelutiedot ja muut poistetaan...

Myös uudenlaisen huomion kiinnittäminen pukeutumiseen on aika huono enne.

Alkaa tulla kaikenlaisia menoja/ylitöitä/reissuja kavereiden kanssa, kaikkea mihin toinen ei tule mukaan.

Sinun ei varmaan tosiaan auta kuin seurailla tilannetta, ja odottaa jotain lipsahdusta/muuta selvää todistetta, josta mies ei voi enää kiemurella itseään ulos ja syyttää kyttäämisestä...

Tuleeko miehellesi sitten nykyään tavallista useammin viestejä tai puheluita? Onko hän yksinään lähdössä enemmän kuin ennen?

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;28247684:
Pettäjän sääntö numero yksi:
Kiellä. Kaikki. Aina.
Vaikka jäisit rysän päältä kiinni panemasta toista, niin kiellä..

Aivan, silloinkin sanotaan, että ei ollu sisällä, ei varmana ollu!

[QUOTE="Lucy";28248240]Kyllähän tuo pahalta kuulostaa.. Humalassa kun ihmiseltä menee se kontrolli, niin miehesi ehkä tuli liian varomattomaksi sinä iltana.. Kyllähän tuo taksikuitin mystinen katoaminen jälkeenpäin, "kaverin" kanssa ulkona puhuminen, vaatteiden miettiminen (jos ei kerta normaalisti pahemmin mieti pukeutumistaan), viestiäänen muuttamien "muistutukseksi", puhelutietojen katoaminen, ja hermostuminen asioista kyseltäessä kertoo jotain...

Nämä pettämisen klassikkomerkithän ovat juuri näitä, että puhelin alkaa seurata kaikkialle, nakutellaan viestejä/tulee salaisia puheluita, tai sitten aletaan viettää tietokoneella enemmän aikaa. Ja tietenkin sivuhistoriat, puhelutiedot ja muut poistetaan...

Myös uudenlaisen huomion kiinnittäminen pukeutumiseen on aika huono enne.

Alkaa tulla kaikenlaisia menoja/ylitöitä/reissuja kavereiden kanssa, kaikkea mihin toinen ei tule mukaan.

Sinun ei varmaan tosiaan auta kuin seurailla tilannetta, ja odottaa jotain lipsahdusta/muuta selvää todistetta, josta mies ei voi enää kiemurella itseään ulos ja syyttää kyttäämisestä...

Tuleeko miehellesi sitten nykyään tavallista useammin viestejä tai puheluita? Onko hän yksinään lähdössä enemmän kuin ennen?[/QUOTE]

Tulee paljon viestejä. Nykyään harvoin puhuu mun aikana, aina autossa tai ulkona. Aina kun lähtee ovesta ulos...kauppaan, lenkille... puhuu toista puhelua, jos soitan. Ylitöitä koko ajan, menoja myös aika paljon ilman mua. Kyllähän klassiset pettämismerkit on ilmassa, mutta mitä tehdä, jos toinen kieltää kaiken ja jos kerron epäilyksistäni, mies syyttää minua ja on entistäkin varovaisempi peittelyn suhteen.

Kun sanoin, että minulla on oikeus kysyä asioista, jotka ihmetyttää ja että salamyhkäisyys saa vaan enemmän mut luulemaan, että hän pettää, niin mies sanoo kaiken syyksi minun reagointini asioihin. Aina kuulemma olen syyttelemässä ja kaikesta tulee riita. Miten ihmeessä voi päästä keskustelutasolle, jos toinen syyttää minua joka asiasta, vaikka kuinka asiallisesti asiat toisin esille?

Mutta tuo on oikeastaan ihan jees neuvo, että seuraavaksi, kun minua alkaa touhut epäilyttää, sanon sen heti ja pyydän, että puhelin jää minun haltuuni tai olen ainakin koko ajan läsnä, jotta näen, keneltä viestit tulee. Mies myös sanoo, ettei hän ikinä kyttäisi minua näin ja ettei ikinä syyttele minua. Mutta joka krt, kun lähden ulos, hän kyselee aika tarkkaan asioista ja piikittelee/v*ttuilee, kun äiti lähti "ryyppäämään". Tämä on kuitenkin hänen mielestä ihan eri asia kuin minun käytös.

herranjestas, itse olen saattanut lätistä helpostikin puolisen tuntia miespuolisen työkaverin kanssa baarin jälkeen eikä välillämme ole mitään romantiikkaa puolin tai toisin.

no mun mielestä noi asiat ei kyllä hirveen hyvältä kuulosta. Mua aikanaa exä petti vähän yli puolen vuoden ajan ennen kun erottiin ja juurikin nuo kaikki sun mainitsemat asiat alko esiintyä, puhelin oli aina mukana (jopa saunaan mennessä se oli pesuhuoneessa niin että mies näki sen koko ajan) se oli äänettömällä koko ajan. Jos mies lähti ulos niin aina, siis aina puhu puhelua jonkun kanssa. Tuli kaikenlaisia menoja "kavereitten" kanssa ja jos satuin näkeen sen kaverin kenen kans olis esim. lähdössä laivalle niin oli joku syy miks siitä ei saanu sillon ääneen puhua. Aina loppuvaiheessa kun aloin epäillä jotain ja kysyin niin selitys kyllä löyty. Mulla meni tosi pitkään etten tietosesti epäilly pettämistä, jostain se vaan alko tulla et kaikki ei oo kunnossa. Ja kun joku sano että jos seksiä on niin ei oo hätää, meillä sitä kyllä oli ihan yhtä usein kun ennenkin (keskimäärin 5 kertaa viikossa) eli ei näkynyt siellä puolella kyllä.

Toi on niin väärin ettei voi myöntää kun suoraan kysytään vaan pakko vielä siinäkin vaiheessa valehdella ja keksiä kaiken maailman syitä ja toi kyyläks syyttely alko meilläkin ja olin vainoharhainen ja hullu ym. Luulis et se pettäminen olis jo ihan tarpeeks paha juttu että vielä valehdellakin pitää kun suoraan kysytään.

[QUOTE="vieras";28248584]herranjestas, itse olen saattanut lätistä helpostikin puolisen tuntia miespuolisen työkaverin kanssa baarin jälkeen eikä välillämme ole mitään romantiikkaa puolin tai toisin.[/QUOTE]

Kiellätkö, jos miehesi kysyy, kenen kanssa puhuit? Poistatko puhelutiedot soittelun jälkeen?

no mun mielestä noi asiat ei kyllä hirveen hyvältä kuulosta. Mua aikanaa exä petti vähän yli puolen vuoden ajan ennen kun erottiin ja juurikin nuo kaikki sun mainitsemat asiat alko esiintyä, puhelin oli aina mukana (jopa saunaan mennessä se oli pesuhuoneessa niin että mies näki sen koko ajan) se oli äänettömällä koko ajan. Jos mies lähti ulos niin aina, siis aina puhu puhelua jonkun kanssa. Tuli kaikenlaisia menoja "kavereitten" kanssa ja jos satuin näkeen sen kaverin kenen kans olis esim. lähdössä laivalle niin oli joku syy miks siitä ei saanu sillon ääneen puhua. Aina loppuvaiheessa kun aloin epäillä jotain ja kysyin niin selitys kyllä löyty. Mulla meni tosi pitkään etten tietosesti epäilly pettämistä, jostain se vaan alko tulla et kaikki ei oo kunnossa. Ja kun joku sano että jos seksiä on niin ei oo hätää, meillä sitä kyllä oli ihan yhtä usein kun ennenkin (keskimäärin 5 kertaa viikossa) eli ei näkynyt siellä puolella kyllä.

Toi on niin väärin ettei voi myöntää kun suoraan kysytään vaan pakko vielä siinäkin vaiheessa valehdella ja keksiä kaiken maailman syitä ja toi kyyläks syyttely alko meilläkin ja olin vainoharhainen ja hullu ym. Luulis et se pettäminen olis jo ihan tarpeeks paha juttu että vielä valehdellakin pitää kun suoraan kysytään.

Tutulta kuulostaa.

[QUOTE="aloittaja";28248783]Kiellätkö, jos miehesi kysyy, kenen kanssa puhuit? Poistatko puhelutiedot soittelun jälkeen?[/QUOTE]

En kiellä mutta en kyllä itse kerrokkaan.

Tuossa vaiheessa valitettavasti jäisin seuraamaan miehen puhelinta :/ Eli katsoisin salaa läpi viestit/puhelut aina kun tilaisuus. Mieluummin sitten niin, kun että minua kusetettaisiin suhteessa mennen tullen palatessa.

En ikinä tehnyt tuota missään parisuhteessani, kunnes ensimmäisen kerran katsoin ja syystä.

[QUOTE="aloittaja";28247091]Ja kyllähän tähän kaikkea muutakin liittyy.. puhelin on äänettömällä, viestiin vaihdettu sama ääni kuin muistutuksissa on... On aina töissä jne. Puhuu ulkona puhelimeen, puhelin menee vessaan mukaan...[/QUOTE]

Toi on ihan selvä juttu. Ootko ratsannut sen puhelinta?

Minä en voi missään tilanteessa ymmärtää tuota että urkitaan ja pengotaan sähköpostit ja viestit salaa. Jokaisella on oikeus yksityiselämään. Jopa mun miehelläni, joka on jäänyt kiinni pettämisestä.

[QUOTE="vieras";28249821]Minä en voi missään tilanteessa ymmärtää tuota että urkitaan ja pengotaan sähköpostit ja viestit salaa. Jokaisella on oikeus yksityiselämään. Jopa mun miehelläni, joka on jäänyt kiinni pettämisestä.[/QUOTE]

Noin minäkin sanoin, ennen kuin jäi kiinni pettämisestä. Olin hyvinkin vahvasti sitä mieltä, että se rikkoo kirjesalaisuutta, on laitonta ja säälittävää jne, parempi erota jos luottamus on tuolla tasolla. Pettämisen jälkeen olen katsonut puhelinta niin, että olen ilmoittanut etukäteen miehelleni, että katson puhelintasi.

En tee sitä salaa, mutta voisin tehdä, jos näkisin sen aiheelliseksi. Siinä vaiheessa, jos mies on katsonut oikeutetuksi pettää minua pahimmalla mahdollisella tavalla, valehdella, kusettaa, rikkoa minun itsetunnon, perusluottamuksen ja uskon kaikkeen, ei paljon paina joku puhelimen katsominen. Toinen vaihtoehto on sitten ero ja sitäkään mies ei halunnut. Itsepähän tiensä valitsi. Mieluummin katson sitä puhelinta, kun tulen toistamiseen kusetetuksi ja elän valheessa. Tiedämpähän ainakin lähteä siinä vaiheessa. (Eikä niitä viestien sisältöjä tarvitse välttämättä sen kummemmin lukea, voi katsoa, keneltä ne on ja jos on jotain epäilyttävää, sitten vasta katsoa sisältö.)

Ja kyllä se oli mies, joka minusta tällaisen teki. Voi katsoa peiliin, jos yksityiselämän menettäminen jollain tavalla häiritsee, kun erokaan ei kelvannut.

Hei ap, minustakin kuulostas sille, että kyseessä voisi olla joku ihan miehesi työkaveri, joka nyt vaan olisi nainen. Ja miehesi ei todennäköisesti kerro sinulle asiasta/poistelee viestejä ja puheluja, koska ajattelee sinun olevan mustasukkainen? siis itselläni on miespuolinen ystävä, joka on vain ystävä. Alettuani seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, oli hän todella mustasukkainen ystävästäni, jonka olin tuntenut jo lapsesta asti eli ennen häntä.En minäkään puhunut puhelimessa aluksi ystäväni kanssa mieheni kuullen, ja baarissakin joskus nähtiin, mutta en kertonut miehelle olleeni ystäväni kanssa, ellei kysynyt. Nyt nämä kaksi ovat vihdoin tutustuneet, ja mieheni uskoo, ettei ole mikään romanttinen ystävä.

Hei ap, minustakin kuulostas sille, että kyseessä voisi olla joku ihan miehesi työkaveri, joka nyt vaan olisi nainen. Ja miehesi ei todennäköisesti kerro sinulle asiasta/poistelee viestejä ja puheluja, koska ajattelee sinun olevan mustasukkainen? siis itselläni on miespuolinen ystävä, joka on vain ystävä. Alettuani seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, oli hän todella mustasukkainen ystävästäni, jonka olin tuntenut jo lapsesta asti eli ennen häntä.En minäkään puhunut puhelimessa aluksi ystäväni kanssa mieheni kuullen, ja baarissakin joskus nähtiin, mutta en kertonut miehelle olleeni ystäväni kanssa, ellei kysynyt. Nyt nämä kaksi ovat vihdoin tutustuneet, ja mieheni uskoo, ettei ole mikään romanttinen ystävä.

Toivotaan näin! Mieheni on kyllä altis flirttailuun/naisten naurattamiseen ja ei tee kauhean herkästi stoppia naisten lähestymisyrityksiin. Eikä siinäkään mun mielestä ns. mitään pahaa ole, jos kuitenkin rajansa tietää. Nyt on vain sellainen olo, että jonkun aikaa on jotain touhua ollut enempikin toisen naisen kanssa enkä usko, että kyseessä olisi joku uusi naispuolinen kaveri.

Mutta annan ajan nyt kulua, seuraan tilannetta ja toivotaan, ettei mitään vakavaa juttua ole kyseessä. Jos merkit kuitenkin koko ajan jatkossakin viittaavat siihen, että sutinaa on jonkun toisen kanssa, ei kai muuta vaihtoehtoa ole kuin saada jollain tapaa mies verekseltään kiinni :/

Yhteistyössä