Pettäjien verkosto, toivotontako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkipettävätkaikkia..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkipettävätkaikkia..

Vieras
Aloin tässä miettimään päällä olevaa tilannetta
ja tuli mieleen onko missään mitään järkeä tai toivoa oikeasta rakkaudesta ja uskollisuudesta? Ainakin tällä hetkellä tuntuu, ettei uskollisuutta ole olemassakaan eikä mitään aitoa lopulta..

Homma menee näin: Minulla tuli tarve pettää miestäni. Deitistä löytyi ihana varattu perheellinen mies. Mies on aivan ihana ja leijun jossain pilvissä häntä ajatellessa. Luulen, että olen rakastunut häneen. Ongelma on se, että en varmasti ole miehen ainoa salasuhde. Olen aika varma, että hän tapailee jatkuvasti muitakin. Tämä vaivaa minua, mutta siedän sen, koska haluan pitää hänet elämässäni. Tosin, minullakin on muutama muu miestuttavuus, joiden kanssa varmaan päädyn seksiä harrastamaan ennenpitkää. Uusimpana juttuna olen alkanut ajattelemaan, että omalla miehelläni on ehkä suhde monista merkeistä päätellen.

Siis.. Minä petän miestäni. Hän luultavasti pettää minua. Salarakkaani pettää vaimoaan minun kanssa ja luultavasti minua jonkun/joidenkin muiden kanssa. Ja luultavasti minä kuitenkin petän salarakastani kohta muiden miesten kanssa..

Eli kaikki pettävät kaikkia. Yksinkertainen mutta yllättävän masentava ajatus.

Pettäminen on tämän ajan trendi. Mitä enenmmän petät, sen parempi, tuntuu olevan motto. Siksi minä olen ollut sinkkuna monta vuotta. Ja tuskin parisuhteeseen enää lähdenkään. Yksinolessa välttyy yllättävän monelta mielipahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä!:
Pettäminen on tämän ajan trendi. Mitä enenmmän petät, sen parempi, tuntuu olevan motto. Siksi minä olen ollut sinkkuna monta vuotta. Ja tuskin parisuhteeseen enää lähdenkään. Yksinolessa välttyy yllättävän monelta mielipahalta.

Näin minäkin olen alkanut ajatella. Paitsi että voin kyllä lähteä parisuhteeseen, jos rakkautta on ilmoilla. Mutta jos pettäisi ja tulisi ilmi, suhde loppuisi sen sileän tien. En jää antamaan toisia mahdollisuuksia.

Täytyy toivoa että löytäisi kunnon tyypin, tuon harvinaisen lajin edustajan.

PEttämisessä on kyllä oma viehätyksensä. Varsinkin jos kotoa ei esimerkiksi saa tarpeeksi paljon. Mutta pettämisessä on ihan omat kuvionsa. Joskus siinä voi olla mukana molemminpuolisia tunteita, mutta useimmiten se on vaan panoa. Tämän olen joutunut itse opettelemaan. Tai onhan jotain tunteita jonnekin suuntaan, mutta pitää yrittää muistaa jotenkin erottaa normielämänsä pettäjäelämästä. Ja pitää unohtaa syvemmät tunteet jonnekin aivan muualle. Muuten särkee vain itsensä. Eli panot panoina, rakkaus erikseen.

Olisi varmaan jännän risteilevä kuva, jos joku tekisi sukupuun tapaan seksisuhteista vastaavan. Pettäminen voisi olla eri värillä. Voisi joku matemaatikko paikallistaa pettämispesäkkeet.

Esimerkiksi itse olen pettänyt noin 10-15 kanssa. Jokaisella paitsi yhdellä on ollut tai oli jälkeeni joku muukin salarakas. Suhteita on minulla ollut 4 pitkää ja jokaisessa seksiä.

Voisitteko pettäjät mitenkään hommata semmoista paitaa, jossa lukisi suurin kirjaimien "Petän ihmissuhteissani, panen muiden kanssa ja olen ylpeä siitä"? Tai otsaan vastaavaa tatuointia?

Nii tiedettäis me muut selkärankaisten heimoon kuuluvat kiertää teidät kaukaa?

Kiitoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä!:

Nykyään pettävät kaikki, uskollisia miehiä ei enää ole, parisuhde on aikansa elänyt instituutio yms. Nämä ovat yleisiä hokemia nykyään. Toisaalla monet ihmettelevät että missä ne pettävät ihmiset oikein ovat kun lähipiirissä ei suuria draamoja näytä koskaan olevan, vain enemmän tai vähemmän onnellisia pariskuntia.
Taitaakin olla niin että ihmiset ovat entistä enemmän jakaantuneet kahteen eri "heimoon" jotka eivät kohtaa kun välillä sattumalta kun joku siirtyy ryhmästä toiseen. Tarkoitan siis sitä että on syntynyt ryhmä jossa pettäminen ei ole enää mitenkään kummallista ja sitä harrastetaan aika kevyesti. Toisaalta on myös entistä enemmän parisuhteeseen sitoutunut ryhmä jossa varsinkin miehet ovat ottaneet suuremman roolin perheen arjessa hoitaen lapsia, laittaen ruokaa yms. Kumpikin ryhmä elää omassa todellisuudessaan jossa toisen ryhmän tekemiset ja elämäntyyli tuntuvat kaukaisilta ja kummallisilta. SIksi on helppo heitellä yleistäviä kommentteja joiden mukaan kaikki nykyään pettävät tai toisaalta pitää perinteistä perhemallia kaikille sopivana ja onnen tuovana mallina. Harva kuitenkaan elää koko elämäänsä vain yhdellä ja samalla tavalla, täysin samojen ajatusten ja arvojen kanssa. Pettämiseen kyllästynyt voi lopulta löytää vakaan parisuhteen. Toisaalta perhe-elämä ei sovi kaikille ja sen tasaisuus voi ajaa jonkun myös pettämisen tielle.

Jos näiden palstojen perusteella yleistää, niin eipä paljon suurempaa virhettä voi tehdä. Tämä on kuin kurkistaisi sisään kulman kuppilaan, ennen niin tupakan savusta sininen ilma on tosin vaihtunut kirkkaammaksi, mutta ei siellä muuta muutosta ole tapahtunut.

Hankala varmaan tällaisten palstojen avulla tehdä mitään tilastoja. Omassa piirissäni pettäminen on ollut tavallista. Nuorina yliopisto-opiskelijoina kumppanit lentelivät kukasta kukkaan varsin ahkerasti ja kyyneliäkin vuodatettiin usein siinä. Tauteja ei hirveästi levinnyt, kun piiri oli suljettu ja luottamus hyvä.

Nyt vanhemmiten irtosuhteet ovat syventyneet. Esimerkiksi työpaikoillani olen pyörittänyt neljää draamaa ja saanut pillua jokaiselta. Oma parisuhde on kestänyt kaikki, koska olen peittänyt yksityiskohdat hyvin, vaimo on naiivi ja olemme sopineet tietystä avoimuudesta. Kaikenkaikkiaan kokemuksia on kertynyt erittäin runsaasti ja epäilen, että nykyään oppilaskunnan järjestöjen aktiivit yhtään sen vähempää paneskelevat ristiin vailla moraalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus-73:
Taitaakin olla niin että ihmiset ovat entistä enemmän jakaantuneet kahteen eri "heimoon" jotka eivät kohtaa kun välillä sattumalta kun joku siirtyy ryhmästä toiseen. Tarkoitan siis sitä että on syntynyt ryhmä jossa pettäminen ei ole enää mitenkään kummallista ja sitä harrastetaan aika kevyesti. Toisaalta on myös entistä enemmän parisuhteeseen sitoutunut ryhmä jossa varsinkin miehet ovat ottaneet suuremman roolin perheen arjessa hoitaen lapsia, laittaen ruokaa yms. Kumpikin ryhmä elää omassa todellisuudessaan jossa toisen ryhmän tekemiset ja elämäntyyli tuntuvat kaukaisilta ja kummallisilta. SIksi on helppo heitellä yleistäviä kommentteja joiden mukaan kaikki nykyään pettävät tai toisaalta pitää perinteistä perhemallia kaikille sopivana ja onnen tuovana mallina.

Tuossa kahdessa eri "maailmassa" voi olla vinha perä. Täytyy sanoa, että kyllä tämä Elli-palsta on avannut itselleni ihan uuden maailman...

Alkuperäinen kirjoittaja Pettämättömässä porukassa kasvanut ja elänyt:
Taitaakin olla niin että ihmiset ovat entistä enemmän jakaantuneet kahteen eri "heimoon" jotka eivät kohtaa kun välillä sattumalta kun joku siirtyy ryhmästä toiseen. Tarkoitan siis sitä että on syntynyt ryhmä jossa pettäminen ei ole enää mitenkään kummallista ja sitä harrastetaan aika kevyesti. Toisaalta on myös entistä enemmän parisuhteeseen sitoutunut ryhmä jossa varsinkin miehet ovat ottaneet suuremman roolin perheen arjessa hoitaen lapsia, laittaen ruokaa yms. Kumpikin ryhmä elää omassa todellisuudessaan jossa toisen ryhmän tekemiset ja elämäntyyli tuntuvat kaukaisilta ja kummallisilta. SIksi on helppo heitellä yleistäviä kommentteja joiden mukaan kaikki nykyään pettävät tai toisaalta pitää perinteistä perhemallia kaikille sopivana ja onnen tuovana mallina.

Tuossa kahdessa eri "maailmassa" voi olla vinha perä. Täytyy sanoa, että kyllä tämä Elli-palsta on avannut itselleni ihan uuden maailman...

Tirkistelyikkuna. Ei minunkaan lähipiirissä tuollaista parinvaihtoa ole. Ja olen edelleen sitä mieltä, että tänne kirjoittelevilla on yhteinen nimittäjä. Mutta siinä kai netinsuurin riski onkin, että joku voi todellakin alkaa luulla, että elää itse pullossa ja tämä 500 seksikumppanin ystävä edustaa keskivertoa kansalaista. Ja on täältä netistä surullisempiakin esimerkkejä, jotka alkavat elää epätodellisuudessa; viime ajoilta kaksi nuorta miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Pettämättömässä porukassa kasvanut ja elänyt:

Tirkistelyikkuna. Ei minunkaan lähipiirissä tuollaista parinvaihtoa ole. Ja olen edelleen sitä mieltä, että tänne kirjoittelevilla on yhteinen nimittäjä. Mutta siinä kai netinsuurin riski onkin, että joku voi todellakin alkaa luulla, että elää itse pullossa ja tämä 500 seksikumppanin ystävä edustaa keskivertoa kansalaista. Ja on täältä netistä surullisempiakin esimerkkejä, jotka alkavat elää epätodellisuudessa; viime ajoilta kaksi nuorta miestä.

Lähi- ja ystäväpiirissä on riehunut tuo yhteinen nimittäjä. Pettämistä ja eroja on ollut paljon varsinkin keski-iässä, mutta joissakin suhteissa kaiken aikaa. Eikä kyse suinkaan ole sivistymättömyydestä. Oma lapseni ihmetteli jo ylä-asteen alkaessa, olemmeko ainoa ei-avioeroperhe? Eikä siinä sitten montaa vuotta tarvittukaan, kun pääsi samaistumaan kavereihinsa. Eivätkä erot olleet tai ole koko totuus. Kulisseissa vasta suhiseekin.

Mikä ikävintä, myös uussuhteissa on jo seurusteluaikana pettämistä. Ei sitä ole ylentävää itse kokea kokea, ei myöskään sivusta seurata. Tulee hämmentynyt olo. Mutta tiedän kyllä heitäkin, jotka nauttivat siitä, että ympärillä tiedetään kuinka suhteita pyöritetään ja hallitaan. Jotkut ehkä kuvittelevat nostavansa omaa seksuaalista arvoasteikkoaan siten varsinkin keski-ikäisinä. Julistavat niin ympäristölle omaa haluttavuuttaan naisena tai miehenä. Täytyy toki sanoa, että jonkinmoista vääristynyttä ihailua ja kateutta he myös toisissa näin saavat aikaan. Hyvin ristiriitaista.

Olen nainen. Minulla on ollut tapana hankkia seuraa herutuskuvilla esim. suomalaisissa alastonkuvien esittelypalveluissa. Ollaan sovittu treffejä aina silloin tällöin. Koen asian jonkinlaisena pelinä ja saan siitä monenlaista mielihyvää. Monesti mies on tullut kaukaakin ja tarjonnut koko hoidon ja varsin ihastuttavaa ollut. Myöhemmin olen lisäillyt poikia mm. facebook-kavereiksi. Minulla on nytkin puhelimessa varmaan 100 nimeä, joilta saisin seksiä parin tunnin sisällä, jos vain haluaisin.

Pettäjäksi kai minut voi nykyisin luetella, kun olen sitoutunut ihanaan mieheen. Hän ei halua kuulla tekemisistäni, ja hieman paheksuu, mutta hyväksyy silti kaiken, kunhan en lopullisesti karkaa minnekään. Olen tyytyväinen, koska mies on hyvin toimeen tuleva ja rakastava. Voin elää "sinkkuelämää" niin pitkään kun vartalo pysyy kauniina ja muutenkin bailaaminen ei ota voimille. Jos tuntuu, että tarvin läheisyyttä, käperryn kotona miehen syliin. Mies on nörtti, joten hänellä on paljon muutakin tekemistä, esimerkiksi koodaamista, kun olen poissa. Sellaista.

Tuota, kannattaako naisen olla ylpeä, jos saa seksiä puhelinsoitolla...
Olen saanut käsityksen, että vapaaehtoisia löytyy siihen hommaan aina...
Eikö vasta sitten kannattaisi olla ylpeä, kun löytää suhteen, joka toimii ja rakkautta riittää? Jollakin tavalla helppo nakki on samalla arvoton...