Pettäminen synnytyksen takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todellakin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todellakin harmaana

Vieras
Eli tilanne on se että mies on käynyt vieraissa koska kotoa ei saa.. ja syynä se että synnytin 2vkoa sitten, välilihanleikkaus jouduttiin tekemään ja haava aukesi uudestaan joten paraneminen menee pidemmän kaavan mukaan. Miten pitäisi suhtautua? En tahdo kuitenkaan hyväksyä pettämistä mutta pitäisikö ymmärtää ettei voi olla ilman? Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miten näistä on selvitty? Onko miehesi jaksanut odottaa?

minä en miettisi kahta kertaa.. ukko saisi sellaisen potkun persuksille, jotta.. saisi sitä kuule minunkin mies oottaa ja paljon kauemmin leikkauksen takia ja uskollisena påystyi.. hyi miestäsi.. ihan ällöttää

Jos rakastaa jaksaa odottaa kunnes puoliso on valmis seksiin (etenkin sinun tilasi seksistä kieltäytymiseen on ymmärrettävä ) Miehesikin tuo pitäisi ymmärtää !!!!!!!!!!!!!!!! Hänellä varmasti kuitenkin terveet kädet ja olisi itse voinut itsensä tyydyttää ja odottaa kunnes sinä olet terve.
KAMALA MIES !

eihän tollaista pettämistä voi hyväksyä,en minä ainakaan.
jos ukko ei ymmärrä että juuri synnytit etkä voi antaa,miten sinä voit ymmärtää että tuo oli oikeutettua mennä vieraisiin kun juuri vaimo sai lapsen.
kun petti kerran pettää toisenkin kerran. joten mietippä tarkkaan miten suhtautua tuohon.jos olet kevytkenkäinen hänen toilailu ei jää tohon.suoraan sanottuna mä jättäisin tollasen ukon.ei lainkaan arvosta että vaimo sai juuri hänelle lapsen. vaan sexin halu vie voiton perheestään,jo huhhu

Voi vittu miten itsekeskeinen ja lyhytjännitteinen paska sun ukkos on!!!!!

Vaimo on tehny hirveen duunin vauvan elämän eteen, kantanut häntä 9kk ja synnyttänyt ja sen takia nyt joitain viikkoja kipeänä ettei pysty koko ajan oleen panokoneena, niin jo ukko menee ja uittaa munaansa vieraissa!!!!Mä en tajuu.

Mun mies on sanonu, ettei tiedä kenekään kuolleen pillunpuutteeseen ja ettei se edes ole mikään ihmisen perustarve, kuten syöminen ja nukkuminen. Hän ei ymmärrä (enkä minä) miten joku ei voi olla muka ilman pillua joitain viikkoja tai kuukausia. Totaalista itsekeskeisyyttä!!! Miehesi aivot on valunu mulkkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Uniqe:
Tän on pakko olla provo. Noin idioottia miestä tuskin maa voi päällään kantaa...

Peesaan. Kai sitä mies, joka vaimoaan rakastaa ja lapsenkin hankkii, pystyy muutaman hassun viikon tyydyttää itsensä omin käsinkin, ei sitä vieraisiin tarvitse juosta.

|O *Miten tän nyt kauniisti sanois...* Ukkos taitaa olla aikamoinen idiootti... anteeks vaan, mutta jos ei pysty olemaan ilman p...ua sen aikaa että vaimo toipuu synnytyksestä ni johan on ihme. Ajatusmaailman täytyy olla kyllä todella erikoinen... En oikein kyllä osaa auttaa mitä tossa tilanteessa pitäis tehdä. Meillä nää pettämisjutut menee niin että jos ei yksi riitä ni se on mononkuva persukkeille ja heipparallaa! Meilläkin on kaks lasta ja mies on kyllä jaksanu oottaa että oon toipunut hyvin synnytyksestä. Miusta ei ole sulle nyt oikein apua mutta :hug: kumminkin.

mieti ihan itse hyväksytkö. älä kysy mielipiteitä. ne ei saa vaikuttaa. sanon vain että miehelle synnytys on aina rankka myös, en sano etteikö naiselle rankempi mutta naisella on synnytyksen jälkeen todellakin enemmän miettimistä lapsessa kuin miehellä. jos esikoinen kyseessä, miksei muutenkin, mies ei välttämättä ole edes valmistautunut siihen ettei saa vähään aikaan. tai, sitten mies on.... typerä paskiainen. vain sinä tunnet miehesi ja tiedät mikä se on. kysele ja kysele, kaikki mahdollinen mikä vaivaa. miehelle tulee todella huono omatunto kun joutuu selittämään. ja sehän selittää kaiken mitä haluat tietää jos sinut haluaa pitää. kysy, onko vain yhden kerran pettänyt, mitä ajatuksia se herätti (älä kysy tuntuiko paremmalta) ja selitä miksi kysyt, mutta vasta pakkotilanteessa selität. muuten alkaa kaunistelemaan asioita.... että saa sinut pidettyä. pettämistä ei tarvi hyväksyä, eikä unohtaa. mutta jokaisen pitäisi oppia antamaan anteeksi.jokainen ihminen erehtyy. ja jos mies oli kännissä,

Olis ehkä jotenkin ymmärettävää jos puute olis jatkunu kuukausia, mutta KAKS VIIKKOA?!? Todella sääli että sinulla noin ikävä tilanne, vaikka pitäis olla onnensa kukkuloilla oleva perhe!

Mä en ota kantaa kenenkään eroamisiin tai suhteen jatkamisiin, mutta paljon voimia toivotan sinulle!

Yhteistyössä