H
harmaannuin
Vieras
Pakko kysyä teiltä, kun en oikein muualtakaan apua ongelmaani saa. Petin miestäni "kaverini" kanssa. Enkä tunne huonoa omaatuntoa, en yhtään mitään. Voisin jatkaa suhdetta kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja se on pelottavaa. Olen kyllä ollut jo pitkän aikaa kyllästynyt suhteessamme, enkä oikein tiedä mitä tunteita minulla on miestä kohtaan enää. Kuitenkaan en osaa erota, kun ajattelen kaikkea sitä paskaa mitä se tuo tullessaan. Olen ihan hukassa, tällä hetkellä tuntuu että haluan erota, mutta toisaalta taas ei. "kaveriani" kohtaan minulla ei ole oikeastaan mitään tunteita, sillä juttu tapahtui spontaanisti humalassa. Tosin kummallakaan ei hävettänyt tai tullut sellaista mitä tuli tehtyä-oloa.
Tiedän että tämä kuulostaa provolta ja pahasti, jopa omille korvilleni/silmilleni, mutta ei ikävä kyllä ole.
Tiedostan olevani jotenkin kylmä ihminen, eikä minulla ole mitään oikeutta tehdä noin miehelleni, mutta en enää itsekään tiedä mitä pitäisi tehdä. Kiitos kun sain purkaa teille itseäni.
Tiedän että tämä kuulostaa provolta ja pahasti, jopa omille korvilleni/silmilleni, mutta ei ikävä kyllä ole.
Tiedostan olevani jotenkin kylmä ihminen, eikä minulla ole mitään oikeutta tehdä noin miehelleni, mutta en enää itsekään tiedä mitä pitäisi tehdä. Kiitos kun sain purkaa teille itseäni.