pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Sain eilen tietää että mies pettänyt mua kännissä. Joo on alkoholiongelmaa ja veti sillon viikon putken (asutaan erillään), tuon viikon aikana yksi naikkonen oli sitten ottanut yhteyttä ja olivat päätyneet useamman kerran petiin viikon aikana. Tää nainen on menneisyydestä tuttu, heillä ollut säätöä ennen kun tavattiin ja riitaisasti päättyi mm tappouhkauksiin tuo kun alettiin seurustelee ja mies päätti sen seksisuhteen.

Mies soitti tälle naiselle eilen mun kuullen ja lopetti heen yhteyden ja sanoi että haluaa koittaa vielä perheensä kanssa. Meillä kaksi pientä yhteistä lasta.
Lisäksi sanoi että olisi valmis melkein mitä vaan tekemään mikä auttais mua.
Ja juu, tiedetään että meillä on ollut jo pitkään ongelmia vaikkei ne mikään puolustus oo. Mut voiko tästä päästä eteenpäin? Miten sä jaksoit, mitä teit päästäkses ettenpäin?
ollaan aikoinaan jo käyty parisuhdeterapiassa ja opittiin paljon puhumisesta jne. Nyt lupasi vaihtaa puhelinnumeronsa jos se helpottaa mua, hänellä ei oo sen naisen numeroo kun poistin eilen. Sano myös että voisi menne sukupuolitaudeista tutkimuksiin, tän heitin ihan kun tiedän et se on sille iso peikko. Puhui myös että kun saataisiin asiat järjestyyn ja paremmaks niin katottais muualta omakotitaloa ja muutettais perhe yhteen.

Miehellä ollut aiemmin masennus johon lääkitys edelleen. Nyt odottaa tutkimuksiin kun on aina väsynyt vaikka nukkuis kuinpaljon. Hänellö myös mieliala vaihtelee ihan puolessakin tunnissa. Itse sanoo että tuo väsymyskin tekee sitä että vaikka nyt tuntisi että rakastaa mua, niin puol tuntii ja saattas haluta eron ja taas tunnin päästä kaikki hyvin.
Erottiin viime syksynä ja n. 2kk niin palattiin yhteen. Tosin tästä 2kk kuukauden asui mun luona kun meen nuorempi syntyi ja muutenkin oli paljon meillä ja kaikki kuten ennenkin ollut. Nii meillä siis välimatkaa nyt 200km.

Itse pettämisestä sanoi että kännimoka vaikkei sitä sillä voi puolustella, mutta että selvänä ei sitä tekisi. Nyt myös juomisesta päästy sopimukseen ja itse lupaili ettei yksinollessa ala juomaan ettei mitään vastaavaa satu sekä siks kun ei saa ite sitä lopetettua.

Mut onko tässä mitään toivoa enää....
Toivoisin kokemuksia kuulevani, en pelkästään jätä se paska koska asiat ei koskaan oo niin mustavalkoisia. Jos jollain kokemusta ja haluis vaikka yv:tä laittaa niin toivoisin että ilmoittaisit, ite en halua vielä että mut tunnistettais kun täällä käy tuttujakin.

No meillä miehellä myös alko ongelma ja on pettänyt minua, mutta halusi kuitenkin yrittää vielä ja pyysi että mennään perheneuvolaan. Nyt tästä pettämisestä viisi vuotta aikaa eikä ole toistunut, alko on kyllä jossain määrin pysynyt mukana, mutta muuten menee hyvin.
Minä kehoittaisin vielä yrittämään ja laittamaan asiat kuntoon.
:)

minusta kuulostaa niin ongelmaiselta että tuosta ei taideta omin nokin nousta ylös. Kulkeeko mies esim mielenterveystoimistolla keskustelemassa masennuksensa vuoksi. Varatkaa yhdessä sinne aika. Vaikuttaahan tämä sinuunkin...pariterapiaa..perheneuvola? Mutta apua te tarvitsette. Sanoit että miehesi mieliala muuttuu vähän väliä, eihän vaan väkivaltaisuutta/sen pelkoa mukana?
Sinä ratkaset sen vieläkö annat miehellesi mahdollisuuden. Tee itsellesi myös selväksi se että onko nyt TODELLAKIN viimeinen kerta. Ihan lastenkin vuoksi.
Tsemppiä sinulle!

Tiedän tuntee, itse sain just eilen tietää miehen pitäneen yhteyttä ex-hoitoonsa, vaikka on pyhästi vannonut etteivät pidä yhteyttä... Kummatkin kieltävät suhteen, mut en tiedä mitä uskoa kun ovat ennenkin valehdelleet mulle... Sitäpaitsi mies jäi jo valheestaan kiinni, kun väitti ettei oo ko naista vuosiin! Nyt en tiedä mitä pitäis tehdä, meillä yhteinen lapsi ja eletty elämä... Tuntuu vaan et mies tuhoaa mut pikkuhiljaa valheillaan eikä edes tajua sitä. Oon miettinyt ettei tää voi olla rakkautta vaan jotain sairasta vaikka hyvältä tuntuukin olla miehen kanssa... Sekavaa tekstiä, mut niin on pääkin! Ihmetyttää miten oma mies voi loukata näin pahasti ja vielä väittää rakastavansa...
Voimia sulle äläkä tee päätöstä kiukuspäin vaan mieti asiaa rauhassa ja teet niin muin itse parhaaksi katsot. Mielestäni meihesi tosiaan tahtoisi jatkaa kanssasi, arvosta sitä että on rehellinen ja haluaa selvittää asiat, se on tärkeintä!

anteeksi, mutta mä en alkais vaan juoksisin karkuun ja nopeesti.

Kun SINÄ arvokas ihminen (varmasti) vaikka en sinua tunne, voisit ansaita parempaa: miehen johon voi luottaa, joka on paras ystäväsi tilanteessa kuin tilanteessa, joka käyttää alkoholia normaalisti ja jonka kanssa sä olisit tasa-arvoinen, jonka kanssa ei tarvitse olla epävarma.

En vain ymmärrä miksi naiset antaa itselleen tehdä kauan aikaa tollasta!

ps. olen siis itse ollut samassa tilanteessa, sain vuoden päästä riuhdottua itseni irti siitä ja mistään en ole ollut KOSKAAN yhtä iloinen.

*muok* lisään vielä, että joitain juttuja ei kannata tekohengittäää, ne ei siitä eläväks muutu.

no, ero tuli.

lähe ap, nyt kun on hyvä syy. kyllä sie pärjäät. ihan varmasti. usko pois. :hug:

paskalta tuntuu ja helevetin kauan. mutta elämä voittaa, aina.

muokkaan vielä että Aniidan kirjotus oli niinku omalta näppikseltäni ois tullu...

Etkö ap näe ei teijän suhde toimi.Pariterapiallakin käyty,erottu.Silti vaan äijä pettää ym.Hae parempi joku jossain on sua varten.Älä tuhlaa elämääsi tuohon ukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Etkö ap näe ei teijän suhde toimi.Pariterapiallakin käyty,erottu.Silti vaan äijä pettää ym.Hae parempi joku jossain on sua varten.Älä tuhlaa elämääsi tuohon ukkoon.

juu, eli sama käytöskaava toistuu: luvataan, petetään, taas luvataan, taas petetään, luvataan, luvataan, luvataan, ollaan pari viikkoa 200 km:n päässä => hyvä syy pettää ko toinen ei nää, hyvä syy myös juoda (jos se alko maistuu muutenki vähän liian hyvälle)

elä hyvä immeinen ittees omakotitaloon tommosen paskan kanssa sido! oikeesti!

ja vaikkei ap sillä siun ukollas oo sitä vakipanon numeroa niin se kyllä sen uudelleen saa. tuskin sillä akalla on salainen numero. ja sähköpostit varmasti kulkee.

ei se kuule tuohon lopu se yhteydenpito, mie voin kokemuksesta sanoa. ukkos pitää vähän aikaa matalaa profiilia ja jossain vaiheessa sie TAAS huomaat että on tullu viestejä siltä akalta tai soittoja. ja sähköpostiaki hän siltä saa. ja joka kerta näkee ku samassa kaupungissa on. se vaan menee niin.

mie en usko ikinä enää tommosiin selityksiin. en ikinä! neljä vuotta kuuntelin ja uskoin ja toivoin ja annoin anteeksi. NEVER AGAIN!

kuten profiilissakin lukee: mitä sitä paskalla ko ei oo peltoakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

juu, eli sama käytöskaava toistuu: luvataan, petetään, taas luvataan, taas petetään, luvataan, luvataan, luvataan, ollaan pari viikkoa 200 km:n päässä => hyvä syy pettää ko toinen ei nää, hyvä syy myös juoda (jos se alko maistuu muutenki vähän liian hyvälle)

ja vaikkei ap sillä siun ukollas oo sitä vakipanon numeroa niin se kyllä sen uudelleen saa. tuskin sillä akalla on salainen numero. ja sähköpostit varmasti kulkee.

ei se kuule tuohon lopu se yhteydenpito, mie voin kokemuksesta sanoa. ukkos pitää vähän aikaa matalaa profiilia ja jossain vaiheessa sie TAAS huomaat että on tullu viestejä siltä akalta tai soittoja. ja sähköpostiaki hän siltä saa. ja joka kerta näkee ku samassa kaupungissa on. se vaan menee niin.

mie en usko ikinä enää tommosiin selityksiin. en ikinä! neljä vuotta kuuntelin ja uskoin ja toivoin ja annoin anteeksi. NEVER AGAIN!

Ihan kuin mun exä,lupaa lupaa ym.Vaikka vaihtoi nron sun muuta sai akka aina hänet jostain kiinni,vaikka työpaikalta.
Lopulta lähdin melk.24v oltiin yhdessä.Ja kyllä se ero kannatti.

Meillä tilanne päällä.Mielestäni kaikki keinot on käytävä ensin läpi, ja vasta sitten kun on todella yritetty ja kaikki tehty, eikä onnistu siltikään, voi erota. mutta eropäätöstä ei saa tehdä hetken huumassa, vaan harkiten.
Voimia, vaikeaa on, eikä se helppoa ole, mutta kenties lopussa kiitos seisoo!

Ihan kuin mun exä,lupaa lupaa ym.Vaikka vaihtoi nron sun muuta sai akka aina hänet jostain kiinni,vaikka työpaikalta.

juu, en oo kuule miekään katunu. parempi on nytten olla. oikeesti. ei tarvi pelätä että missäkunnossa tulee kotiin, ei tarvi pelätä että onko jääny jonku luo, eikä tarvi pelätä että onko pettämässä tai onko tullu taas viestejä tai soittoja...

ja mikä parasta: ei tarvi kytätä! eikä näin ollen myöskään ole sitä paskaa tunnetta kokoajan ku epäilet kaikesta...

juu, en oo kuule miekään katunu. parempi on nytten olla. oikeesti. ei tarvi pelätä että missäkunnossa tulee kotiin, ei tarvi pelätä että onko jääny jonku luo, eikä tarvi pelätä että onko pettämässä tai onko tullu taas viestejä tai soittoja...

ja mikä parasta: ei tarvi kytätä! eikä näin ollen myöskään ole sitä paskaa tunnetta kokoajan ku epäilet kaikesta...

Ja mikä kaikkein hölmöintä ex kohdalla.Kun ero tuli sitten vasta se pönttö tajusi mitä menetti.Eikä sille järkipuhe silloin auttanut.Mutta eipä sekään salasuhde kauan kestänyt ,se oli kivaa vain hetken,mutta kuinkas kävikään.
Tästä nyt 4v ja exä vieläkin yksin.Ihan oikein sille.

Siis mies ei oo ennen pettänyt mua vaan heillä ollut säätöä ennen mua ja se päättyi kun alettiin seurusteleen. Ja tällä naisella on salainen numero.
Mies ei pahemmin baarissä käy, eli sitä ei tarvi hänen kännätessää miettii tuleeko kotiin vai ei.
Siis missään tapauksessa nyt heti ei muutettais omakotitaloon vaan näin katsottais eteenpäin että molemmilla omat asunnot.
Tää nainen eilen haukkui miehen pystyyn kun taas lopetti kaiken ja mun takia. Sillon aiemmin kun meen suhteen alussa päätti heen välit tää nainen pommitti ja yritti kaikin tavoin saada meet eroamaan, tästä aikaa vuosia ja edelleen hän näyttää olevan miehestäni riippuvainen ja haluaa jollain sairaalla tavalla saada toisen joka jopa myöntää että omalla tavallaan vaan hyväksikäyttää että missään tilanteessa heistä ei paria tulisi. On myös sanonut tälle naiselle suoraan ettei selvänä kestä häntä, ainoastaan kännissä ja yleensä heti kun alkaa selviämään haluaa hänestä eroon.

Meen suhteen suurin ongelma on tuo alko. Ehkä oon tyhmä kun uskon että jos siittä päästäisiin tai saataisiin se johonkin kuriin/rajoihin niin kaikki voisi parantua. Mies ollut pitkään sairaslomalla tuon masennuksen vuoksi, nyt juuri palannut työelämään työkokeilun muodossa ja on innoissaan siittä. Sanoo itse ettei halua sitä nyt mokata juomisensa takia.

Syksyinen ero johtui suurimmaksi osaksi kun tuli miehelle liikaa kaikkea painetta kerralla ja ei pää kestänyt vaan tilanne paheni. Liikaa muutosta kerralla kun oli pieni vauva kotona, toinen juuri syntymässä, työelämään paluuta ja painostusta siihen suuntaan jne. Sitä ennen kesällä kaikki oli hyvin. Pieni tauko ja oma aika sai hänet palaamaan meidän luokse ja opittiinkin siittä ajasta paljon. Mies ei saa hoitoa masennukseensa. Ei kuulemma ole resursseja että pääsisi psykologille puhumaan vaikka sitä itse pyytänyt. Kävi psykopolilla lääkärillä joka oli sitä mieltä että mies ei ole heille sopiva hoitoon koska tiedostaa asioita. Oli kysynyt että tiedätkö että sulla lapsi, kun mies totesi kyllä tietävänsä ja että se on tärkeä niin ei ole kuulemma riittävän sekaisin. Aiemmin oli siellä asiakkaana, mutta koskaan siittä ei oo hyötyä ollut. Olin kerran mukanakin ja oikeesti meinasin kilahtaa siellä että tuoko on teidän tapa auttaa kun ainoastaan lapsen odotus oli se mikä heitä kiinnosti sekä se miten lapsi voi.

Voivoivoi :(

Kuulostaa etäisesti tutulta...
Jos sulla on yhä halua ja voimaa jatkaa niin älä tee mitään isoja muutoksia teidän suhteeseen nytten.
Hitaasti mutta varmasti eteenpäin ja todella toivon, että asiat selkiytyy

Itse samantyylisessä tilanteessa jäin vielä "roikkumaan" mieheeni ja lopputulos oli huono

:hug: Jaksamisia

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
anteeksi, mutta mä en alkais vaan juoksisin karkuun ja nopeesti.

Kun SINÄ arvokas ihminen (varmasti) vaikka en sinua tunne, voisit ansaita parempaa: miehen johon voi luottaa, joka on paras ystäväsi tilanteessa kuin tilanteessa, joka käyttää alkoholia normaalisti ja jonka kanssa sä olisit tasa-arvoinen, jonka kanssa ei tarvitse olla epävarma.

En vain ymmärrä miksi naiset antaa itselleen tehdä kauan aikaa tollasta!

peesi tälle,hienosti kirjoitettu.

Eli ootte lähes kaikki sitä mieltä että kerran alkoholisti aina alkoholisti... siis että ketään ei voi saada juomista "haltuunsa/rajoihin"?
Eli kun mies ite sitä sanoi että jos sopisi että sovitusti hän joisi mun läsnäollessa. Eli kun mä saan pistettyy sille seuraavana päivänä pisteen ettei tuu putkea. Muutenkin ite sanoi että haluaa itekin rajoittaa juomisen siihen että se olisi kerran tai kaks kuukaudessa yks ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli ootte lähes kaikki sitä mieltä että kerran alkoholisti aina alkoholisti... siis että ketään ei voi saada juomista "haltuunsa/rajoihin"?
Eli kun mies ite sitä sanoi että jos sopisi että sovitusti hän joisi mun läsnäollessa. Eli kun mä saan pistettyy sille seuraavana päivänä pisteen ettei tuu putkea. Muutenkin ite sanoi että haluaa itekin rajoittaa juomisen siihen että se olisi kerran tai kaks kuukaudessa yks ilta.

ei me sitä mieltä olla. me ollaan vaan sitä mieltä että me ollaan koettu nuo lupailut. ja ei oo lupaukset pitäneet.

aika monta meitä tässäki ketjussa on joilla on ollu sama tilanne. ja mie tiiän monta, monta, semmosta naista jotka on ollu samassa tilanteessa ko sie, eikä se tilanne oo muuttunu miksikään. lupailtiin ettei juo ja sitte taas ratkettiin ko "unohettiin" ne lupaukset miulle. ja mie annoin anteeksi... idiootti mie...

hyvä ettei väkivaltaa ole, se se vielä puuttuiskin.

ja ei se mitään meinaa ettei mies oo pettäny sinua tätä ennen. ei miunkaan mies ollu. ja niimpä vaan petti. ja petti toisenki kerran. sitte kilahti. miulla. ja heitin ukon pihalle. vittuako mie sillä teen ku ei osaa pitää lupauksiaan.

ja täsmälleen samanlaisessa tilanteessa meki alettiin seukkaamaan ko sie. ja voin nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa ettei se ukkos sitä toista naista unoha. jos se sen kanssa seksiä haluaa niin se sitä myöskin sen kanssa saa. sie et voi sille mitään, pariterapiatkaan ei voi sille mitään. kysy keltä vaan kuka on ollu samanlaisessa tilanteessa, kysy vaikka siltä parisuheterapeutilta kenen luona ootte käyneet. seki sanoo samaa.

sie et vaan näe tätä koko tilannetta ko sie haluat uskoa.

Kyllä se melkein niin menee...
Meillä kanssa mies lupaili mokailujensa jälkeen maat ja taivaat mulle
Sitten kun mokailu unohtu, unohtu lupauksetkin

Antabustakin välillä söi, jottein pystyis juomaan

Mutta kun sen pitäis mennä niin, ettei sun tartte miettiä ja vahtia aikuisen ihmisen tekemisiä!!

Toki sun mies voi olla just se poikkeus

ja vaikka sillä naisella on salainen numero niin ei se sitä tarkota etteikö siun miehes sitä sais. se on sillä luultavasti jossain muualla tallessa. ja ystävien ja tuttujen kautta ne numerot selviää helposti. ja yhteyttä he pitävät varmasti.

se, että on alkoholiongelma (viitaten siun ekaan viestiin) ei tarkota sitä että mies haluaa baarissa laukata. mutta kyllä sie varmasti itekki mietit että mitä se siellä 200 km:n päässä tekee... ja joka kerta takuuvarmasti ko se jonnekki kauemmaksi lähtee...

Tää nainen eilen haukkui miehen pystyyn kun taas lopetti kaiken ja mun takia. Sillon aiemmin kun meen suhteen alussa päätti heen välit tää nainen pommitti ja yritti kaikin tavoin saada meet eroamaan, tästä aikaa vuosia ja edelleen hän näyttää olevan miehestäni riippuvainen ja haluaa jollain sairaalla tavalla saada toisen joka jopa myöntää että omalla tavallaan vaan hyväksikäyttää että missään tilanteessa heistä ei paria tulisi. On myös sanonut tälle naiselle suoraan ettei selvänä kestä häntä, ainoastaan kännissä ja yleensä heti kun alkaa selviämään haluaa hänestä eroon.

ookkosie miettiny jotta MIKSI miehes kännispäiten sitte hakeutuu tämän naisen seuraan jos se ei sitä selvänä halua tehä??? en mie kyllä kännissäkään halua semmosta ihmistä mitä mie en selvänäkään voi sietää...

joten sanoisin että miehes valehtelee. se kertoo siulle yhtä ja tälle naiselle toista. jos se sanoo siun läsnäollessa tälle naiselle nuin niin se hetken kuluttua korjaa asian oikean laidan tälle naiselle. ja taas on rauha maassa kotona. siihen asti kunnes sie saat sen taas kiinni samoista jutuista... sillä tuntuu olevan sillä naisella niin luja ote siun miehees (en osaa sanoa minkä takia) että ei tosikaan.

jotainhan se sieltä hakee, kun vaan tietäis että mitä. se olis se avain tähän teiän suhdekiemuroiden selviämiseen. että miksi se kännissä sen naisen luo menee.

ja oikei, sanoit ettei oo pettäny sinua aiemmin. MUTTA sanoit myös että sen viikon aikana jolloin miehelläsi oli putki päällä, he menivät tämän naisen kanssa sänkyyn useaan otteeseen. se jo kertoo jotain mielestäni. ja sen pitäisi kertoa myösin sinulle.