Pettämisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soontobemommy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soontobemommy

Vieras
Haluaisin tietää, että oletteko joutuneet tilanteeseen jossa mies on pettänyt ja kuinka olette päässeet siitä eteenpäin? Itse olen nyt raskaana ja kuulin mieheltäni, että hän on suhteemme alkuaikana pettänyt kaksi kertaa. Molemmat kerrat humalassa. Tapauksesta on nyt kaksi vuotta. Ite sain kuulla vasta nyt. Melkoinen myrsky tässä menossa. En haluaisi luopua kaikesta yhteisestä, mutta en tiedä kuinka tuollaisesta voisi päästä yli. Apua kaivataan !

Haluaisin tietää, että oletteko joutuneet tilanteeseen jossa mies on pettänyt ja kuinka olette päässeet siitä eteenpäin? Itse olen nyt raskaana ja kuulin mieheltäni, että hän on suhteemme alkuaikana pettänyt kaksi kertaa. Molemmat kerrat humalassa. Tapauksesta on nyt kaksi vuotta. Ite sain kuulla vasta nyt. Melkoinen myrsky tässä menossa. En haluaisi luopua kaikesta yhteisestä, mutta en tiedä kuinka tuollaisesta voisi päästä yli. Apua kaivataan !

Siitähän on päästy jo yli jos pystyt loogisesti ajattelemaan tuota kestoa, miehes on sinun luona ja teillä ilmeisesti menee muuten hyvin jos tätä ei lasketa. Vituttaa varmasti mutta kannattaako enää lähteä vatvomaan tuota asiaa ihan oikeasti. puhukaa asia halki ja jättäkää taaksenne. Teillä on tulevaisuudessa jotain paljon parempaa mietittävää

Toiset pääseeyli, toiset ei.
Asiasta puhut ja jauhat nyt niin paljon kuin tarve vaatii, sitten sovitte, että asiaan ei enää palata.
itse voin sanoa, että anteeksi voi antaa, mutta unohtaminen onkin sitten ihan oma lukunsa, se on niin paljon vaikeampaa kuin asian hyväksyminen ja anteeksi antaminen.

Siltikään en sano, että kannataa heti luovuttaa, keskustelua ja paljon.

en oikein tajua miksi miehesi haluaa nyt kertoa tämän sinulle? Olet raskaana ja odotat yhteistä vauvaanne..Onkohan miehesi todella pettänyt sinua? Varmaankin on, mutta halusiko hän rakentaa luottamusta kertomalla vai vetää mattoa jalkojen alta? Mihin tyyliin hän asian ilmaisi ja uskotko, että hän voisi toistekin pettää?

Mietin itekin että miksi juuri nyt. Kysäisin asiasta pari kertaa ja sitten hän "murtui". Ottaa kyllä päähän niin paljon. Ei olisi pitänyt sitä äijältä kysyä. Tyhmyydestä sakotetaan.

Yhteistyössä