M
Marsa
Vieras
Voisitko antaa miehellesi pettämisen anteeksi ja missä tilanteessa?! Jos sinua rakastaisi ja seksin takia olisi vain pettänyt eikä haluaisi tämä toisen naisen kanssa mitään suhdetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Mua ei onneksi ole petetty, joten en tiedä, mitä todellisessa tilanteessa tekisin, mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä, että se olis kerrasta poikki. Mun mielestä suuteleminenkin toisen kanssa on väärin ja pettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja marsa:Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Mua ei onneksi ole petetty, joten en tiedä, mitä todellisessa tilanteessa tekisin, mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä, että se olis kerrasta poikki. Mun mielestä suuteleminenkin toisen kanssa on väärin ja pettämistä.
jättäsitkö myös suutelusta toisen naisen kanssa?
Mutta onko anteeksianto täydellinen, jos ei voi unohtaa? Eikö juuri se muistaminen ole merkki siitä, että kantaa kaunaa asiasta? Jos oikein todella on antanut anteeksi, pystyy myös unohtamaan.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Todennäkösesti voisin. Anteeksiantaminen on jalo taito. Anteeksi voi antaa, mutta kaikkea ei voi unohtaa.