Petter

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emilia.

Vieras
Rupes nyt kyl väsyttää,vaik olisin kyl tahtonu sun kans rakastella kiihkeästi.Jatketaan huomenna illemal ite olen kolmeen töis.Olet mieles rakas.Hyvää yötä ja suukko.

Kauniita unia! Nää kosteita unia minusta... Palataan huomenna illemmalla! Ite kyllä oon taas illan töissä. Niin minunkin olisi tehnyt mieli rakastella. Huomiseen suukkoja joka puolelle,Emiliasi

Huomenta.Rakas.Näin sinusta kosteita unia.Olisin ollu vierelläsi olisin suukotellu joka paikkaan hellästi!Ja sit menny sun ihanaan posliin pillun luo ja nuolenu sitä hellästi.Ja sit ottanu housut sinulta jalasta ja myös itseltäni olet jo hereil sinä ojaat kullini sinun vittuusi ja työnnyn sinuun.Rakasteltais aamusta.Mukavaa työ päivää.Rakas.

Hei! Hyvää työpäivää sinulle myös kulta! Olisi ollut mukava aloittaa aamu noin. En mene kolmeen päivää töihin. Mulla on äänihuulet tulehtuneet ja olen puhekiellossa ja sairaslomalla. Koeta jaksaa töissä. Yritän pitää itseni ja sängyn lämpimänä sinua odotellen. Emiliasi

Jus tulin kotia.Voi sinua,miten voisin parantaa sinua?Olet sängyl ja huomaan et sul on silkki toppi ja tangat jalas,tulen viereesi ja otan kainaloon!Ja annan suukon.Pidän sua hyvänä.!

Hei! Olisko sulla jäitä? Voisin imeskellä jäätä,kun kylmä auttaa. Jää on aika liukas. Hups! Tippui rintojen väliin jääpala... Otat toisen jään ja alat liikuttaa sitä ihollani alaspäin. Tuntuu muuten aika jännältä jääpala häpyhuulten ympärillä. Voihkin... Tuntuu ihanalta kulta, Emiliasi

Haen lisää jää paloja.Huomaan et nautit!Laitan pääni sun häpyhuultes luo ja alan nuolemaan kielellä,aah,maistut hyvältä,samal liikutan käellä jää palaa rinnoillasi.Haluan sinua..

Just noin,aah! Ihanan hitaasti rakkaani! Paikalla niin väliä... Lempiasentoni on,että tulet minuun takaapäin. Samalla hieroen rintojani. Voi,miten hyvältä tuntuu.osaat tuottaa tälle tytölle nautinnollisia hetkiä rakas. Emiliasi

Minulla on sinulle yllätys. Käy pukemassa ne. Hain kotiin tullessani erotiikkashopista uudet alusasut... Astelen uudessa alusasussa takaisin makuuhuoneeseen. Uusi alusasu on ihovärinen läpinäkyvä. Istut sängyn laidalla ja näen silmistäsi,että tykkäät. Tulen luoksesi ja otat minut syliisi. Kätesi liikkuu ihollani,suutelet vatsaani ja siirryt alemmas. Riisut housuni ja suukotat pilluani. Aukaiset myös rintsikat,istun syliisi. Osut kullilla kolooni ja suutelet rintojani. Nostelen lantiota hiljalleen. Et kestä kauaa,vaan haluat nopeuttaa tahtia ja otat kiinni lantiosta. Ratsastan villisti. Hiukseni heiluvat vapaina. Laukean just väristen,laukeat myös. Halailemme hengästyneenä,ahnaasti suutelen sinua. Kuiskaan mennäänkö kylpyyn? Emiliasi

Kiitos rakas.Se oli mahtavaa!Ja tosi sexsikäs asu!Mennään rakas kylpyyn et voidaan pestä toisemme hellästi,ja kuivaan sinut joka paikasta olet kaunis.Ja mennään sänkyyn ja otan sinut kainaloon,annan suukon huulillesi,makeemme hiljaa vartalot toisiinsa kietoutuneena.

Pestään vaan toisemme ja maataan hetki lähekkäin. Tuoksut hyvälle. Tuntuu ihanan turvalliselta olla sylissäsi. Kuiskaan,että olet rakas! Tahtoisin olla näin vaikka ikuisesti! Haluatko jotain? Olen valmis kanssasi mihin vaan. Rakkaudella,Emiliasi

Kävin itekkin syömäs rakas!Hyvä et pidit sängyn lämpimänä!Tulen viereesi ja otan sinut kainaloon!Tuoksut hyvälle,suukotan sinun nännejä,olisko sul lisää yllätyksiä.

Oiih! Voih! mukavaa,että palasit rakas. Tottakai sänkyä pidin lämpimänä. Sinulla on ollut raskas päivä? Menen pukemaan jotain päälleni. Sinun vuorosi vain makoilla sängyllä. Ajattelin stripata sinulle vähän. Napitan paitaa auki pikku hiljaa,keinutan lantiotani samalla. Nyt minulla on sellaiset rintsikat jotka nostavat molemmat rintani aika ylös,ihan kun ne ei mahtuisi rintsikoihini. Riisun lisää,enää päälläni vain rintaliivit. Tulen päällesi. Annan sinun avata rintsikat,otat kovettuneet nännini suuhusi,pyörittelet kieltäsi nännilläni. Oi,ihanaa! Pikkupöksyt on vielä jalassa. Haluan antaa sinulle kokovartalo hieronnan. Haluatko kuulla mitä teen? Emiliasi

Olin huomaavinani samaa. Haluan kiusata sinua vielä hetken. Käsken sinun nousta istumaan. Menen taaksesi. Hieron ja suukottelen niskaasi ja selkääsi. Miltä tuntuu... Tulen hajareisin taaksesi istumaan ja painan kovettuneet nännini selkääsi vasten,kun tartun nolemmin käsin kulliisi ja hieron, lisää rytmiä,hieron edes takaisin vedoin,nännini hieroen niskaasi. Laukeat käsittelyssäni. Siirryn eteesi ja menen kontilleni,otan kullisi suuhuni,imen ja nuoleskelen. Aah! katselet rintojani jotka heiluvat imemiseni tahtiin... Joko raskas päivä unohtui? Emilia

Kyl rakas tuntuu hyvälle,kyl raskas päivä unohtui!Käännyn ja avaan jalkasi et pääsen suukottelee ihanaa häpyhuulia,haluan suukottaa sinua joka paikkaan hellästi,maistut hyvältä,mitäs haluaisit et tekisin sinulle?Rakas

Työnnyn sinuun aah olet pärkä,nostan jalkasi olkapäilleni,työnnän edes takas.Välillä käväsen pohjas,rintasi heiluvat,sulla taitaa tulla ja pidättelen haluan nauttia kauan!Miltä tuntuu rakas emilia.

Aah,aaaah...!voi miten hyvältä tuntuu rakas Petter. Uskomatonta,olen ihan hikinen ja laukean allasi tuota pikaa,värisen! Kiitos rakkaani,että olet olemassa! Tunnuit niin hyvälle... Emiliasi

Yhteistyössä