Minäkin haluan pestä sinut,ihan joka paikasta. Hieron selkääsi,niskaasi,rintaasi ja lasken käteni kullillesi ja alan hieroa kulliasi,kostun. Imen saippuan pois kulliltasi.aaah! Maistut hyvälle,huomaan,että nautit....
Tulet minuun ensin hitaasti,sitten nopeutetaan tahtia. Ai,tuntuu hyvälle. Työnnyt pohjaan asti. Jalat eivät tahdo kantaa. Saamme yhtä aikaa järisyttävän orgasmin. Pidät kulliasi vielä sisälläni ja olet tiukasti kiinni minussa. Suutelet niskaani, puret korvanlehteäni. Olen vieläkin ihan hulluna himosta! Emiliasi
Hei Petterini! Tekee hirmusesti mieli tehdä jotain kivaa nyt makkarissa. Makaan sängylläsi alasti... saat pättää mitä teet mulle,kaikki käy. Kerro sitten aamulla mitä tehtiin? Kauniita unia rakkaani! Emiliasi
Lämmitetty on. Eihän mulla oo kuin aamutakki päällä,jonka alla ei mitään. Jälkiruokasi odottaa sängyllä. Kermavaahdolla ajattelin leikitellä tänään. Otan aamutakin pois ja hieron kermavaahtoa rintoihini ja pillulleni. Saisit nuolla kermavaahdon iholta? Miltä kuulostaa?
Kuulostaa hyvältä,otan vaatteni pois,ja tulen viereesi,aloitan rintojen nuolemisel ja laskeudun hitaasti alaspäin,sit oon pillun kohdal ja imen sitä,ja lopus aukasen hieman ja laitan kielen sisälle aah maistut hyvälle..!Mitäs sitten.
Nyt tulin. Olen aika villillä tuulella. Riisun itseni,olen taas ostanut uudet alusvaatteet,ovat väriltään kirkkaan punaiset. Tulen luoksesi. Haluan,että riisut alusvaatteeni,kun tulen viereesi. Minulla on vielä sitä eilistä kermavaahtoa jäljellä ja hierot sitä joka paikkaani. Tuntuu hyvältä. Hieron myös sinuun kermavaahtoa ja nuolen sen pois. Hieron ensin rintaasi ja aloitan nuolemisen,laskeudun alemmas vatsalle,kieleni liukuu ihollasi. Otan kullisi käsittelyyn,hieron kermavaahtoa kaksin käsin ja siirryn imemään sitä. Aaah! Kostun ihan ja nännini kovettuvat...
ihanaa,aah! En lopeta,huomaan,että kullisi alkaa nykiä,haluan kullisi sisääni. En tahdo kestää enää tuntuu niin hyvältä kulta! Näin välihuomautuksena,on pikkasen vaikea keskittyä työntekoon. Emiliasi