Petter

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Virkistää väästä suihkuun. Kännyn ja suutelen sinua pitkään... Sinä olet herättänyt minussa varsinaisen villikissan. En ole ennen ketään halunnut näin koko ajan! Nyt rupesi väsymys iskemään ihan oikeesti. Palataanko yhdeksän jälkeen? Emiliasi

Hiukan otin vain löylyä,kun kuuma ei ole oikein hyväksi mun kurkulle. Minä jaksan valvoa vielä,kun koko päivä tullut nukuttua! Haluan tottai kai,että rasvaat minut joka paikasta. Katsotaan mitä sitten keksitään. Ajattelin riisua sen yöpaidan vai haluatko sinä tehdä sen...

Haluan riisua sinut samal suukottaisin.Alottaisin sinun huulilta ja laskeituisin alaspäin hiljaa suukotan rintojasi ja laskeutuisin alemmas ja ottaisin sun housut pois,olet kaunis tulen ylöspäin ja aloitan rasvaamaan sinua.!Miltä tuntuu.

Olen aivan märkä,tunnetko.liikutan takapuolta sun hieromisen tahtiin. Tekisi mieli nousta kontalleen,että tulisit minuun takaapäin. Aaaah...tuntuu ihanalta rakas. Puren jo huulta,että sen laukeaisi ihan vielä. Työntelet ihanan hitaasti,lopetat välillä työntämisen,jännä tunne kun kalusi on hetken liikkumatta sisälläni. Jatkat taas,wauh! En voi pidätellä enempää. Ihan tärisen,tuli saatua,niin järisyttävä orgasmi. Haluan monta orgasmia vielä tänä yönä. Laukeat sisääni,tuntuu hyvältä! Olemme hetken sylikkäin. Muistin juuri,että piti käydä keittiössä. Tulet perässäni. Kysyt olenko koskaan kokeillut sitä keittiön lattialla. Ei kestä kauaakaan,kun olemme taas täydessä touhussa. Tunnut niin hyvältä,etten tunnu lainkaan saavani tarpeekseni sinusta. Suutelen sinua,saan taas uuden orgasmin...emiliasi

Se oli mahtavaa!Suukotan sinua ja noustaan lattialta.Haluan sinua koko ajan!Mennään rakas sängyyn ja kiedoututaan toisiimme,annan sulle suukkoja ja pidän hyvänä!Rupeis väsyttää herätän sinut hellästi aamulla.Ennen kuin lähden töihin!Hyvää yötä rakas emilia.Olet ajatuksissani!

Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Mennään vaan makkarin puolelle. Haluan olla hereillä,kun aamulla lähdet töihin. Kätesi tuntuvat lämpimiltä,en tarvitse muuta peittoa kuin sinut,koko yönä. Suutelen sinua! Hyvää yötä rakas,olet myös mun ajatuksissa! Emilia

Huomenta.Rakas.Herään ja huomaan et nukut selkä minuun päin suutelen hellästi niskaasi,samal hiljaa kosketan nänniäsi,laskeudun mahalle ja silitten sitä,menen jalko väliin ja hiljaa laitan sormen häpyhuulien luo,tulen ihan kiini laitan varovasti mulkkuni sinun pillun huulille ja varovasti työnnän sisään,mukavaa päivän jatkoa emilia

Hei ja huomenta Emilia. Olet vielä peiton alla ja yrität nukkua. Saanko tulla viereesi ja ottaa Sinut syliin.. Suutelen niskaa ja kädet hyväilee kuumaa alastonta vartaloa. Olet niin kaunis ja tosi pehmeä. Painaudun aivan kiinni Sinuun. Tunnet minut kovana reittäsi vasten..

Voi rakkaani! Heräsin just. Minulla on ikävä sinua. Pääsisitpä pian töistä. Pyörin levottomana sängyllä,tekee mieli sinua aivan mielettömästi. Odotan täällä lämpimänä sinua rakkaani! Emiliasi

Taidan Emilia maistella Sinua hiukan. Olet tosi kiihkeä ja kuuma. Kädet hyväilee vartaloas ja maistan.. Väriset kun suutelen vatsaa ja kaulaa.. Hyväilen rintojen kaarta ja lantiota.. Saat minut tosi kovaksi.. Haluan Sinua. Maistan sormias ja varpaita.. Silitän reisien sisäpintaa ja maistan kumpua.. Ihanan kosteaa..

Saanko Ihana Emilia sillä aikaa pitää Sinua hyvänä.. Maistan kosteutta ja hyväilen Sinua joka paikasta.. Puren kaulaa ja hyväilen rintoja.. Nännit ihanan kovat.. Kieli leikkii.. Suutelen vatsaa ja maistan reisiä.. Puristan pakaroita samal. Revit hiuksiani ja painat päätäni

Jus rakas emilia tulin töistä,tulen sun luo ja avaat oven ja sul on pitsi asu päällä.Joka ei kyl peitä sun ihanaa vartaloa!Otan sinut syliin ja haluan sua jo eteisen lattial.

Jus rakas emilia tulin töistä,tulen sun luo ja avaat oven ja sul on pitsi asu päällä.Joka ei kyl peitä sun ihanaa vartaloa!Otan sinut syliin ja haluan sua jo eteisen lattial.

Yhteistyössä