Pettynyt Raxiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pinjuska

Vieras
Käytiin tänään miehen kanssa Raxissa syömässä. Kyllä oli pettymys.. pizza oli sellaista pullamössöä, ei mitään makua. Ja kaikki muut ruoat oli koko ajan loppu, sai jonottaa tosi kauan.. oli ensimmäinen ja viimeinen kertaa kun mennään Raxiin. Oikea pikaruoka paikka.

Me käydäänkin siellä ihan muutaman vuoden välein :whistle:
Ihan ok paikka minusta, saa halvalla monen moista eikä noissa paikoissa ole ollut ruuhkaa eikä sotkua missä ollaan käyty... Ei minusta pikaruokalalta voi odottaa hirmu fiiniä missään suhteessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Me ollaan käyty yhden kerran siellä, huono palvelu ja suoraan sanottuna sikamainen asiakaskunta. :x
Juu.. kyllä meilläkin jäi tähän yhteen kertaan. Koko ajan oli kaikki loppu, sai jonotella tosi kauan. Itse kun olen kokkki, niin kai rima on korkeella..

Minä kun olen ajatellut, että se on hyvä ruokapaikka. Kerran olen naapurikaupungissa käynyt, meillä kun täällä ei Raxia ole. Ja tykkäsin siellä siitä ruoasta, mitä siellä oli.
Ja olen harmitellut, että täällä ei Raxia ole.

Senpä takia me käydään Buffassa nykyään, Rax on tooooodella surkeaksi menny, likasta, tunkkasta, kuumaa, huonoa ruokaa mutta Buffassa on mukavat myyjät, hyvä ruoka eikä oo lainkaan niin tunkkasta =)

Muksujen kera kiva käydä =)

Meillä taas tuosta Raxista tykätään. Täällä ainakin on siisti paikka, tosin ruuhka-aikana pizzoja saa odottaa. Mut niinhän saa muuallakin odottaa, jos ruuhkaa on. Meitä kun on 5-henkinen perhe, niin perhekupongilla päästään herkuttelemaan suht halvalla, varsinkin kun se yksi "ylimääräinen" on alle 5v. Ei ikinä raskisi mennä paikkaan, jossa saisi maksaa itsensä kipeäksi, ja sitten lapset ei kumminkaan söisi... Raxissa tosin syövät hyvin, jokaiselle löytyy lempparipizzat ym. Eli tosiaan tuo on täällä päin ainoa, missä kannattaa meidän käydä, muita puffet-tyylisiä paikkoja ei tietääkseni ole. Ja joku Hessburger, Mäkkäri tai vastaava ei innosta, kun hintaansa nähden annokset aivan minimaalisia. Toki lasten mieleen hampurilaispaikatkin olisivat.

Yhteistyössä