Petyin Remuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Olen koko talven hehkuttanut Remu Travallen vedenpitävää haalaria, mutta nyt tuli takapakkia. Huomasin tänään, että viitisen senttiä lahkeensuun yläpuolella on kangas kulunut puhki niin, että siinä on sormenmentävä reikä :( . Tarkemmin kun katselin haalaria, niin polvetkin ovat todella kuluneet ja karheat, kaipa nekin ehtii mennä vielä puhki. Ja mä kun luulin myyväni tuon puvun vielä eteenpäin... :'(

Suositelkaapa nyt sitten ensi talveksi edelleen vedenpitävää haalaria, joka ei kulu etelän vähälumisessa talvessa puhki! Onko ainoa vaihtoehto joku 120? Reimatec?

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Reimatec nimenomaan kuluu aika helposti puhki.. :/

No niin, siinä taas huomataan mun tiedot :D . Mikä mahtais kestää hyvin? Ja lievennetään vähän vaatimuksia: ei tarvitse olla vedenpitävä... Mut mielellään kuitenkin :whistle: .

Meidän Remut ovat aina lähteneet uudenveroisina uusille omistajille kovan käytön jälkeen, eli mä pidän Remua tosi hyvänä pukuna.

Entäs Super-Remu, Reimatec+, tms jossa on corduraa?

Lassie G-tech on myös todella kestävä, muttei pidä yhtä hyvin vettä kuin Remu.

minkäikäisellä teillä on käytössä? meillä nyt toisella lapsella 92 kokoinen jo toista talvea ja vielä on kestänyt.eli kolmen talven mennyt hyvin. mutta ovat kyllä todella kuluneen näköiset,vaan vedenkestävät.ainut huono puoli niissä on että lahkeet ja hihat ovat aika lyhyet.

meil neidillä remun haalari joka on saatu vanhana. eli kaks lasta jo käyttänyt ja ihan hyvässä kunnossa, pikkasen kulumaa mut hyvin pitää kosteutta eikä ole reikiä.

Alkuperäinen kirjoittaja muu:
ootko kokeillu jonathania

mä just luin yhden toisen ketjun jossa puhuttiin tän talven tähtijonathaneisssa olevasta valmistusviasta.kun haalarin pesee niin sen kangas menee seittimäiseksi ja ruttuiseksi. eli saa vaihtaa/rahat takaisin jos vie jesperjunioriin..

Meil on kulunut puhki tai lähes puhki Remu, Reimatec, Lassie G-Tech ja TähtiJonathan.
Viimeksi mainitussa tosin vain polvet on kuluneet ja peppu pysynyt ehjänä vaikka pojat ovat laskeneet peppumäkeä ilman liukuria.

Remut kuluivat kahdessa kuukaudessa täysin puhki polvista ja pepusta, reklamaatioon sain vastauksen että on vain normaalia käyttökulumaa.

Reimatec kului puhki yhden talven jälkeen ja Lassie G-tech kului lähes puhki vajaassa vuodessa

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil on kulunut puhki tai lähes puhki Remu, Reimatec, Lassie G-Tech ja TähtiJonathan.
Viimeksi mainitussa tosin vain polvet on kuluneet ja peppu pysynyt ehjänä vaikka pojat ovat laskeneet peppumäkeä ilman liukuria.

Remut kuluivat kahdessa kuukaudessa täysin puhki polvista ja pepusta, reklamaatioon sain vastauksen että on vain normaalia käyttökulumaa.

Reimatec kului puhki yhden talven jälkeen ja Lassie G-tech kului lähes puhki vajaassa vuodessa

Lassie g-techissä on vuoden pihkikulumattomuus takuu!!! Sen pitäis kestää tai saat rahat takas.

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Lassie g-techissä on vuoden pihkikulumattomuus takuu!!! Sen pitäis kestää tai saat rahat takas.

Joo. On puhkikulumattomuustakuu. Mutta eivät korvaa kun ei ole puhki kulunut. Pitää siis olla selkeä reikä. Reklamaation tein tuonnekin ja tuollaisen vastauksen sain

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

mä just luin yhden toisen ketjun jossa puhuttiin tän talven tähtijonathaneisssa olevasta valmistusviasta.kun haalarin pesee niin sen kangas menee seittimäiseksi ja ruttuiseksi. eli saa vaihtaa/rahat takaisin jos vie jesperjunioriin..

Voisitko nostaa tuota ketjua issä siitä puhutaan?
Mä kun kuvittelin et oli pessyt housut väärin kun meni omituisen näköiseksi kangas. Kaveri kehui kovasti ja meillä ei ainakaan ole kovin hyvin kestänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

Voisitko nostaa tuota ketjua issä siitä puhutaan?
Mä kun kuvittelin et oli pessyt housut väärin kun meni omituisen näköiseksi kangas. Kaveri kehui kovasti ja meillä ei ainakaan ole kovin hyvin kestänyt.

mä luin siitä ysviltä-eli toiselta foorumilta..

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
nyky talvet on sellasia et kuluttaa lasten vaatteita ihan eri tavalla kuin aiemmin. ei niin kestävää haalaria saakkaan joka kestäis jatkuvaa jäätä ja hiekkaa. Tulis kunnon lumitalvet niin vaatteetkin kestäis.

Saman olen huomannut :(
6v on kuluttanut haalarinsa (Reimatec+) jo puhki kahdessa kuukaudessa.
Veljen Ticket to heaven haalarissa ei ole edes pienintä kulumajälkeä :)
Eli varmaan arvaattekin mikä merkki meille ostetaan molemmille ens talveksi .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Olen koko talven hehkuttanut Remu Travallen vedenpitävää haalaria, mutta nyt tuli takapakkia. Huomasin tänään, että viitisen senttiä lahkeensuun yläpuolella on kangas kulunut puhki niin, että siinä on sormenmentävä reikä :( . Tarkemmin kun katselin haalaria, niin polvetkin ovat todella kuluneet ja karheat, kaipa nekin ehtii mennä vielä puhki. Ja mä kun luulin myyväni tuon puvun vielä eteenpäin... :'(

Suositelkaapa nyt sitten ensi talveksi edelleen vedenpitävää haalaria, joka ei kulu etelän vähälumisessa talvessa puhki! Onko ainoa vaihtoehto joku 120? Reimatec?

Kuluneet on puhki myös meidän poikien tämän talviset haalarit!! Edelliset kesti kaksi talvea täysin hyvänä ja olin todella tyytyväinen Remun haalareihin ja kaikille niitä kehunut, mutta nyt vissiin joutuu syömään sanansa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

kyllä kaikki haalarit kuluvat nykyään kun talvet on mitä on. Meilllä koululaisella meni 5 päivässä polvet toppahousuista. Hyvä jos kestää puku noin pitkää kuin tellä.

meillä on ollu n.2vuotta käytössä tähti jonathan merkkiset toppa-ja välikausipuvut ja tyytyväisiä ollaan oltu..ainut mistä pitää sanoa niin tämän vuoden tähti jonathan topparukkaset oli tosi ohuet(ihanku välikausi hanskat ois ollu) ja ne meni ensimmäisessä pesussa ihan ihmeellisiksi,semmosta ihme haituvaa tuli hanskoihin.mut ei meillä puvut oo menny mikskään kun ollaan pesty.

Meillä ei ole yksikään haalari mennyt rikki :). On ollut Remua, Reimaa, Reimateciä, Lassie supratechiä, Lassieteciä, Lassie Suprafilliä, Everestiä, Ticket to heavenia, Jonathania, Elloksen Tuffer-haalareita, Seppälän toppapukuja....ja käyttäjinä tyttö 5 v & poika 3 v.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meillä ei ole yksikään haalari mennyt rikki :). On ollut Remua, Reimaa, Reimateciä, Lassie supratechiä, Lassieteciä, Lassie Suprafilliä, Everestiä, Ticket to heavenia, Jonathania, Elloksen Tuffer-haalareita, Seppälän toppapukuja....ja käyttäjinä tyttö 5 v & poika 3 v.

Niin, mut montaakos haalaria ne teidän muksut käyttää talven aikana :whistle: Ei meilläkään ole haalarit puhki, kun on kolme Reimatecia ja yks H&M.n, mitä kaikkia käytetty =) Mä luulen, että apn lapsella on se yks puku, mitä pidetään koko talvi.

Mä katselin tänään myös että tänä talvena ostetut Remun henkselihousut ovat kyllä polvista pikkuisen kuluneet.
Mutta, on niillä touhuttukin, luisteltu ja kaaduttu ja ties mitä kaikkea päiväkodissa. :D

Toi reikä on tietty ikävämpi juttu, ei pitäisi kyllä normikäytössä tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Niin, mut montaakos haalaria ne teidän muksut käyttää talven aikana :whistle: Ei meilläkään ole haalarit puhki, kun on kolme Reimatecia ja yks H&M.n, mitä kaikkia käytetty =) Mä luulen, että apn lapsella on se yks puku, mitä pidetään koko talvi.

Jep, meillä on siis ollut käytössä koko talven tuo yksi ja sama Remun puku. En ollut edes ajatellut, että voisi vuorotella useampien haalarien kanssa :ashamed: . Ja kun tuo vielä kuivuukin pesun jälkeen niin nopeasti... Kauppavaatteina meillä on ollut kaksiosainen puku.

Nämä talvet on kyllä tosi kurjia, kun jää ja sepeli rikkoo puvut. Mutta vois kyllä kokeilla tuota reklamaatiota. Ei se mitään ota ellei annakaan! Nyt sais varmaan vähän edullisemmin lopputalveksi puvun. Mä kyllä paikkaan vielä tuon yhden reiän samalla paikkamateriaalilla kuin olen paikannut kuriksetkin, mutta ne polvet taitaa mennä seuraavaksi :/ .

Hemmetti tällaista :( :( !!!

Yhteistyössä