pian 3v:lle turvaistuin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hanne

Aktiivinen jäsen
31.07.2004
1 056
0
36
Meidän Britaxin Two Way elite siirtyy pian kuopukselle ja esikoinen tarvitsisi uuden istuimen. Osaisiko kukaan suositella mikä olisi hyvä ja pitkäikäinen pian 3-vuotiaalle?
 
meillä oli sama istuin ja siirtyi kuopukselle. esikoiselle ostettiin britaxin turvavyöistuin ja on ihan huippu hyvä. siinä on tosi hyvä nukkuakin, kun pää ei pääse retkottamaan.
 

Yhteistyössä