Meidän Britaxin Two Way elite siirtyy pian kuopukselle ja esikoinen tarvitsisi uuden istuimen. Osaisiko kukaan suositella mikä olisi hyvä ja pitkäikäinen pian 3-vuotiaalle?
meillä oli sama istuin ja siirtyi kuopukselle. esikoiselle ostettiin britaxin turvavyöistuin ja on ihan huippu hyvä. siinä on tosi hyvä nukkuakin, kun pää ei pääse retkottamaan.