Piano pitäs lailla kieltää kerrostaloissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ei mu haittais tunnin tai parin soittaminen.. Mut jos tätä on jatkunu nyt 7,5h ja vissiin loppua ei oo näkymäs niin en mä kyllä sorget aio sitä niellä, niinkuin en aikois

jatkuvaa tupakointia parvekkeella, jatkuvaa haukkumista, jatkuvaa huutoa ja möykkää..

kyllä tiedän mitä yleisiin asumisen ääniin kuuluu.. joku roti vaan tarttee asioissa olla...

No hei, odota nyt se muutama päivä, jatkuuko. Jos sulla olis uus läppäri, kai sä käyttäisit sitä koko päivän, uutuudenviehätystä. Uus soitin, niin ei välttämättä edes hoksaa, et voi häiritä. Jos nyt koko vklopun kestää, niin sit on tottakai asiakin sanoa. Ja jos et itse ole edes ollut kotona niin pitkään, niin mitä se haittaa?

juu pitää se oottaa ja kattoo jos meno jatkuu samanlaisena.. vaikka ei olla ite oltukkaan kotona nii se et se on jaksanu soittaa jo noin kauan.. toivottavasti ei jaksais kauaa.. tos naapuris asuu reilu vuoden ikänen muksu.. pitääki kysyy naapurilta et kuinka hyvin heille on kuulunu ja häiritsikö.

mut katellaan. kyl se varmaan kohta lopettaa

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
on hienoa aina kun joku jaksaa soittaa. kurjaa kun kaikki ei ymmärrä soittajia...

Mun mies on muusikko ja hän soittelee kaiket päivät, monta tuntia. Täytyy toivoa ettei ap:n naapuriin ole muuttamut muusikkoa tai musiikinalan opiskelijaa. Onneks ite asutaan maalla kaukana naapureista. Kieltämättä välillä toi pimputtelu ottaa jo omaankin päähän.