Pidetäänköhän mua ihan nipona tai muuten vaan outona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa

Vieras
Poika (tasan 6v) sai kutsun kaverinsa synttäreille, jotka järjestetään reilu 20km päässä, vaikka poika asuu naapurissamme. Kutsussa luki, että menevät yhteiskyydillä. Varmistin, et mikä tämä yhteiskyyti on ja kuka sitä ajaa. Selvisi, et sitä ajaa pojan mummo ja tila-autolla menevät.
No tämä naapurin poika ei käytä mitään tuvaistuinta (ei ole käyttänyt vuosiin) ja tuskin muutkaan vieraat niitä mukaan ottaa (siis turvaistuimia). Meillä kuitenkin ollaan todella tarkkoja turvallisuudesta ja en viitsi päästää poikaa sinne yhteiskyytiin, koska sille naurettaisiin jos laitan turvaistuimen mukaan. Mietinkin, että veisinkö pojan vaan omalla autollamme sinne... Kauheeta pähkäilyä. Poika kuitenkin yhteiskyydillä haluaisi. Mitä ihmettä mä teen?

Se 20km matka on 10-tietä ja täynnä hirviä....

Mitä sillä on väliä, minä sinua pidetän? Olet mikä olet. Jos se on teille tärkeää, niin se on ja laitat istuimen tai viet itse. Miksi tuosta noi nvaikeaa pitää tehdä?

Et ole nipo. Tai sitten minäkin olen. Taatusti vaatisin, että lapseni on turvaistuimessa. Ja jos olisin järkkäämässä tollaisia synttäreitä, miettisin kyllä kyydityksiä että kaikille olisi istuin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole nipo. Tai sitten minäkin olen. Taatusti vaatisin, että lapseni on turvaistuimessa. Ja jos olisin järkkäämässä tollaisia synttäreitä, miettisin kyllä kyydityksiä että kaikille olisi istuin.

NÄINPÄ!
Kauhee kun en halua, että pojalle nauretaan, mut silti haluaisin hänen pääsevän yhteiskyydillä kun sitä niin odottaa :/

Yhteistyössä